Weer een ziel verlorenpatrickjeb wrote:Vandaag m'n rijbewijs gehaald, dus ik ga minder gebruik maken van m'n fiets..
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
OH MY GAWD. Zou je dat wel doen?kaboem wrote:
Op mijn 14de heb ik een mountain bike gekocht, en ben ik begonnen met flinke stukken te fietsen ( 2-4 km elke dag !! )
ja god, niet iedereen woont in friesland waar je minstens drie uur onderweg bent om naar het volgende gehucht te komenJVDM wrote:OH MY GAWD. Zou je dat wel doen?kaboem wrote:
Op mijn 14de heb ik een mountain bike gekocht, en ben ik begonnen met flinke stukken te fietsen ( 2-4 km elke dag !! )
Socializerz wrote:Leuk dat er, waar ik woon, ook geen enkele school in de buurt is, dagelijks 26km naar school fietsen
Voor mij ook net zo ver, basisschool en middelbare. middelbare is 3 straten verderop maar fiets lekker toch. Fietsenteupie wrote:Socializerz wrote:Leuk dat er, waar ik woon, ook geen enkele school in de buurt is, dagelijks 26km naar school fietsenheb nog nooit een fiets aangeraakt voor de basis of middelbare, beide 2 minuten lopen
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Had op de middelbare school ook iedere dag zo'n 25 km op de teller. Ging geweldig op mijn trouwe metalen ros. 
Ik heb mijn fiets van de week gesloopt
Iemand sprong achterop en de achtervelg knakte in 2en...
Nu snel een nieuwe fiets halen voor het uitgaan
Nu snel een nieuwe fiets halen voor het uitgaan
Black Sunrise wrote:Ik heb mijn fiets van de week gesloopt![]()
Nu snel een nieuwe fiets pakken bij t station voor het uitgaan
Ik heb geen fiets, heb alleen een scooter en een auto.. 
Zo ben ik niet toobs, jij misschienteupie wrote:Black Sunrise wrote: Nu snel een nieuwe fiets pakken bij t station voor het uitgaan
nee, ik loop altijd naar huis vanuit de stad, veel makkelijkerBlack Sunrise wrote:Zo ben ik niet toobs, jij misschienteupie wrote:Black Sunrise wrote: Nu snel een nieuwe fiets pakken bij t station voor het uitgaan
ik heb 2 fietsen , 1 om dronken in struikjes te duiken , en 1 voor normaal gebruik :-) . Ik gebruik de eerst genoemde het meest 
-
K
Last edited by kaboem on 11 Jul 2012 20:41, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Gast, jij bent 15. Jij mag geen eens drinkenPete wrote:ik heb 2 fietsen , 1 om dronken in struikjes te duiken , en 1 voor normaal gebruik :-) . Ik gebruik de eerst genoemde het meest
Zoo, net terug van een fietstochtje van maar 2-3 kilometertjes.
'T was goed weer ervoor, niet te warm en een lekker briesje.
Genoten van het uitzicht ook, en m'n trouwe ros rolde ook lekker over de wegen
Gaat er nog iemand fietsen vanavond?
'T was goed weer ervoor, niet te warm en een lekker briesje.
Genoten van het uitzicht ook, en m'n trouwe ros rolde ook lekker over de wegen
Gaat er nog iemand fietsen vanavond?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik heb 3 fietsen, maar twee zijn er een beetje kapot. Op de een of andere manier kan ik geen enkele fiets heelhouden. Zelfs geen maand.
Geitenmilk?Jurheinen wrote:Gast, jij bent 15. Jij mag geen eens drinkenPete wrote:ik heb 2 fietsen , 1 om dronken in struikjes te duiken , en 1 voor normaal gebruik :-) . Ik gebruik de eerst genoemde het meest
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Zometeen weer eens een lekker stukje fietsen! 
Ik heb zojuist de fiets van mijn moeder mogen overnemen. 
Eergisteren een nieuwe fiets gekocht, dat was ook wel nodig 
Bij m'n vorige fiets brak de achtervelg in 2en. Vond het zonde om voor een afgeragde fiets een nieuw achterwiel te nemen. Dan maar een gloednieuwe hahaha
Bij m'n vorige fiets brak de achtervelg in 2en. Vond het zonde om voor een afgeragde fiets een nieuw achterwiel te nemen. Dan maar een gloednieuwe hahaha
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Net lekker stukje gefietst op mijn mountainbike.
Verder heb ik nog een wielrenfiets en fiets om me naar de kroeg en het station te brengen
Verder heb ik nog een wielrenfiets en fiets om me naar de kroeg en het station te brengen
-
S
Ik heb een fiets met vanachter een rekkie.
Dan zeg ik tegen de meisjes 'spring maar achterop bij mij, achterop m'n fiets'
Dan zeg ik tegen de meisjes 'spring maar achterop bij mij, achterop m'n fiets'