Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1900, 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me broertej is er nu, hoor alleen maar goede dingen er over :) alleen maat zn telefoon was gestolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Jurheinen schreef:
Almighty schreef:
Wat was Bulgarije een zieke vakantie. Letterlijk..


Vet is het daar he? Ook super goedkoop, waar ben je allemaal uit geweest? :P

Gladen Viking, Iceberg, Flying Dutchman, Orange en SlamCafe

Idd goedkoop en had me als single wel meer kunnen vermaken dan nu denk ik :P
Ben alleen ziek geworden daar en 2 dagen eerder een early flight moeten nemen..


Hotel zat echt midden op de Flowerstreet, Kuban, die hoge daar.


Hmm die straat zegt me niks, ik zit bij Sunny Beach Holiday :P (heel cliché)... Maar de gladen viking. Haha, daar ben ik ook allemaal geweest. Vooral de gladde viking was gekkenhuis, lekkere zweedse daar joh :P
Owh en snap nu pas die ziek haha :P... Maat van me is daar ook 4 dagen goed ziek geweest ja, wat had je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:58 
 

Begon met niet kunnen eten, schijterij en uiteindelijk toen ik bloed moest spugen toch maar besloten terug te keren ipv met beitel en hamer daar in het ziekenhuis te liggen :P

Ja, erg crimineel dat wel, was ook 50leva gestolen op onze hotelkamer.. Flower Street is waar Glade Vikingen Slamcafe zitten, Slamcafe zat praktisch tegenover ons, maar dat was niet zo'n succes daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Begon met niet kunnen eten, schijterij en uiteindelijk toen ik bloed moest spugen toch maar besloten terug te keren ipv met beitel en hamer daar in het ziekenhuis te liggen :P

Ja, erg crimineel dat wel, was ook 50leva gestolen op onze hotelkamer.. Flower Street is waar Glade Vikingen Slamcafe zitten, Slamcafe zat praktisch tegenover ons, maar dat was niet zo'n succes daar


Owh, lekker dan... Inmiddels wel weer beter dan?
Hmm, ik was er 3 jaar geleden toen was het nog niet zo crimineel (of iig niet gemerkt). Maar zaten ook in een hotel net buiten het uitgaansleven en in een redelijke buurt, scheelt de helft denk ik. Maar 50leva is toch niks? 5 tot 10 euro ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:04 
 

25 euro, blijft zonde :P

Ja, 't gaat wel weer gelukkig.. 1e of 2e avond in het hotel waren we (iets) luidruchtig, gelijk security die de deur bijna uit zijn scharnieren beukt en toen moesten we 100 leva lappen of anders kon een willekeurig persoon uit onze groep richting politiebureau, dat soort dingen gebeuren daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
25 euro, blijft zonde :P

Ja, 't gaat wel weer gelukkig.. 1e of 2e avond in het hotel waren we (iets) luidruchtig, gelijk security die de deur bijna uit zijn scharnieren beukt en toen moesten we 100 leva lappen of anders kon een willekeurig persoon uit onze groep richting politiebureau, dat soort dingen gebeuren daar :P


Owh 25, dan is de koers veranderd :P... Maar wtf? Bij ons klopten ze alleen aan de deur en vroegen ze of we wat stiller wilden zijn. Dat soort dingen kunnen wel je vakantie verpesten vind ik, maakt het allemaal niet leuker.
En ieder geval fijn dat het alweer beter gaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En of je op zo'n politiebureau wilt zitten :lol: :lol: Nahhhhh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:17 
 

Ja precies, echt corrupte bende daar. Gaat he-le-maal nergens over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het regent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 01:23 
 
Hardtraxx Addict

Ik kan me nog herinneren toen wij op Sunny Beach zaten hoe het er daar aan toe ging. Een dag voor wij daar aan kwamen was er schijnbaar iemand neergeschoten :P Veel mensen met een vrouw die kanker heeft en 3 kinderen met aids en alles d'r op en d'r aan. Kindjes met hondjes en die zooi. De clubs daarentegen waren dan wel weer geweldig haha. :P Ook een groot verschil met arm en rijk, er rijden gele hummers en wagens die nog net niet van ellende uit elkaar vallen. Veel maffia ook, maar is wel echt een topbestemming :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemoregn :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen! Vandaag stappen met de klas, moeilijk veel zin in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Ik kan me nog herinneren toen wij op Sunny Beach zaten hoe het er daar aan toe ging. Een dag voor wij daar aan kwamen was er schijnbaar iemand neergeschoten :P Veel mensen met een vrouw die kanker heeft en 3 kinderen met aids en alles d'r op en d'r aan. Kindjes met hondjes en die zooi. De clubs daarentegen waren dan wel weer geweldig haha. :P Ook een groot verschil met arm en rijk, er rijden gele hummers en wagens die nog net niet van ellende uit elkaar vallen. Veel maffia ook, maar is wel echt een topbestemming :)


Ik snap wat jullie nu bedoelen hoe ik normaal typ. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Me broertej is er nu, hoor alleen maar goede dingen er over :) alleen maat zn telefoon was gestolen.

Vrienden van me zijn een paar weken terug ook in bulgarije geweest. Van eentje was heel de hotelkamer leeggeroofd (had enkel de kleren nog die hij aanhad). Had die gek uiteindelijk maar de taxi naar huis gepakt aangezien zijn paspoort ook weg was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand Wootum gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Iemand Wootum gezien?

Ik zie hem ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Iemand Wootum gezien?

Ik zie hem ja


What the, dat is wel heel toevallig! Waar was je man? Vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.


Je moet mij niet zomaar alleen laten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik snap wat jullie nu bedoelen hoe ik normaal typ. :$

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
p-stylez schreef:
Me broertej is er nu, hoor alleen maar goede dingen er over :) alleen maat zn telefoon was gestolen.

Vrienden van me zijn een paar weken terug ook in bulgarije geweest. Van eentje was heel de hotelkamer leeggeroofd (had enkel de kleren nog die hij aanhad). Had die gek uiteindelijk maar de taxi naar huis gepakt aangezien zijn paspoort ook weg was xd


Leuke vakantie man
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies vanwege al die roof etc. zou ik er nooit naartoe gaan!

twee dames die ik ken zaten hier in: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... and__.html

nu we het toch over gezellige vakantie verhalen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Precies vanwege al die roof etc. zou ik er nooit naartoe gaan!

twee dames die ik ken zaten hier in: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1252 ... and__.html

nu we het toch over gezellige vakantie verhalen hebben


Pfoee dat is wel heel kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, zijn beide weer naar huis gegaan, maar maken het goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Nee? Gewoon druk geweest de laatste tijd, I'm a busy man, you know! Maar ben idd niet veel op HT geweest de laatste tijd.


Je moet mij niet zomaar alleen laten :cry:

Ik had je ook gemist zaterdag, niemand wilde hartjes met me maken :(
Vorige  1 ... 1900, 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic