Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kut kind.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een tweet van hem:

hardstylelover ‏@lenniebooij12
wie whapp mijn nummer is 0610440828

:corn: Iemand zin om die jongen een beetje te plagen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:06 
 

30 november is het zover:
Epidemic - The Virus is coming


More info soon @ www.poppodiumvenray.nl/agenda!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hardstylelover https://twitter.com/lenniebooij12
Citaat:
@djbrennanheart wen do you come Holland again? of ben je Nederlands?


zucht

Hahahahahha wat een idioot! Natuurlijk is hij geen Nederlander, hij zingt Lose My Mind toch in het Engels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ook een tweet van hem:

hardstylelover ‏@lenniebooij12
wie whapp mijn nummer is 0610440828

:corn: Iemand zin om die jongen een beetje te plagen? :corn:


Ik ga doen alsof ik brenan heart ben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha wat nice :lol: Ik maak me al niet eens meer druk om zulke gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:28 
 

De "toekomst" :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hardstylelover https://twitter.com/lenniebooij12
Citaat:
@djbrennanheart wen do you come Holland again? of ben je Nederlands?


zucht


Dat gebrekkige engels ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zen superman petje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is daar mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha wat nice :lol: Ik maak me al niet eens meer druk om zulke gasten.


Ik kan me daar wel nog om opwinden. Bah, schiet zulken alsjeblieft dood.

patrickjeb schreef:
Dat gebrekkige engels ook :lol:


Zijn Nederlands is niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Haha wat een pracht kind, zijn jullie hem al aan het opnaaien op whapp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Zo ik ben sinds lange tijd ook weer eens 'online'. Zal de aankomende tijd weer wat actiever zijn. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Yay, mn eerste auto gekocht. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Zo ik ben sinds lange tijd ook weer eens 'online'. Zal de aankomende tijd weer wat actiever zijn. :thumbsup:


:yay:

chicken schreef:
Yay, mn eerste auto gekocht. :yay:


Wat voor 1? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Pommer schreef:
Haha wat nice :lol: Ik maak me al niet eens meer druk om zulke gasten.


Ik kan me daar wel nog om opwinden. Bah, schiet zulken alsjeblieft dood.

Dan wil ik niet weten wat ze met echte criminelen moeten doen volgens jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Yay, mn eerste auto gekocht. :yay:

Nice. Wat voor iets ook alweer? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat Zany hier op 24.14 doet...

Heb ik even na gemaakt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, misschien sprake van enige verveling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahaha, misschien sprake van enige verveling?

Nee, is heel serieus bedoelt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 20:15 
 

Dat was toch voor Emporium 2012... haha, die heb ik toen in die chat gegooid van draai die is... Jowan vraagt het ook zo lekker droog : "hebben wij remix gemaakt van Music made addict" xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
JVDM schreef:
Pommer schreef:
Haha wat nice :lol: Ik maak me al niet eens meer druk om zulke gasten.


Ik kan me daar wel nog om opwinden. Bah, schiet zulken alsjeblieft dood.

Dan wil ik niet weten wat ze met echte criminelen moeten doen volgens jou.

I'm sorry, I'm overreacting. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterren Springen op SBS. :lol:
Te slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Sterren Springen op SBS. :lol:
Te slecht.

Beter maken ze een combinatie van de 2 slechtste programma's, Sterren Springen op het IJs. Zo hard mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan met Mart Smeets, Piet Paulusma en Dries Roelvink.
Vorige  1 ... 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic