Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:31 
 

Tot zover Biscuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Tot zover Biscuit

Die man toverde wel weer even een glimlach op mijn gezicht, wat een vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:40 
 

Ik weet nooit of ik erom moet lachen, of huilen, eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gelukkig hebben er een aantal hier nog niet gezien wie er vandaag jarig is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gelukkig hebben er een aantal hier nog niet gezien wie er vandaag jarig is :whistle:

Pithune?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uhu :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn er een aantal hier niet zo fan van Pithune ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Waarom is iedereen een hatorrr tegen pithune dan?


Meelopers
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:06 
 

roberttt schreef:
Socializerz schreef:
Waarom is iedereen een hatorrr tegen pithune dan?

Meelopers

dit.

Omdat Pithune anders is, wordt ie gebasht. Slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hij houdt van melodie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Waarom is iedereen een hatorrr tegen pithune dan?

Dat witte ik ook niet, gij nieuwsgierig aagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Socializerz schreef:
Waarom is iedereen een hatorrr tegen pithune dan?

Meelopers

dit.

Omdat Pithune anders is, wordt ie gebasht. Slaat nergens op.


Haha KSwoosh, als je niks weet houd dan lekker je mond. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:29 
 

Dakpan schreef:
Haha KSwoosh, als je niks weet houd dan lekker je mond. :)

Sorry papa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 09:14 
 

Zo! Lekker gezopen gister en nu weer werken


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/spnee1

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 11:43 
 

https://www.facebook.com/jarno.spja

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ik kom ook weer eensch om de hoek kijken.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Zo, ik kom ook weer eensch om de hoek kijken.. :corn:

Bijgekomen van je immense dip? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:18 
 

Ben ik die B2S enquete over Decibel aan het invullen krijg ik ineens dit scherm.

Omdat ID&T en Q-dance grote waarde hechten aan de meningen en ervaringen van hun doelgroep willen zij je uitnodigen om zitting te nemen in het DancePanel.

Als je je aanmeldt voor het panel ontvang je maximaal twaalf keer per jaar een uitnodiging per e-mail om deel te nemen aan een kort online onderzoek. Hierin vragen wij jouw advies over diverse onderwerpen die voor ID&T en Q-dance van belang zijn.

Het DancePanel wordt beheerd door het onafhankelijke marktonderzoekbureau Ruigrok|NetPanel. Zij gebruiken je gegevens uitsluitend voor het DancePanel. De resultaten van de onderzoeken worden anoniem verwerkt en worden aan jou als adviseur per mail teruggekoppeld, zodat je zelf kunt zien wat ID&T en Q-dance met jouw advies gedaan hebben.

Door jouw deelname kunnen ID&T en Q-dance hun dance-events nog beter op jouw wensen en behoeften laten aansluiten!

Oke je koppieert gewoon exact dezelfde vragenlijst als die van Defqon.1 maar verander Q dan toch door B2S :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Omdat Pithune anders is, wordt ie gebasht. Slaat nergens op.


Jij weet overduidelijk van wanten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie komt er nu in dit lekkere weer een tapvat van 5L saampjes opdrinken?? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:03 
 

Of wie komt er bij mij 15kilo mdma kristal likken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 kilo? :oh: Das veel te weinig man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:31 
 

Ik weeg 75 kilo dus is genoeg, allemaal berekend kan niks fout gaan
Vorige  1 ... 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic