Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:28 
 
Hardtraxxer

Hoi Hardtraxx,

Ik ben Sam, volgende week 17 jaar oud en ik kom uit Nijmegen. Ik luister nu ongeveer drie jaar hardstyle en ik ben me er sinds twee jaar steeds meer en meer in gaan verdiepen, tot het punt dat ik een klein jaar geleden deze site ontdekte. Ik ben hier sinds toen een gast en ik las een hoop mee maar op een gegeven moment besloot ik maar een account aan te maken, dus bij deze.

Ik heb vrijwel geen vrienden die echt als vaste stijl naar Hardstyle luisteren en degene die af en toe nog naar Hardstyle luisteren luisteren alleen naar Headhunterz, D-Block & S te-fan, Brennan Heart en Psyko Punkz dus naar feestjes gaan word lastig, maar ik heb dit jaar Intents day 2, Matrixx at the Park, Outlands Open Air en vorig weekend The Qontinent gehad en die waren heerlijk dus ik probeer er nog zo veel mogelijk bij te pakken. :)

Als jullie nog vragen hebben stel ze maar. :)

Sam
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Je zegt dat je vrienden dus meer naar de 'open' kant van Hardstyle luisteren, waar luister je dan zelf naar?
Nog favoriete DJ's/Producers?
Nog andere stijlen die je interesse kweken?

En IB4T komkommer/industrial/inductieplaat vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:54 
 

Rot op joh patrick :P

Hou je van industrial hardcore? Of DnB en dergelijke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Let maar niet op die idiote vragen over komkommers en inductieplaten die misschien nog wel gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, hou je van bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 13:54 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Welkom!

Je zegt dat je vrienden dus meer naar de 'open' kant van Hardstyle luisteren, waar luister je dan zelf naar?
Nog favoriete DJ's/Producers?
Nog andere stijlen die je interesse kweken?

En IB4T komkommer/industrial/inductieplaat vragen :P

Hoi,

Ja nou mijn vrienden luisteren inderdaad vooral naar de 'open' kant van Hardstyle maar dan ook echt de bekende kant. Ze kennen bijvoorbeeld maar 5 hardstyle artiesten en als die dan ontbreken op een feest gaan ze niet zo 1 2 3 mee, vooral niet als het feest aardig wat centjes kost. :P
Zelf luister ik erg veel verschillende hardstyle, Thuis meestal meer euforisch dan rauw puur omdat ik ik dat meestal in een normale bui wat chiller vind om te luisteren, maar op feesten ga ik veeeel liever naar de hardere kant van hardstyle, puur omdat je er harder op kan beuken. :P Mijn favoriete Artiesten zijn Geck-O, Alphaverb, E-Force, Adaro, Crypsis, Headhunterz, Noisecontrollers Titan en Ran-D, reddelijk gevarieerd lijkt me dus.

kaboem schreef:
Rot op joh patrick :P

Hou je van industrial hardcore? Of DnB en dergelijke?

Industrial vind ik altijd wel gaaf klinken, maar thuis luister ik er vrijwel nooit naar, gaat me net een tikkeltje te hard denk ik. DnB luister ik wel, maar heel erg mainstream geloof ik, ik heb me er nooit in verdiept.

Daveytl schreef:
Welkom! Let maar niet op die idiote vragen over komkommers en inductieplaten die misschien nog wel gaan komen.

Dankje, en ik had al wat van die vragen gelezen ja. :P

En ja, ik hou heel erg van bier, vooral van Leffe en Jupiler.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom!

Hou je ook van 'GANGNAM STYLE' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Welkom!

Hou je ook van 'GANGNAM STYLE' ?


:lol:

Sjoob we hebben er een nieuw maatje bij :beer:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:48 
 
Hardtraxxer

Dankjullie allemaal, en ja ik vind Gangnam style heel erg gaaf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Sjoob we hebben er een nieuw maatje bij :beer:



Nietus, hij heeft het ritueel nog niet afgelegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

Dankjullie allen. :thumbsup: En inductieplaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Dankjullie allen. :thumbsup: En inductieplaten?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flikker toch eens op met dat kinderachtige gedoe. Teeeering zeg. Inductieplaten/ zandbakken/ komkommers, wat gaat er nog volgen?

Welkom trouwens Sam ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 07:02 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Flikker toch eens op met dat kinderachtige gedoe. Teeeering zeg. Inductieplaten/ zandbakken/ komkommers, wat gaat er nog volgen?

Het zit je wel erg dwars, he? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:54 
 
Hardtraxxer

Welkom! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom, dat zijn Nijmegenaren natuurlijk altijd :D
Waar kom je ergens vandaan in Nijmegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Welkom, dat zijn Nijmegenaren natuurlijk altijd :D
Waar kom je ergens vandaan in Nijmegen?

In de buurt van de Graafse Weg, dicht bij de stad.
Cruelty schreef:
Socializerz schreef:
Was geen vraag of ie van zandbakken hield -.-


Ga maar bij je moeder uithuilen..

Wat vind je van Early Hardstyle?

Ik kan het goed waarderen en reverse base vind ik heerlijk, maar ik luister er niet vast naar ofzo. Ik verdiep me er iig niet in.

En dankjullie allen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

welkom :)
ik kom uit malden dat is vlakbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
El Mare schreef:
Welkom, dat zijn Nijmegenaren natuurlijk altijd :D
Waar kom je ergens vandaan in Nijmegen?

In de buurt van de Graafse Weg, dicht bij de stad.


Haha ik ook, grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 02:12 
 

NMGN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:30 
 
Hardtraxxer

Best veel nimwegenaars hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:52 
 
Hardtraxx Addict

Marieke van Nimwegen? Welkom in ieder geval, enjoy your stay :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!