Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik woon toch in de buurt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je keta hebt kom ik.. Lekker roeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:15 
 

El Mare schreef:
Ik woon toch in de buurt :lol:

Terugweg ga je toch 476km/h dus alleen heen is ff doorbijten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle is een meer euforische vorm van hardcore. Aldus de simpele doos bij Lingo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha xd
Is te horen ja als je naar Evil Activities - Nobody Said It Was Easy en Chris One - Psycho luistert
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:04 
 

roberttt schreef:
Als je keta hebt kom ik.. Lekker roeien

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

wtf banaanslak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 22:01 
 

banaantje zoals we em kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goedemorgen harde trekkers. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
goedemorgen harde trekkers. :D

Mogge :yay:

En thijs, wtf echt :/ :/ :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Middag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Zieke intro gehad, nu aan het bijkomen van alle feesten. Als 't zo doorgaat word het best leuk op mijn studie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:45 
 

SamdV schreef:
Zieke intro gehad, nu aan het bijkomen van alle feesten. Als 't zo doorgaat word het best leuk op mijn studie. :thumbsup:

Ook hallo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
SamdV schreef:
Zieke intro gehad, nu aan het bijkomen van alle feesten. Als 't zo doorgaat word het best leuk op mijn studie. :thumbsup:

Ook hallo?

Hij heeft al netjes hallo gezegd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hij heeft al netjes hallo gezegd. :)

Ja joh Rob, doe eens rustig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Yo dawg's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:54 
 

Je bent zelf een Yo dawg's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 00:53 
 
Hardtraxx Addict

A dog is a man's best friend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
A dog is a man's best friend :)

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 03:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Nijidik schreef:
A dog is a man's best friend :)

:)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Goedemorgen :sleep:

:yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardstylelover https://twitter.com/lenniebooij12
Citaat:
@djbrennanheart wen do you come Holland again? of ben je Nederlands?


zucht
Vorige  1 ... 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic