Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je bedoelt deze?



Die is iig op IQ 08 door Brennan Heart gedraait. Waarom dan weer Headhunterz in het filmpje staat is me een raadsel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die haha. :P Van die vergeten plaatjes zijn dat. En waarom er Headhunterz staat weet ik ook niet. Misschien Brennan Heart verkeerd geschreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Attention :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in heute abend
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roll around, hit the kick, this is how we do it! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Je bedoelt deze?
Die is iig op IQ 08 door Brennan Heart gedraait. Waarom dan weer Headhunterz in het filmpje staat is me een raadsel :P


Nog zo'n een die nooit is uitgekomen (Tyler Durden = Brennan Heart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Attention :yay:

WAARVOOR!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Op naar DJ Draidy :cool:


Doe eens dansje voor me daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo date :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Chris Two schreef:
En vanavond Draidy aanmoedigen bij Dynamo... samen met Project 141
Komde ook Wootum?


Mocht je Lowroller horen...FILMEN! Hij wil mijn mash-up draaien xd benieuwd of dat live nog wat is


ROB DOE HET NIET! EN STEM OP ZENDA!

:lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen presentatie geven in het engels. Iemand nog leuke ideeën voor een onderwerp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

cow & chicken? Dexter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, je kan wel goed zien waarom Adaro dj is geworden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Morgen presentatie geven in het engels. Iemand nog leuke ideeën voor een onderwerp?

Japanse naaktkat.
Klinkt wel geinig in het Engels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Goh wat een goed idee! Lees alleen net dat het gerelateerd moet zijn aan m'n opleiding. Eens even kijken wat ik uit m'n mouw kan schudden.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:17 
 

JVDM schreef:

helden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
JVDM schreef:

helden :P


Haha zo hoort het! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga maar eens afronden. Weltrusten. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:22 
 

Net terug van avondje BPM Productions Talent Night in Dynamo.

Was mooi avondje!
Qurious (yvonne) draaide leuke set, 1 mixfoutje tussen x is the name en acid nightmare. Verder afsluiten met Midnight Freaks! (L)
2 artiesten later maatje van mij Kid Suicide... leuk setje, Orange Theme erin altijd lekker en afsluiten met Trasher... ook zo'n doorrag nummertje

En toen Draidy, halfuurtje gezien ivm halen van de bus maar oh oh oh.. deze jongen weet door te rammen.
Openen met ophidian geloof ik en dan ergens na 25 minuten N-vitral/lowroller erin pleuren.. HEEEERLIJK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:26 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:30 
 

:drool: :love: :corn: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

off-topic/hardtraxx-bbq-bij-steffnov-t25883-125.html#p978368

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Net terug van avondje BPM Productions Talent Night in Dynamo.

Was mooi avondje!
Qurious (yvonne) draaide leuke set, 1 mixfoutje tussen x is the name en acid nightmare. Verder afsluiten met Midnight Freaks! (L)
2 artiesten later maatje van mij Kid Suicide... leuk setje, Orange Theme erin altijd lekker en afsluiten met Trasher... ook zo'n doorrag nummertje

En toen Draidy, halfuurtje gezien ivm halen van de bus maar oh oh oh.. deze jongen weet door te rammen.
Openen met ophidian geloof ik en dan ergens na 25 minuten N-vitral/lowroller erin pleuren.. HEEEERLIJK!

:D :yay:
Vorige  1 ... 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic