Hallo allemaal. Na lang rondgekeken te hebben op dit forum, toch maar besloten een account aan te maken. Laat ik me dan gelijk maar even voorstellen.
Ik ben Joost, 19 jaar en woon in De Lier. Ik doe HBO Integrale Veiligheidskunde aan de Haagse Hogeschool en zit hier op het moment in het tweede jaar.
Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed en heb in mijn 19 jaar zo'n beetje elke soort muziek wel geluisterd. Sinds drie jaar luister ik bijna alleen nog hardstyle. Hiervoor (en nu ook nog wel) luisterde ik voornamelijk allerlei soorten metal, rock en trance. Hardstyle is begonnen toen ik met vrienden op vakantie was op mijn 16e en ik een week lang wakker werd en ging slapen met hardstyle uit de radiokist van een maat. Binnen hardstyle ben ik vooral van de hardere kant. Favo producer is op het moment B-Front, al beginnen namen als Solutio & The I's en Phrantic ook op te klimmen in mijn lijstje.

Mijn hobbies zijn computers en ik ben drummer in een metalband. Ik ben naar verschillende festivals geweest, al zou ik mezelf niet omschrijven als fanatieke festivalganger, met name door de kosten en vervoer.

Ik geloof dat ik met een nickname als dit ook het één en ander uit te leggen heb... Deze naam gebruik ik eigenlijk al jaren in verschillende onlinegames, en voor het gemak ben ik het ook gaan gebruiken op fora. Weet eigenlijk niet eens meer waarom ik ooit voor deze naam had gekozen.

Ik geloof dat dit het wel een beetje was.