Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Me broertej is er nu, hoor alleen maar goede dingen er over :) alleen maat zn telefoon was gestolen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Almighty wrote:
Jurheinen wrote:
Almighty wrote:Wat was Bulgarije een zieke vakantie. Letterlijk..
Vet is het daar he? Ook super goedkoop, waar ben je allemaal uit geweest? :P
Gladen Viking, Iceberg, Flying Dutchman, Orange en SlamCafe

Idd goedkoop en had me als single wel meer kunnen vermaken dan nu denk ik :P
Ben alleen ziek geworden daar en 2 dagen eerder een early flight moeten nemen..

Hotel zat echt midden op de Flowerstreet, Kuban, die hoge daar.
Hmm die straat zegt me niks, ik zit bij Sunny Beach Holiday :P (heel cliché)... Maar de gladen viking. Haha, daar ben ik ook allemaal geweest. Vooral de gladde viking was gekkenhuis, lekkere zweedse daar joh :P
Owh en snap nu pas die ziek haha :P... Maat van me is daar ook 4 dagen goed ziek geweest ja, wat had je dan?
A
Begon met niet kunnen eten, schijterij en uiteindelijk toen ik bloed moest spugen toch maar besloten terug te keren ipv met beitel en hamer daar in het ziekenhuis te liggen :P

Ja, erg crimineel dat wel, was ook 50leva gestolen op onze hotelkamer.. Flower Street is waar Glade Vikingen Slamcafe zitten, Slamcafe zat praktisch tegenover ons, maar dat was niet zo'n succes daar
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Almighty wrote:Begon met niet kunnen eten, schijterij en uiteindelijk toen ik bloed moest spugen toch maar besloten terug te keren ipv met beitel en hamer daar in het ziekenhuis te liggen :P

Ja, erg crimineel dat wel, was ook 50leva gestolen op onze hotelkamer.. Flower Street is waar Glade Vikingen Slamcafe zitten, Slamcafe zat praktisch tegenover ons, maar dat was niet zo'n succes daar
Owh, lekker dan... Inmiddels wel weer beter dan?
Hmm, ik was er 3 jaar geleden toen was het nog niet zo crimineel (of iig niet gemerkt). Maar zaten ook in een hotel net buiten het uitgaansleven en in een redelijke buurt, scheelt de helft denk ik. Maar 50leva is toch niks? 5 tot 10 euro ofzo?
A
25 euro, blijft zonde :P

Ja, 't gaat wel weer gelukkig.. 1e of 2e avond in het hotel waren we (iets) luidruchtig, gelijk security die de deur bijna uit zijn scharnieren beukt en toen moesten we 100 leva lappen of anders kon een willekeurig persoon uit onze groep richting politiebureau, dat soort dingen gebeuren daar :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Almighty wrote:25 euro, blijft zonde :P

Ja, 't gaat wel weer gelukkig.. 1e of 2e avond in het hotel waren we (iets) luidruchtig, gelijk security die de deur bijna uit zijn scharnieren beukt en toen moesten we 100 leva lappen of anders kon een willekeurig persoon uit onze groep richting politiebureau, dat soort dingen gebeuren daar :P
Owh 25, dan is de koers veranderd :P... Maar wtf? Bij ons klopten ze alleen aan de deur en vroegen ze of we wat stiller wilden zijn. Dat soort dingen kunnen wel je vakantie verpesten vind ik, maakt het allemaal niet leuker.
En ieder geval fijn dat het alweer beter gaat ^^
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En of je op zo'n politiebureau wilt zitten :lol: :lol: Nahhhhh xd
A
Ja precies, echt corrupte bende daar. Gaat he-le-maal nergens over :P
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Het regent.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik kan me nog herinneren toen wij op Sunny Beach zaten hoe het er daar aan toe ging. Een dag voor wij daar aan kwamen was er schijnbaar iemand neergeschoten :P Veel mensen met een vrouw die kanker heeft en 3 kinderen met aids en alles d'r op en d'r aan. Kindjes met hondjes en die zooi. De clubs daarentegen waren dan wel weer geweldig haha. :P Ook een groot verschil met arm en rijk, er rijden gele hummers en wagens die nog net niet van ellende uit elkaar vallen. Veel maffia ook, maar is wel echt een topbestemming :)
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Goedemoregn :yawn:
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Goedemorgen! Vandaag stappen met de klas, moeilijk veel zin in :beer:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Kwisniks wrote:Ik kan me nog herinneren toen wij op Sunny Beach zaten hoe het er daar aan toe ging. Een dag voor wij daar aan kwamen was er schijnbaar iemand neergeschoten :P Veel mensen met een vrouw die kanker heeft en 3 kinderen met aids en alles d'r op en d'r aan. Kindjes met hondjes en die zooi. De clubs daarentegen waren dan wel weer geweldig haha. :P Ook een groot verschil met arm en rijk, er rijden gele hummers en wagens die nog net niet van ellende uit elkaar vallen. Veel maffia ook, maar is wel echt een topbestemming :)
Ik snap wat jullie nu bedoelen hoe ik normaal typ. :$
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
p-stylez wrote:Me broertej is er nu, hoor alleen maar goede dingen er over :) alleen maat zn telefoon was gestolen.
Vrienden van me zijn een paar weken terug ook in bulgarije geweest. Van eentje was heel de hotelkamer leeggeroofd (had enkel de kleren nog die hij aanhad). Had die gek uiteindelijk maar de taxi naar huis gepakt aangezien zijn paspoort ook weg was xd
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Iemand Wootum gezien?
Hardtraxx Crew
30642 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Jurheinen wrote:Iemand Wootum gezien?
Ik zie hem ja
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
wootum wrote:
Jurheinen wrote:Iemand Wootum gezien?
Ik zie hem ja
What the, dat is wel heel toevallig! Waar was je man? Vakantie?
Hardtraxx Crew
last seen 1 hour ago
Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
wootum wrote:Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.
Je moet mij niet zomaar alleen laten :cry:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote: Ik snap wat jullie nu bedoelen hoe ik normaal typ. :$
:lol: :lol: :lol:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
nielstil wrote:
p-stylez wrote:Me broertej is er nu, hoor alleen maar goede dingen er over :) alleen maat zn telefoon was gestolen.
Vrienden van me zijn een paar weken terug ook in bulgarije geweest. Van eentje was heel de hotelkamer leeggeroofd (had enkel de kleren nog die hij aanhad). Had die gek uiteindelijk maar de taxi naar huis gepakt aangezien zijn paspoort ook weg was xd
Leuke vakantie man
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Precies vanwege al die roof etc. zou ik er nooit naartoe gaan!

twee dames die ik ken zaten hier in: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... and__.html

nu we het toch over gezellige vakantie verhalen hebben
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
teupie wrote:Precies vanwege al die roof etc. zou ik er nooit naartoe gaan!

twee dames die ik ken zaten hier in: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... and__.html

nu we het toch over gezellige vakantie verhalen hebben
Pfoee dat is wel heel kut!
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Jup, zijn beide weer naar huis gegaan, maar maken het goed :thumbup:
Hardtraxx Crew
last seen 1 hour ago
Jurheinen wrote:
wootum wrote:Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.
Je moet mij niet zomaar alleen laten :cry:
Ik had je ook gemist zaterdag, niemand wilde hartjes met me maken :(

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 14 hours ago