Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal
Afleren, is mij ook gelukt, mobiel weg & slapen.wrote:Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal
Afleren, is mij ook gelukt, mobiel weg & slapen.wrote:Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal
q-base hewrote:Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.wrote: die janine bedoelde ik dus he
wut?wrote:q-base hewrote:Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.wrote: die janine bedoelde ik dus he
wrote:Afleren, is mij ook gelukt, mobiel weg & slapen.wrote:Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal
toen had ik nog ff met je zitten pratenwrote:wut?wrote:q-base he
en dat betekent ?wrote:Ja dat kloptwrote:Avond!
wrote:Is dit nou een geniet of irritatiemomentje?
Zo'n gozert die weer een tekening heeft gemaakt en alle dj's er in heeft getagt.Dus ik geef als reactie: Mooie kleurplaat! Jij verdient een sticker!
Vind hij mn reactie leuk en zegt: een hardstyle sticker
Wtf.T is een Duitser die Nederlands kan?
Hij gaat je klappen op qbase neem je clic mee.wrote:wut?wrote:q-base hewrote:
Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden en zitten we in hetzelfde schuitje. Alleen ik heb nergens last van op wat moeheid na, maar dat komt door de 5 uur slaap die ik maar heb gehadwrote: Juul, ik denk dat dit genoeg verklaard... veel, heel veel drank..

Care dat je tegen bezwete lichamen aankomt... Je wilt niet weten wat je allemaal in ademt op zo'n feestwrote:Wat een serieuze reacties allemaalDenk dat Janine het gewoon probeerde om te zien of ie het daadwerkelijk deed, om zich vervolgens rot te lachen
Dan toch ook even een serieuze reactie van mij (): Ik denk dat niemand het prettig vind wanneer een bezwete gast tegen je aan loopt met een ontbloot bovenlijf op een feestje..
Oke, mee eens. Is schijnbaar 'in'.wrote:Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!