Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:47 
 

Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal

Afleren, is mij ook gelukt, mobiel weg & slapen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:23 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
die janine bedoelde ik dus he


Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.

q-base he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

middag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
die janine bedoelde ik dus he


Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.

q-base he ;)


wut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:59 
 

delange schreef:
kaboem schreef:
Pff ik had men mobiel uit moeten laten. oh wat fucking schraal

Afleren, is mij ook gelukt, mobiel weg & slapen. :P



Heb jij dan nog een eigen wil? :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 17:13 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
q-base he ;)

wut?

toen had ik nog ff met je zitten praten :P
en geen shirt aan xd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
teupie schreef:
Avond!

Ja dat klopt :thumbup:


en dat betekent ?





:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit nou een geniet of irritatiemomentje?
Zo'n gozert die weer een tekening heeft gemaakt en alle dj's er in heeft getagt. :/ Dus ik geef als reactie: Mooie kleurplaat! Jij verdient een sticker!
Vind hij mn reactie leuk en zegt: een hardstyle sticker ;)
Wtf. :lol: T is een Duitser die Nederlands kan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is dit nou een geniet of irritatiemomentje?
Zo'n gozert die weer een tekening heeft gemaakt en alle dj's er in heeft getagt. :/ Dus ik geef als reactie: Mooie kleurplaat! Jij verdient een sticker!
Vind hij mn reactie leuk en zegt: een hardstyle sticker ;)
Wtf. :lol: T is een Duitser die Nederlands kan? :P


:/ die is niet helemaal in orde geloof ik ?
Geniet is het zeker niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij dacht hij echt dat ik hem een compliment gaf. :lol:
Edit:
Talent heeft hij wel!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hopppppaaaa :yay: :yay: :yay: Net terug uit Eindhoven :beer: Jammer dat VVV nog gewoonnen heeft maar die kunnnen we ook hebben :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:

Weet ook wel dat jij zo'n torso ventje bent hoor.

q-base he ;)


wut?


Hij gaat je klappen op qbase neem je clic mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:47 
 

stabbe met ze kniffa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net nieuwe nivi's gekocht dus pas op voor mij!

http://pipashop.nl/index.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Juul, ik denk dat dit genoeg verklaard... veel, heel veel drank..

Dan kunnen we elkaar de hand schudden en zitten we in hetzelfde schuitje. Alleen ik heb nergens last van op wat moeheid na, maar dat komt door de 5 uur slaap die ik maar heb gehad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Net nieuwe nivi's gekocht dus pas op voor mij!

http://pipashop.nl/index.php


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:54 
 
Hardtraxx Addict

Echt he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele week moeten wachten, maar morgen is het dan eindelijk FUCKING MONDAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
Eindelijk dat gips eraf, en eindelijk eens weten wat ik nu precies heb, voelt niet echt flex bij m'n enkel, vrij heftige pijn aan zowel binnen- als buitenkant van m'n enkel.. Beter dat het gewoon niet zoveel is, en ik eindelijk m'n agenda qua feesten een fikse positieve update kan gaan geven! Hopen hopen hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen naar een symposium over het adolescenten strafrecht. Ben benieuwd.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:08 
 

Ik werd weer herinnerd aan dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dominomus

Wat enorm kansloos allemaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Dysphoria schreef:
janine



Wat een serieuze reacties allemaal :lol: Denk dat Janine het gewoon probeerde om te zien of ie het daadwerkelijk deed, om zich vervolgens rot te lachen ;)

Dan toch ook even een serieuze reactie van mij ( :lol: ): Ik denk dat niemand het prettig vind wanneer een bezwete gast tegen je aan loopt met een ontbloot bovenlijf op een feestje..

mrazura schreef:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat zijn broek zo laag hangt. Is het nou zo moeilijk om een riem aan te doen en fatsoenlijke aan te trekken? Je bent toch godverdomme niet op een hip hop festival gedraag je is!

Oke, mee eens. Is schijnbaar 'in'.


Care dat je tegen bezwete lichamen aankomt... Je wilt niet weten wat je allemaal in ademt op zo'n feest :P aids van 1000en mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:49 
 

Nighty-night. :yawn:
Vorige  1 ... 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic