Is dit nou een geniet of irritatiemomentje? Zo'n gozert die weer een tekening heeft gemaakt en alle dj's er in heeft getagt. Dus ik geef als reactie: Mooie kleurplaat! Jij verdient een sticker! Vind hij mn reactie leuk en zegt: een hardstyle sticker Wtf. T is een Duitser die Nederlands kan?
Is dit nou een geniet of irritatiemomentje? Zo'n gozert die weer een tekening heeft gemaakt en alle dj's er in heeft getagt. Dus ik geef als reactie: Mooie kleurplaat! Jij verdient een sticker! Vind hij mn reactie leuk en zegt: een hardstyle sticker Wtf. T is een Duitser die Nederlands kan?
die is niet helemaal in orde geloof ik ? Geniet is het zeker niet
Juul, ik denk dat dit genoeg verklaard... veel, heel veel drank..
Dan kunnen we elkaar de hand schudden en zitten we in hetzelfde schuitje. Alleen ik heb nergens last van op wat moeheid na, maar dat komt door de 5 uur slaap die ik maar heb gehad
De hele week moeten wachten, maar morgen is het dan eindelijk FUCKING MONDAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Eindelijk dat gips eraf, en eindelijk eens weten wat ik nu precies heb, voelt niet echt flex bij m'n enkel, vrij heftige pijn aan zowel binnen- als buitenkant van m'n enkel.. Beter dat het gewoon niet zoveel is, en ik eindelijk m'n agenda qua feesten een fikse positieve update kan gaan geven! Hopen hopen hopen.
Wat een serieuze reacties allemaal Denk dat Janine het gewoon probeerde om te zien of ie het daadwerkelijk deed, om zich vervolgens rot te lachen
Dan toch ook even een serieuze reactie van mij ( ): Ik denk dat niemand het prettig vind wanneer een bezwete gast tegen je aan loopt met een ontbloot bovenlijf op een feestje..
mrazura schreef:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!
Oke, mee eens. Is schijnbaar 'in'.
Care dat je tegen bezwete lichamen aankomt... Je wilt niet weten wat je allemaal in ademt op zo'n feest aids van 1000en mensen