Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1909, 1910, 1911, 1912, 1913, 1914, 1915 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
:bomb:


Ja vind ik ook denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Net ff een set van Zany aan mijn ouders laten horen. Begonnen gelijk te stampen :o

mijn ouders weten niet eens wat stampen in houd. die kennen alleen het ouderwetse 'hakken'

Zelfs dat kennen die van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 01:17 
 

Distinctive schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Net ff een set van Zany aan mijn ouders laten horen. Begonnen gelijk te stampen :o

mijn ouders weten niet eens wat stampen in houd. die kennen alleen het ouderwetse 'hakken'

Haha het leek ook niet echt op stampen, maar ze deden die gasten na die op dat filmpje te zien waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Distinctive schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Net ff een set van Zany aan mijn ouders laten horen. Begonnen gelijk te stampen :o

mijn ouders weten niet eens wat stampen in houd. die kennen alleen het ouderwetse 'hakken'

Haha het leek ook niet echt op stampen, maar ze deden die gasten na die op dat filmpje te zien waren.


Mijn vader weet sinds deze week geloof ik wat jumpen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Ben weer terug, heb ik nog belangrijke dingen gemist? :corn:

Banjomovies
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Socializerz schreef:
Ben weer terug, heb ik nog belangrijke dingen gemist? :corn:

Banjomovies
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:31 
 

Socializerz schreef:
Ben weer terug, heb ik nog belangrijke dingen gemist? :corn:

ga weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:49 
 

Wildstylerz schreef:


kaasmix :yay:


Do approve altijd leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gesigneerde sneakers van the opposites gewonnen en 2 kaarten voor dance valley ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

538? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
538? :)

nee facebook van dance valley
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 22:04 
 

2012, bye bye allemaal!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
KSwoosh schreef:
2012, bye bye allemaal!

False,
volgens de maya kalendar zou de wereld in 2012 vergan, alleen waren de schrikkeljaren niet meegerekend, dus zou de wereld allang vergaan moeten zijn
:list:


False! De wereld vergaat pas in 2220 :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2012 :oh: :oh:

Be aware of the last post on this page it will be cursed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Posting for apocalypse
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 06:45 
 

Nou dit helpt ook wel, heb bijna heel de nacht wakker gelegen hierdoor :(

1 uur liggend draaien en dan 4,5 uur slaap ipv de gedachte 6 uur...
en dan nog maagzuur hebben ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 08:24 
 
Hardtraxxer

Morgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Crypsis Remix) is zo facking vet als er goede kicks onder zaten. :)

owja, Morgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. Eindelijk weer eens lekker weer als ik wakker word. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 10:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mogge, vannacht naar Mallorcaaa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mogge, vannacht naar Mallorcaaa :love:

Zorg dat je een keer naar BCM in Magaluf gaat, geweldige tent. Vooral die pornobar beneden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis Defqon bierflesje gewonnen. :thumbsup: Vet hoor!

Gister met restaurant waar ik werk en een ander sterrenrestaurant op de zwarte cross gestaan haha. Ik dacht dat het niet echt zou aanslaan dat dure eten. Maar het was druk gek haha. Een 3tal boeren vonden het zelfs grappig om 10 gangen te nemen. :lol: Zal wel neerkomen op zo'n 70 munten pp. :P Vandaag vrij en morgen er weer heen. All for the money. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:24 
 
Hardtraxx Addict

Iemand toevallig gisteren met een mooi blauw theracorsshirt in renesse bij de pinky? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even posten op de 2012 pagina :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Even posten op de 2012 pagina :$
Vorige  1 ... 1909, 1910, 1911, 1912, 1913, 1914, 1915 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic