Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 01:14 
 

Welterusten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Welterusten. :)


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gute Morgen :whistle:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:16 
 

mogguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:22 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
mogguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Care dat je tegen bezwete lichamen aankomt... Je wilt niet weten wat je allemaal in ademt op zo'n feest :P aids van 1000en mensen :lol:

Bedankt, nu weet ik het. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Bedankt, nu weet ik het. >.<

Heb je je naam gechanged J9?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Heb je je naam gechanged J9?? :)


Is volgens mij J9 niet :P

welkom/chicken-t25792.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Is volgens mij J9 niet :P
welkom/chicken-t25792.html

Haha dat dacht ik, omdat ze reageerde op die opmerking die eigenlijk voor J9 bedoeld was. Maar dit kipje irriteerde zich er dus blijkbaar aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:27 
 

Black Sunrise schreef:
patrickjeb schreef:
Is volgens mij J9 niet :P
welkom/chicken-t25792.html

Haha dat dacht ik, omdat ze reageerde op die opmerking die eigenlijk voor J9 bedoeld was. Maar dit kipje irriteerde zich er dus blijkbaar aan :D



hij bedoeld dat ie dat liever niet had geweten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor de geinteresseerden: mijn inzending voor de 7th sunday contest :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je trouwens nog iets met je Promises edit doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ga je trouwens nog iets met je Promises edit doen? :P

Wat wil je dat ik ermee doe?? Ik heb hem geprobeer op Soundcloud te zetten, maar dat mocht niet. Bij het uploaden werd die al geweigerd voor copyrightschending.
Ik kan hem gratis weggeven als je wilt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een goed gelukte edit, ik bedoelde iets in de richting van weggeven ja haha :P
Als Soundcloud raar gaat doen, zou je eventueel zippyshare natuurlijk kunnen proberen, doen een stuk minder moeilijk qua copyright :P (Wat je zelf ook vast wel weet :D)
Jou keuze op het eind natuurlijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vind het wel een goed gelukte edit, ik bedoelde iets in de richting van weggeven ja haha :P

Ik zal wel eens kijken wat ik ermee doe :innocent: :innocent:
kijk voor nu maar even in uw pm inbox haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje aanstelleritus van dat meissie wat mekkert dat diegene zn shirt aan moet doen. Dan.gaat ze maar lekker ergens anders staan. K had je keihard uitgelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar je kan toch ook je shirt aanhouden ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:28 
 

roberttt schreef:
Maar je kan toch ook je shirt aanhouden ? :P
'zo'n hekel aan he, hou gewoon je kleren aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan... Maar vaak is het met shirt aan gewoon TE warm. Dus dan doe ik m ook gewoon uit. Lekker belangrijk wat mn medemens ervan vind. Daar heb k gewoon maling aan.

Dat gemekker altijd van mensen over dat iemand zn shirt uit doet. Lekker belangrijk. T is maar waar je je mee bezig wilt houden op een.feest :')

Knockout was bijvoorbeeld gewoon met shirt aan gewoon niet uit te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Kan... Maar vaak is het met shirt aan gewoon TE warm. Dus dan doe ik m ook gewoon uit. Lekker belangrijk wat mn medemens ervan vind. Daar heb k gewoon maling aan.

Dat gemekker altijd van mensen over dat iemand zn shirt uit doet. Lekker belangrijk. T is maar waar je je mee bezig wilt houden op een.feest :')

Knockout was bijvoorbeeld gewoon met shirt aan gewoon niet uit te houden.


Idd, waarom jezelf oververhit laten raken? Dat is niet goed voor je. Shirt uit scheelt al een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:34 
 

Jeff3rd schreef:
Kan... Maar vaak is het met shirt aan gewoon TE warm. Dus dan doe ik m ook gewoon uit. Lekker belangrijk wat mn medemens ervan vind. Daar heb k gewoon maling aan.

Dat gemekker altijd van mensen over dat iemand zn shirt uit doet. Lekker belangrijk. T is maar waar je je mee bezig wilt houden op een.feest :')

Knockout was bijvoorbeeld gewoon met shirt aan gewoon niet uit te houden.


ja maar hou je dan bij je eigen zaken, walgelijk als een of andere zweetanabool tegen me aan staat te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen doe je broek ook uit, is toch niet te houden man. :')
Zal jou het een worst wezen dat je iemand staat te swaffelen. Lekker belangrijk wat je medemens er van vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, gips er gelukkig vanaf, nu wel getaped.. Enkelbanden zijn afgescheurd :/ .. Nu 2 weken met deze tape om m'n enkel, voorzichtig belasten, en dan nog 2 weken met tape rondlopen, en dan kijken ze verder.. Gelukkig eindelijk van dat tyfusgips af.
Vorige  1 ... 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic