Goedemorgen 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:Goedemorgen
Goeiesmorreges!
Ik voel nog steeds spierpijn in m'n kuiten. Als ik nieuwe kon kopen deed ik het.
Ik voel nog steeds spierpijn in m'n kuiten. Als ik nieuwe kon kopen deed ik het.
C
Ruim Voldoende voor presentatie bij vergaderen...
Leuk man, presenteren...
Leuk man, presenteren...
Nederlands thuisshirt gewonnen
Met me eigen achternaam achterop

C
Postma... HIERRRRRR 
C
Volgens mij gaat hier op fontys het brandalarm af, en wij moeten blijven zitten vanwege presentaties 
Hahawrote:Volgens mij gaat hier op fontys het brandalarm af, en wij moeten blijven zitten vanwege presentaties
Straks is er nog echt brand, zitten jullie daar
C
het ruikt hier wel verbrand, maar ben niet sure of het nou de tosti van de kantine is of het heir echt brand
Je kan ook paniek gaan zaaien door te zeggen dat je een brandlucht ruiktwrote:het ruikt hier wel verbrand, maar ben niet sure of het nou de tosti van de kantine is of het heir echt brand
Der is laatst ook al een brandoefening geweest daar
Zou het snel vinden als er nu al weer een zou zijn 
C
Zo, alweer thuis... alleen voor die Presentatie naar school geweest..
Denk dat ik nu maar eens ga slapen, ben echt bek af
*wel voordeel dat mijn bed nog warm is van toen ik opstond, zo'n 4,5 uur geleden
*
En vanavond Draidy aanmoedigen bij Dynamo... samen met Project 141
Komde ook Wootum?
Denk dat ik nu maar eens ga slapen, ben echt bek af
*wel voordeel dat mijn bed nog warm is van toen ik opstond, zo'n 4,5 uur geleden
En vanavond Draidy aanmoedigen bij Dynamo... samen met Project 141
Komde ook Wootum?
Enige brandlucht die ik ruik is een van de zoveel tosti ijzers of koffiezetapparaten in ons lokaal.
11 projectgroepen met iedereen een meestal.
11 projectgroepen met iedereen een meestal.
Mocht je Lowroller horen...FILMEN! Hij wil mijn mash-up draaienwrote:En vanavond Draidy aanmoedigen bij Dynamo... samen met Project 141
Komde ook Wootum?
C
Jongens, he what? Lowroller/filmen/zenda/stemmen?
What the fuck?
Ik film alleen maar hoe stijn gaat djensen..
Draidy, als je die mash-up draait, in het eerste half uur, ben rond half 11 weg
What the fuck?
Ik film alleen maar hoe stijn gaat djensen..
Spoiler
op lowroller
Draidy, als je die mash-up draait, in het eerste half uur, ben rond half 11 weg
Is ooit die ene Blademasterz plaat uitgekomen met die tekst van: "What shall I do? What should they say? It does'nt fucking matter, I will do it my way!"? Dacht ik net opeens aan haha.
Dat is die plaat die op Inqontrol 2008 gedraaid is toch? Ten minste, daar hoorde ik hem iig. Volgens mij is daar verder nooit wat mee gedaan. En is volgens mij een Brennan Heart plaat.wrote:Is ooit die ene Blademasterz plaat uitgekomen met die tekst van: "What shall I do? What should they say? It does'nt fucking matter, I will do it my way!"? Dacht ik net opeens aan haha.