Welterusten. 
wrote:Welterusten.

wrote:mogguh
Bedankt, nu weet ik het.wrote:Care dat je tegen bezwete lichamen aankomt... Je wilt niet weten wat je allemaal in ademt op zo'n feestaids van 1000en mensen
Heb je je naam gechanged J9??wrote: Bedankt, nu weet ik het.
Haha dat dacht ik, omdat ze reageerde op die opmerking die eigenlijk voor J9 bedoeld was. Maar dit kipje irriteerde zich er dus blijkbaar aan
wrote:Haha dat dacht ik, omdat ze reageerde op die opmerking die eigenlijk voor J9 bedoeld was. Maar dit kipje irriteerde zich er dus blijkbaar aan
Wat wil je dat ik ermee doe?? Ik heb hem geprobeer op Soundcloud te zetten, maar dat mocht niet. Bij het uploaden werd die al geweigerd voor copyrightschending.wrote:Ga je trouwens nog iets met je Promises edit doen?
Ik zal wel eens kijken wat ik ermee doewrote:Vind het wel een goed gelukte edit, ik bedoelde iets in de richting van weggeven ja haha![]()
'zo'n hekel aan he, hou gewoon je kleren aanwrote:Maar je kan toch ook je shirt aanhouden ?
Idd, waarom jezelf oververhit laten raken? Dat is niet goed voor je. Shirt uit scheelt al een hoop.wrote:Kan... Maar vaak is het met shirt aan gewoon TE warm. Dus dan doe ik m ook gewoon uit. Lekker belangrijk wat mn medemens ervan vind. Daar heb k gewoon maling aan.
Dat gemekker altijd van mensen over dat iemand zn shirt uit doet. Lekker belangrijk. T is maar waar je je mee bezig wilt houden op een.feest :')
Knockout was bijvoorbeeld gewoon met shirt aan gewoon niet uit te houden.
ja maar hou je dan bij je eigen zaken, walgelijk als een of andere zweetanabool tegen me aan staat te rijden.wrote:Kan... Maar vaak is het met shirt aan gewoon TE warm. Dus dan doe ik m ook gewoon uit. Lekker belangrijk wat mn medemens ervan vind. Daar heb k gewoon maling aan.
Dat gemekker altijd van mensen over dat iemand zn shirt uit doet. Lekker belangrijk. T is maar waar je je mee bezig wilt houden op een.feest :')
Knockout was bijvoorbeeld gewoon met shirt aan gewoon niet uit te houden.