teupie schreef:
Apart verhaal ? explain
Athd schreef:
gelukkig zie ik dat er meer hardtraxxers naar tomorrowland gaan
wij moeten daar op een woonwagen passen of zo

dus gratis gratis feesje

Apart verhaal ?

explain
mijn buurman heeft 2 woonwagens uit 1900 of zo van die oude ziguner dingen
hun werden gebeld door de organisatie van ja we hebben eigelijks 2 van die woonwagens nodig voor een podium
nou mijn buurman vond het wel een leuk idee aleen laat hij die dingen er niet zo achter wand ze zijn een godsvermogen waard
en omdat het zijn muziek niet egt was

vroeg hij mij van kun jij samen met een paar vrienden niet op die woonwagens passen
dus savonds moeten wij er in slapen en er moet de hele dag iemand aanwezig zijn in de woonwagens
dus wij staan ongeveer een week daar op tomorrowland te kamperen op een podium hahaha