Dan komt er toch een chemische lucht van af, pfffffffffff xDJeff3rd wrote:Ik laat je aanbranden hoordawasiknie wrote:Ik bied me aan om eventueel zelf gebarbequed te worden..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mooie lul dat je d'r rondlooptJeff3rd wrote:Ik laat je aanbranden hoordawasiknie wrote:Ik bied me aan om eventueel zelf gebarbequed te worden..
Ik opteer wel dat we na de barbeque gezellig spelletjes gaan spelen. Ideaal om eens de ketamine-speurtocht tot uitvoering te brengen
Reageer eens niet zo aangebrand joh!dawasiknie wrote:Mooie lul dat je d'r rondlooptJeff3rd wrote:Ik laat je aanbranden hoordawasiknie wrote:Ik bied me aan om eventueel zelf gebarbequed te worden..
Niet lief!
Ik opteer wel dat we na de barbeque gezellig spelletjes gaan spelen. Ideaal om eens de ketamine-speurtocht tot uitvoering te brengen
Zou graag ook komen, lijkt me leuk nog meer gezichten van hier te leren kennen 
Om het maar ontopic te houden
Gaat hier wat terecht van komen?
Plekje afhuren, bij iemand thuis, 15 euro de man?
Gaat hier wat terecht van komen?
Plekje afhuren, bij iemand thuis, 15 euro de man?
Je kunt het beste een plek afhuren bij een weiland, kun je meer lawaai maken e.d.
En @ Sjors. Het is hardtraxx, er komen alleen maar paupers
En @ Sjors. Het is hardtraxx, er komen alleen maar paupers
Wanneer het enigszins in de buurt is kom ik ook mee, maar betwijfel het aangezien de meeste van hier HEUL ver weg wonen!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Beetje te ver voor mij, ik skip deze keer 
UPDATE!!!!!!!!!!!
Ik heb onder voorbehoud toestemming van mijn vader om bij mij thuis in de wei een bbq/feestje te organiseren. Is er nog animo voor?
Eerst van tevoren al een paar regels:
1. GEEN DRUGS! (enkel alcohol wordt getolereerd)
2. Enkel op het beschikbare terrein voor de BBQ/feest, niet door de tuin zwerven.
3. Algemeen fatsoenlijk gedrag (respect voor andermans eigendommen, alles gewoon heel laten, zooi opruimen)
Ik hoor het wel
EDIT: locatie:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&cp=6&g ... a=N&tab=wl
Ik heb onder voorbehoud toestemming van mijn vader om bij mij thuis in de wei een bbq/feestje te organiseren. Is er nog animo voor?
2. Enkel op het beschikbare terrein voor de BBQ/feest, niet door de tuin zwerven.
3. Algemeen fatsoenlijk gedrag (respect voor andermans eigendommen, alles gewoon heel laten, zooi opruimen)
Ik hoor het wel
-
K
Er is een lijst waar op staat dat alcohol gevaarlijker is dan de meeste drugs.Zenda wrote:UPDATE!!!!!!!!!!!
Ik hoor het wel
Wordt deze wel getolereerd?
-
A
PffffffffffffffffffffffffffZenda wrote:
1. GEEN DRUGS!
Helemaal met je eens !!Zenda wrote:
Top idee, alleen even kijken dus met vervoer!
-
E
kaboem wrote:Er is een lijst waar op staat dat alcohol gevaarlijker is dan de meeste drugs.Zenda wrote:UPDATE!!!!!!!!!!!
Ik hoor het wel
Wordt deze wel getolereerd?

Waar is het als ik vragen mag?
edit: nvm google maps staat er al
edit: nvm google maps staat er al
-
S
Amusement topic om even door te lezen op woensdag nacht 
50 - krat - bierProject 141 wrote:Is er een datum?
Drink jij bier dan?sjobie wrote:Is er bier?
Somsteupie wrote:Drink jij bier dan?sjobie wrote:Is er bier?
Is wel te doen, ben er wel voor in als mooie datum is.