patrickjeb schreef:
Welkom!
Je zegt dat je vrienden dus meer naar de 'open' kant van Hardstyle luisteren, waar luister je dan zelf naar?
Nog favoriete DJ's/Producers?
Nog andere stijlen die je interesse kweken?
En IB4T komkommer/industrial/inductieplaat vragen

Hoi,
Ja nou mijn vrienden luisteren inderdaad vooral naar de 'open' kant van Hardstyle maar dan ook echt de bekende kant. Ze kennen bijvoorbeeld maar 5 hardstyle artiesten en als die dan ontbreken op een feest gaan ze niet zo 1 2 3 mee, vooral niet als het feest aardig wat centjes kost.
Zelf luister ik erg veel verschillende hardstyle, Thuis meestal meer euforisch dan rauw puur omdat ik ik dat meestal in een normale bui wat chiller vind om te luisteren, maar op feesten ga ik veeeel liever naar de hardere kant van hardstyle, puur omdat je er harder op kan beuken.

Mijn favoriete Artiesten zijn Geck-O, Alphaverb, E-Force, Adaro, Crypsis, Headhunterz, Noisecontrollers Titan en Ran-D, reddelijk gevarieerd lijkt me dus.
kaboem schreef:
Rot op joh patrick

Hou je van industrial hardcore? Of DnB en dergelijke?
Industrial vind ik altijd wel gaaf klinken, maar thuis luister ik er vrijwel nooit naar, gaat me net een tikkeltje te hard denk ik. DnB luister ik wel, maar heel erg mainstream geloof ik, ik heb me er nooit in verdiept.
Daveytl schreef:
Welkom! Let maar niet op die idiote vragen over komkommers en inductieplaten die misschien nog wel gaan komen.
Dankje, en ik had al wat van die vragen gelezen ja.
En ja, ik hou heel erg van bier, vooral van Leffe en Jupiler.