Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1908, 1909, 1910, 1911, 1912, 1913, 1914 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Zoek de overeenkomsten :D :
member/Dakpan/
member/kauwgombal/



Allebij waren ze vandaag nog online en ze hebben allebij een onderschrift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Beide namen bevatten twee a's. Erg verdacht..


Daar zit een luchtje aan als je het mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
We moeten ze stoppen!


Once upon a time a wise man told me "If anything is in your way, kill it with fire"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is dé text die het hem gaat doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste tekst ooit, ook al heb ik die niet gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Slechtste tekst ooit, ook al heb ik die niet gelezen :P


Heb je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 01:40 
 

zo, een flugel fles van 50cm hoog gescoord... meh, jammer dat ie gevuld is met lucht.

Wel leuke afsluiting zo v.d kermis, kitsend uit de booster en dan een of andere bungeeball in en nog x kitsen.. geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 01:49 
 

1000e post :yay:

zo nu klemzuipe, heb nog nooit zoiets moois meegemaakt in me leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
sjobie schreef:
Project 141 schreef:
We moeten ze stoppen!


Once upon a time a wise man told me "If anything is in your way, kill it with fire"


Gister 'Taken' gekeken, dus:

I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let Jor-D go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.

Tududu tududu tududu tududu tududu tududu tududu tudud tududu tududu tududu tududu tududu tududu tududu tuuuuu.. Bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 03:24 
 

Nu weet ik wat die ene gast laatst bedoelde (weet niet meer wie) over dat uit je plaat gaan in bed op muziek. Hardcore Italiaaaa the best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 08:16 
 

lolwut waarom voegt dit mij toe op FB http://www.facebook.com/delislove.qoki xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 10:51 
 

KSwoosh schreef:
lolwut waarom voegt dit mij toe op FB http://www.facebook.com/delislove.qoki xd

theedoeken terreur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook een nieuwe hype, allemaal thailandse figuren enzo die me toevoegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, op naar Kos. Tot over 11 daagjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Zo, op naar Kos. Tot over 11 daagjes :loving:


veeul plezier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindigt de wereld dan als we pagina 2012 bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran



kaasmix :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nieuw werk van Crypsis in zijn set voor Q-Dance radio zondag? 2e is goed te doen!


Crypsis is een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een paar uurtjes de tijd gehad om lekker te draaien. Pff veel te lang geleden zeg.
Zometeen maar ff naar de sportschool nog, morgen nog een dagje werken en dan weekend :D !

Nog mensen die ook naar Dominator gaan zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Eindelijk weer eens een paar uurtjes de tijd gehad om lekker te draaien. Pff veel te lang geleden zeg.
Zometeen maar ff naar de sportschool nog, morgen nog een dagje werken en dan weekend :D !

Nog mensen die ook naar Dominator gaan zaterdag?


Nee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 23:46 
 

Dominator... dominator DOMINator DOMINATOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Club/Electro house set! :) andere-muziek/p-stylez-progressive-to-electro-house-set-3-t28104.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 00:46 
 

Net ff een set van Zany aan mijn ouders laten horen. Begonnen gelijk te stampen :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Net ff een set van Zany aan mijn ouders laten horen. Begonnen gelijk te stampen :o

mijn ouders weten niet eens wat stampen in houd. die kennen alleen het ouderwetse 'hakken'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Vorige  1 ... 1908, 1909, 1910, 1911, 1912, 1913, 1914 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic