Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen ^^
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:23 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Goedemorgen :yawn:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Goedemorgen :yawn:

:sleep: :sleep:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Well, hi there!
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiesmorreges!
Ik voel nog steeds spierpijn in m'n kuiten. Als ik nieuwe kon kopen deed ik het.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:44 
 

Ruim Voldoende voor presentatie bij vergaderen...
Leuk man, presenteren... :huh:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nederlands thuisshirt gewonnen :cool: Met me eigen achternaam achterop :D :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:57 
 

Postma... HIERRRRRR :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yes sir Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 10:07 
 

Volgens mij gaat hier op fontys het brandalarm af, en wij moeten blijven zitten vanwege presentaties :lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Volgens mij gaat hier op fontys het brandalarm af, en wij moeten blijven zitten vanwege presentaties :lol:


Haha :lol:
Straks is er nog echt brand, zitten jullie daar :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 10:16 
 

het ruikt hier wel verbrand, maar ben niet sure of het nou de tosti van de kantine is of het heir echt brand
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
het ruikt hier wel verbrand, maar ben niet sure of het nou de tosti van de kantine is of het heir echt brand

Je kan ook paniek gaan zaaien door te zeggen dat je een brandlucht ruikt :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Der is laatst ook al een brandoefening geweest daar :huh: Zou het snel vinden als er nu al weer een zou zijn :P
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:36 
 

Zo, alweer thuis... alleen voor die Presentatie naar school geweest..
Denk dat ik nu maar eens ga slapen, ben echt bek af :(
*wel voordeel dat mijn bed nog warm is van toen ik opstond, zo'n 4,5 uur geleden :P*

En vanavond Draidy aanmoedigen bij Dynamo... samen met Project 141
Komde ook Wootum?
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enige brandlucht die ik ruik is een van de zoveel tosti ijzers of koffiezetapparaten in ons lokaal.
11 projectgroepen met iedereen een meestal.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

24 oktober 1929: beurscrash te NY :corn:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
En vanavond Draidy aanmoedigen bij Dynamo... samen met Project 141
Komde ook Wootum?


Mocht je Lowroller horen...FILMEN! Hij wil mijn mash-up draaien xd benieuwd of dat live nog wat is
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stijn je blijft een lul :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:04 
 

Jongens, he what? Lowroller/filmen/zenda/stemmen?
What the fuck?

Ik film alleen maar hoe stijn gaat djensen..
op lowroller

Draidy, als je die mash-up draait, in het eerste half uur, ben rond half 11 weg ;)
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ooit die ene Blademasterz plaat uitgekomen met die tekst van: "What shall I do? What should they say? It does'nt fucking matter, I will do it my way!"? Dacht ik net opeens aan haha.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is ooit die ene Blademasterz plaat uitgekomen met die tekst van: "What shall I do? What should they say? It does'nt fucking matter, I will do it my way!"? Dacht ik net opeens aan haha.

Dat is die plaat die op Inqontrol 2008 gedraaid is toch? Ten minste, daar hoorde ik hem iig. Volgens mij is daar verder nooit wat mee gedaan. En is volgens mij een Brennan Heart plaat.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, herinner met het van een Defqon dvd volgens mij. Was als Blademasterz. Ag, haha, heb m al die tijd niet gemist haha dus nu ook niet. Vroeg het me alleen af.
Vorige  1 ... 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic