Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 00:36 
 

Dafuq, de internationale troepen in Afghanistan organiseren gewoon hun eigen Emporium:

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, mooi toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 02:30 
 

Project 141 schreef:
Band of Brothers


Welke aflevering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:37 
 

Zo gaar als een klontje man, bah bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds zere kuiten. Kan haast geen spierpijn zijn dit haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:45 
 

heb nu ook wel last van spierpijn, en ga maar is VI oranje terugkijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:49 
 

stefaneke schreef:
Dafuq, de internationale troepen in Afghanistan organiseren gewoon hun eigen Emporium:

Afbeelding

:lol:



geen drugs -1 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23:59 afgelopen haha. 00:00 allemaal de oogjes dicht en snaveltjes toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een kut ochtend gesproken... Eerst komt mn bus niet opdagen. Kom ik te laat op school blijk ik pas om 11 uur te moeten te beginnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Aflevering van Band of Brothers gekeken vanuit bed, nu maar slapen ^^

Beste serie ooit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 14:34 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:

Dit was leukkkkk :yay:


TOA :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Logo Quiz. Wat is dat verslavend, maar ook irriterend als je er een herkent maar je er zo snel niet opkomt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:51 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Logo Quiz. Wat is dat verslavend, maar ook irriterend als je er een herkent maar je er zo snel niet opkomt :P

Haha dat speel ik ook. Net level 6 vrij gespeeld :yay:
Kan af en toe wel echt frustrerend zijn iid
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
wootum schreef:
Logo Quiz. Wat is dat verslavend, maar ook irriterend als je er een herkent maar je er zo snel niet opkomt :P

Haha dat speel ik ook. Net level 6 vrij gespeeld :yay:
Kan af en toe wel echt frustrerend zijn iid


Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig ^^

Heb jij van alle levels ze allemaal al? Of ga je meteen naar het volgende level als dat kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
teupie schreef:
Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig ^^

Heb jij van alle levels ze allemaal al? Of ga je meteen naar het volgende level als dat kan?


tot ik niet verder kwam, bij de een is dat 95% bij de ander idd net 50%!

Dit level vind ik wel erg lastig trouwens :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
Henkiev112 schreef:
teupie schreef:
Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig ^^

Heb jij van alle levels ze allemaal al? Of ga je meteen naar het volgende level als dat kan?


tot ik niet verder kwam, bij de een is dat 95% bij de ander idd net 50%!

Dit level vind ik wel erg lastig trouwens :(

Ik heb elk level toe nu toe rond 66% denk ik. Alleen sommige zijn wel echt lastig. Ik zal eens kijken hoe snel ik level 7 kan vrijspelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Level 1 moet toch sowieso 100% uit te spelen zijn, tenminste dat heb ik wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:00 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Level 1 moet toch sowieso 100% uit te spelen zijn, tenminste dat heb ik wel :P

Ik moet er nog eentje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:13 
 
Hardtraxxer

Yes! Ben door naar de halve Finale van Contest #Delier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:24 
 

dylanhardstyle schreef:
Yes! Ben door naar de halve Finale van Contest #Delier :)

#Gefeliciteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

DE LIEEER :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
dylanhardstyle schreef:
Yes! Ben door naar de halve Finale van Contest #Delier :)

#Gefeliciteerd


#hekje
Vorige  1 ... 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic