Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 23:51 

Hardtraxx Veteran

P-Stylez - Club to Electro House Set #3
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/6025348/file.html[/zippy]
http://www63.zippyshare.com/v/6025348/file.html

01. eDX - Sunset Miracles
02. Sander van Doorn & Mayaeni - Nothing Inside
03. Avicii ft. Ruth-Anne - All You Need Is Love (Ezon Bootleg)
04. Avicii feat. Salem Al Fakir - Silhouettes (Vocal Mix)
05. John Dahlback feat. Urban Cone & Lucas Nord - Embrace Me (Dirty South Remix)
06. Maison & Dragen - Rio de Jaineiro (Original Mix)
07. Fareoh - Facepaint (Original Mix)
08. Mikael Weermets vs. Bauer & Lanford - Out Of Control (Original Mix)
09. Hardwell ft. Dannic - Kontiki (Original Mix)
10. Alex Kenji, Starkillers, Nadia Ali - Pressure (Alesso Remix)
11. Fun ft. Janelle Monae - We Are Young (S.co & Eye Remix)
12. Modulation - Groovy Movie (Original Mix)
13. Tiesto ft. Steve Aoki - Tornado (Original Mix)
14. Wolfgang Gartner - Redline (Original Mix)
15. Ralvero - Xtreme (Original Mix)
16. Taio Cruz - Troublemaker (R3hab Remix)
17. Hard Rock Sofa - Quasar (Original Mix)
18. Sean Finn - Show me Love 2K12 (Bodybangers Remix)
19. Carly Rae Jespen - Call me Maybe (Vengeance Remix)
20. Nam Nori - Fatal Error (Original Mix)
21. Basto - Again and Again (Hedegaard Remix)
22. Gotye - Somebody That I Used To Know (Dumme Jungs Remix)
23. Lazy Rich - Better Wipe That Up (Original Mix)
24. Svidden - Chemistry (Original Mix)
25. Fatso - Cool Story (Revolvr Remix)
26. Digitalchord - Galaxy Mask (Jan Waterman Remix)
27. Bassive - Benedictus (Ali Nadem Remix)
28. Smell & The Clamps - Comby Street (Original Mix)
29. Knife Party - Internet Friends w/ Centipede (Original Mix/Mashup)
30. Porter Robinson - Spitfire (Original Mix)

En dat allemaal in 80 minuten, normaal zou je zeggen, veelste snel gemixt, bij house nrs is dat anders.. Heb gewoon van elk nr de beste "climax" geknipt (wat me dus heel wat tijd in beslag heeft genomen). 9/10x is het namelijk 2x hetzelfde, en anders heb ik de beste gekozen. Ik vind hem zelf heerlijk, van Progressive House > Clubhouse > Electro House > Hard Electro House en op het einde nog een hard dubstep nummertje. Hier en daar ging het volgens mij niet helemaal goed, maar echt storend is dat niet. Lekker setje voor richting de zon?

Enjoy en laat wat weten als je hem meeneemt/geluisterd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

:yay: download staat aan, zo onderweg naar werk aan!

even een beetje kort aan het luisteren, vind 20 -> 21 niet erg lekker klinken, chaotisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 13:47 

Hardtraxx Elite

Hulde voor de snelle overgangen. Maar zoals je zelf zegt, ze zijn soms iets té snel :$ Verder een toffe set hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Hulde voor de snelle overgangen. Maar zoals je zelf zegt, ze zijn soms iets té snel :$ Verder een toffe set hoor!

Te snel vind ik niet storend maar nu zijn ze soms gewoon te druk voor mij. Volgens mij kun je dat wel verminderen door wat laag en midden weg te halen van de plaat die je in mixt en deze langzaam weer naar normaal te zetten. Althans zo zou ik het doen.

Wel knap sommige overgangen, heb je er stukken intro aangeplakt? Ik ken de meeste nummers niet dus vandaar de vraag :$ Vet setje man alleen die electro is niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:55 

Hardtraxx Elite

Meestal zijn jou setjes (welk genre dan ook) wel lekker. Dus neem deze vanavond met me mee op de portable speaker om te checke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

ff op goed geluid geheurt, :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Tnx man, en ja het is soms wel wat te snel idd. Benieuwd of nog meer mensen het hebben geluisterd en dus reacties willen achterlaten. :)

@Robin, heb eigenlijk elk nr geknipt, heeft wel wat tijd in gezeten, bij sommige heb ik de melodielijn wat langer gemaakt, bij andere de outro achter de intro geplakt etc. Elk nr is ongeveer 2 a 3 minuten. Standaard zijn vooral clubhouse nr's erg groot, meestal rond de 7 minuten, dat zou betekenen dat je dan 13 nr's oid zou kunnen mixen, vind ik te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:26 

Hardtraxxer

Heb de set nu al een aantal keren beluisterd, en ik kan er gewoon naar blijven luisteren. :thumbsup:
Enkele bekende platen met een paar (voor mij) onbekendere, echt een super mix!
Mixwerk is zoals al gezegd heel goed, soms idd heel snel gemixt,
maar dat stoort me niet want als je dan kijkt hoeveel platen je draait op een goed uurtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Tnx man, en ja het is soms wel wat te snel idd. Benieuwd of nog meer mensen het hebben geluisterd en dus reacties willen achterlaten. :)

@Robin, heb eigenlijk elk nr geknipt, heeft wel wat tijd in gezeten, bij sommige heb ik de melodielijn wat langer gemaakt, bij andere de outro achter de intro geplakt etc. Elk nr is ongeveer 2 a 3 minuten. Standaard zijn vooral clubhouse nr's erg groot, meestal rond de 7 minuten, dat zou betekenen dat je dan 13 nr's oid zou kunnen mixen, vind ik te weinig.

Ik vind het juist wel makkelijk bij de clubhouse dat je geluiden makkelijk kan loopen. Ook heeft elke climax wel een intro die goed in te mixen is in de meeste gevallen want deze zijn niet zo druk.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek