Dafuq, de internationale troepen in Afghanistan organiseren gewoon hun eigen Emporium:

Welke aflevering?wrote:Band of Brothers
wrote:Dafuq, de internationale troepen in Afghanistan organiseren gewoon hun eigen Emporium:
Beste serie ooit.wrote:Aflevering van Band of Brothers gekeken vanuit bed, nu maar slapen
TOA
Haha dat speel ik ook. Net level 6 vrij gespeeldwrote:Logo Quiz. Wat is dat verslavend, maar ook irriterend als je er een herkent maar je er zo snel niet opkomt
Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastigwrote:Haha dat speel ik ook. Net level 6 vrij gespeeldwrote:Logo Quiz. Wat is dat verslavend, maar ook irriterend als je er een herkent maar je er zo snel niet opkomt![]()
Kan af en toe wel echt frustrerend zijn iid
Heb jij van alle levels ze allemaal al? Of ga je meteen naar het volgende level als dat kan?wrote: Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig
tot ik niet verder kwam, bij de een is dat 95% bij de ander idd net 50%!wrote:Heb jij van alle levels ze allemaal al? Of ga je meteen naar het volgende level als dat kan?wrote: Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig
Ik heb elk level toe nu toe rond 66% denk ik. Alleen sommige zijn wel echt lastig. Ik zal eens kijken hoe snel ik level 7 kan vrijspelenwrote:tot ik niet verder kwam, bij de een is dat 95% bij de ander idd net 50%!wrote:Heb jij van alle levels ze allemaal al? Of ga je meteen naar het volgende level als dat kan?wrote: Zit net op level 7, word voor het eerst een beetje lastig
Dit level vind ik wel erg lastig trouwens
Ik moet er nog eentjewrote:Level 1 moet toch sowieso 100% uit te spelen zijn, tenminste dat heb ik wel
#Gefeliciteerdwrote:Yes! Ben door naar de halve Finale van Contest #Delier
#hekjewrote:#Gefeliciteerdwrote:Yes! Ben door naar de halve Finale van Contest #Delier