Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912, 1913 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is echt ontiegelijk groot, alleen die 1-richtingswegen waren kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
JVDM schreef:
Klopt, Leeuwarden, NHL it is.


Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.

Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.


Dus jij doet de opleiding CMD in Leeuwarden? MEEEEEETEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Geen X-Qlusive DWX in Ziggodome op 20 oktober :D



Demoniak & Dr. Rude zijn hier nog de leuksten van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:11 
 

JVDM schreef:
Uberhout schreef:
Geen X-Qlusive DWX in Ziggodome op 20 oktober :D



Demoniak & Dr. Rude zijn hier nog de leuksten van.


:nono:
J&W
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Neeman, Coone is baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:38 
 

jongens, ik ga kermissen... houdoe he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
jongens, ik ga kermissen... houdoe he!


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Die was laatst op tv :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:35 
 

Ennnnn terug... weinig te beleven, kaneelstok gehaald, maar dies alweer op :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
JVDM schreef:
Uberhout schreef:
Geen X-Qlusive DWX in Ziggodome op 20 oktober :D



Demoniak & Dr. Rude zijn hier nog de leuksten van.


:nono:
J&W


Got me there :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trusten! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Geen X-Qlusive DWX in Ziggodome op 20 oktober :D


waar is Ruthless? of zit die niet bij DWX?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:23 
 

Squaretraxx toch? Als dat nog leeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog zo'n 4 en half uur voordat ik vertrek richting Spanje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker slapen, morgen om 06:00 uur vertrekken richting Spanje. Tot na 2 augustus guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Squaretraxx toch? Als dat nog leeft


Scantraxx en DirtyWorkz staan als labels op zijn site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 11:58 
 

JVDM schreef:
Got me there :(


het isje vergeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw werk van Crypsis in zijn set voor Q-Dance radio zondag? 2e is goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nieuw werk van Crypsis in zijn set voor Q-Dance radio zondag? 2e is goed te doen!


Zeker, lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hallo iedereen :yay: Terug van vakantie!

En het was net lekker rustig. Jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
En het was net lekker rustig. Jammer dit.


Moet jij niet eens op vakantie dan?


Project 141 schreef:
Hallo iedereen :yay: Terug van vakantie!


Welkom terug :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga maandag, maak je geen zorgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik ga maandag

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hallo iedereen :yay: Terug van vakantie!

:yay: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek de overeenkomsten :D :
member/Dakpan/
member/kauwgombal/
Vorige  1 ... 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912, 1913 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic