Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgenb :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:13 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Geld is gespaard! Over twee weken uitgeven @ tomorrowlannnnnnnnnnnnnnnnnnd :)

godverdetiefesrampeteringmooigruwelijkhard!

Ik heb dr zin an :love: :love: :love:


Moet jij daar voor sparen ja? Zoveel geld mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
teupie schreef:
Geld is gespaard! Over twee weken uitgeven @ tomorrowlannnnnnnnnnnnnnnnnnd :)

godverdetiefesrampeteringmooigruwelijkhard!

Ik heb dr zin an :love: :love: :love:


Moet jij daar voor sparen ja? Zoveel geld mee?


op defqon had ik voor 1 dag 80 ekk aan bier, dusja! Wat had jij als uitgave in gedachte dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

gelukkig zie ik dat er meer hardtraxxers naar tomorrowland gaan :thumbup:
wij moeten daar op een woonwagen passen of zo :cool: dus gratis gratis feesje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Athd schreef:
gelukkig zie ik dat er meer hardtraxxers naar tomorrowland gaan :thumbup:
wij moeten daar op een woonwagen passen of zo :cool: dus gratis gratis feesje :whistle:


Apart verhaal ? :P explain
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Newbie

teupie schreef:
Apart verhaal ? explain
Athd schreef:
gelukkig zie ik dat er meer hardtraxxers naar tomorrowland gaan :thumbup:
wij moeten daar op een woonwagen passen of zo :cool: dus gratis gratis feesje :whistle:


Apart verhaal ? :P explain

mijn buurman heeft 2 woonwagens uit 1900 of zo van die oude ziguner dingen
hun werden gebeld door de organisatie van ja we hebben eigelijks 2 van die woonwagens nodig voor een podium
nou mijn buurman vond het wel een leuk idee aleen laat hij die dingen er niet zo achter wand ze zijn een godsvermogen waard
en omdat het zijn muziek niet egt was :P vroeg hij mij van kun jij samen met een paar vrienden niet op die woonwagens passen
dus savonds moeten wij er in slapen en er moet de hele dag iemand aanwezig zijn in de woonwagens
dus wij staan ongeveer een week daar op tomorrowland te kamperen op een podium hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag morgen helpen met 10.000 hours van Myseryland, maar weet nog niet of ik ga. Geen zin om alleen te gaan namelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weekend!

En heb vandaag gewoon het genoegen gehad om in Someren te mogen werken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk Vakantie: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Uberhout schreef:
Delt-A schreef:

Ik vertrek morgen naar camping Duin & Strand :beer:


Pfft, ik moet nog 2 weken wachten :cry:
Maar dan ook op naar Duin & Strand :thumbsup:

hey volgens mij ben je dan dezelfde week als mij daar :P wij zitten daar vanaf 3 tot 10 augustus

Nee, van 28 juli - 4 augustus...
Jij zit zeker op de vrijdagcamping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Per 23 Juli komt de A2 ook onder trajectcontrole te vallen. Wat een stelletje geldwolven werken er toch bij de overheid...
Blij als ik met pensioen kan en weg uit dit land, bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Onthafloorx schreef:
teupie schreef:
Geld is gespaard! Over twee weken uitgeven @ tomorrowlannnnnnnnnnnnnnnnnnd :)

godverdetiefesrampeteringmooigruwelijkhard!

Ik heb dr zin an :love: :love: :love:


Moet jij daar voor sparen ja? Zoveel geld mee?


op defqon had ik voor 1 dag 80 ekk aan bier, dusja! Wat had jij als uitgave in gedachte dan?


100 euro ofzo, ja geloof me daar kom ik mee toe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Per 23 Juli komt de A2 ook onder trajectcontrole te vallen. Wat een stelletje geldwolven werken er toch bij de overheid...
Blij als ik met pensioen kan en weg uit dit land, bah

100 kilometer op een 5-baans snelweg, waar geen levende kip te bekennen is in de wijde omgeving... :')

Je kan er met een Anatov bijna op landen als je de matrixborden weghaalt en dan verwachten ze dat men keurig 100 blijft rijden. Triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:

100 euro ofzo, ja geloof me daar kom ik mee toe..


w00t voor 3 dagen? eet jij niet ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Distinctive schreef:
Uberhout schreef:

Pfft, ik moet nog 2 weken wachten :cry:
Maar dan ook op naar Duin & Strand :thumbsup:

hey volgens mij ben je dan dezelfde week als mij daar :P wij zitten daar vanaf 3 tot 10 augustus

Nee, van 28 juli - 4 augustus...
Jij zit zeker op de vrijdagcamping?

geen idee, denk het wel dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
100 kilometer op een 5-baans snelweg, waar geen levende kip te bekennen is in de wijde omgeving... :')

Je kan er met een Anatov bijna op landen als je de matrixborden weghaalt en dan verwachten ze dat men keurig 100 blijft rijden. Triest.

Ja, zeg het maar. Word je toch helemaal schijtziek van in dit land. Nu hoorde ik gisteren ook dat per 1 Juli alle 80km-baans wegen weer 100 zijn geworden, heb ik op 24 Juni een boete van 224,- gehad op een 80 weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran


:huh: :huh: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:56 
 
Hardtraxx Elite

Lekker weer ofnie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 15:33 
 

Hoelaat is het? serieus... ben pas nt wakker
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Hoelaat is het? serieus... ben pas nt wakker


Goed verhaal, lekker kort ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Eekhoorn die meerijd met een brommer. En heeft ook een mini helm op. Haha wat is dit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Eekhoorn die meerijd met een brommer. En heeft ook een mini helm op. Haha wat is dit. xd


Wat heb jij voor drugs gebruikt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:25 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Onthafloorx schreef:
Eekhoorn die meerijd met een brommer. En heeft ook een mini helm op. Haha wat is dit. xd


Wat heb jij voor drugs gebruikt :huh:


Kindernieuws op nl 3 :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:33 
 

Onthafloorx schreef:
roberttt schreef:
Onthafloorx schreef:
Eekhoorn die meerijd met een brommer. En heeft ook een mini helm op. Haha wat is dit. xd


Wat heb jij voor drugs gebruikt :huh:


Kindernieuws op nl 3 :p


in wat voor vorm komt die drugs? zeker nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:39 
 
Hardtraxx Elite

Flauw hoor.
Vorige  1 ... 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic