Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.


Je moet mij niet zomaar alleen laten :cry:

Ik had je ook gemist zaterdag, niemand wilde hartjes met me maken :(


Dat is flauw! Op Ground Zero kunnen we er weer tegen aan :cool: . En ik heb zojuist mijn 3000ste post aan jou gegeven, lief he? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:07 
 

Yo waddap gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Yo waddap gasten!

Hoi slakmans :loving:


teupie schreef:
twee dames die ik ken zaten hier in: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... and__.html
nu we het toch over gezellige vakantie verhalen hebben

Ik kreeg het doorgestuurd van m'n moeder inderdaad, schijnen mensen van hier bij ons uit de buurt te zijn geweest toch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, die twee die ik ken komen uit breda!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil een nieuw Twitter account gebruiken (naast mijn huidige) in de Twitter for Iphone app. Alleen als ik het nieuwe account wil toevoegen geeft hij aan dat het account niet bestaat? Iemand die hier ervaring mee heeft? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ik wil een nieuw Twitter account gebruiken (naast mijn huidige) in de Twitter for Iphone app. Alleen als ik het nieuwe account wil toevoegen geeft hij aan dat het account niet bestaat? Iemand die hier ervaring mee heeft? :/


ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
ik niet

Aan deze reactie heeft die dus precies NIKS :lol:

Het account heb je al aangemaakt?? Dan kun je gewoon op account toevoegen doen. Maar volgens mij in de Twitter APP kan dit niet, dan moet je Tweetdeck of iets soortgelijks gebruiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
teupie schreef:
ik niet

Aan deze reactie heeft die dus precies NIKS :lol:

Het account heb je al aangemaakt?? Dan kun je gewoon op account toevoegen doen. Maar volgens mij in de Twitter APP kan dit niet, dan moet je Tweetdeck of iets soortgelijks gebruiken ^^

Ja heb het al aangemaakt. Ok dan ga ik dat eens proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Succes. You can do it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Propedeuse gehaald :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Kwisniks schreef:
Ik kan me nog herinneren toen wij op Sunny Beach zaten hoe het er daar aan toe ging. Een dag voor wij daar aan kwamen was er schijnbaar iemand neergeschoten :P Veel mensen met een vrouw die kanker heeft en 3 kinderen met aids en alles d'r op en d'r aan. Kindjes met hondjes en die zooi. De clubs daarentegen waren dan wel weer geweldig haha. :P Ook een groot verschil met arm en rijk, er rijden gele hummers en wagens die nog net niet van ellende uit elkaar vallen. Veel maffia ook, maar is wel echt een topbestemming :)


Ik snap wat jullie nu bedoelen hoe ik normaal typ. :$

..
Onthafloorx schreef:
Zeur.


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Propedeuse gehaald :yay:


Gefeliciteerd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Precies vanwege al die roof etc. zou ik er nooit naartoe gaan!

twee dames die ik ken zaten hier in: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... and__.html

nu we het toch over gezellige vakantie verhalen hebben


ik zou dan ook meteen naar huis zijn gegaan, kan me niet voorstellen dat je dan nog op vakantie wil.


Ik vertrek morgen naar camping Duin & Strand :beer:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat is daar grappig aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHAHA geniaaal :lol: :lol:
Nee echt, Kakhiel (: Daar kan ik altijd wel om giechelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
En wat is daar grappig aan?


:cry:

Vond 'm zelf wel droog
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Morgen een nieuwe fiets kopen, nadat die van mij 2 weken geleden kapot ging door m'n achtervelg die in 2en brak >.< :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Morgen een nieuwe fiets kopen, nadat die van mij 2 weken geleden kapot ging door m'n achtervelg die in 2en brak >.< :D


Verkeerde topic! :list:
off-topic/algemeen-fiets-topic-t27620-75.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna Sunny Beach :yay: :yay: . Maandagochtend vertrekken we ! Kan echt niet wachten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Ik vertrek morgen naar camping Duin & Strand :beer:


Pfft, ik moet nog 2 weken wachten :cry:
Maar dan ook op naar Duin & Strand :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:56 
 

Ik vertrek deze vakantie helemaal nergens heen... :thumbup:
Beetje geld verdienen voor die achterlijke wet die nu doorgevoerd is met langstuderen... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Delt-A schreef:

Ik vertrek morgen naar camping Duin & Strand :beer:


Pfft, ik moet nog 2 weken wachten :cry:
Maar dan ook op naar Duin & Strand :thumbsup:

hey volgens mij ben je dan dezelfde week als mij daar :P wij zitten daar vanaf 3 tot 10 augustus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik vertrek deze vakantie helemaal nergens heen... :thumbup:
Beetje geld verdienen voor die achterlijke wet die nu doorgevoerd is met langstuderen... :thumbdown:

Ik ga Halbe Zijlstra djoeken :bomb: :bomb: . Achterlijk tyfus kabinet. Hetzelfde als die populistische gladiool van een Opstelten, met z'n zware stem :'). Maar wel een wietpas invoeren :lol: . Nee dit kabinet is helaas het kabinet der populisme en achterlijkheden geweest, ook al heb ik een hekel aan Socialisten, laat a.u.b. de PVV dik verliezen, stelletje paupers :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 02:08 
 

Ik mag 1 jaar 4,5 betalen en de andere jaren lekker normaal... nou geweldig..
Maar goed, de rest van het geld wat binnenkomt gaat weer naar Benzine, Stappen en Festivals/Feesten dusja, alles krijgt een goed doel
En beetje Rentenieren is ook leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geld is gespaard! Over twee weken uitgeven @ tomorrowlannnnnnnnnnnnnnnnnnd :)

godverdetiefesrampeteringmooigruwelijkhard!

Ik heb dr zin an :love: :love: :love:
Vorige  1 ... 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic