Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja ik weet nu dus niet of ik blij moet zijn, of niet blij moet zijn, aangezien je nu al in een revalidatieproces zit, want ik moet het wel gewoon gaan belasten enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopsa, koppijn :(

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel zo inderdaad, maar goed, voorlopig ben ik wel ff zoet mee.. Achja, shit happens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:30 
 

Wil Wessel van Roozendaal uit Schijndel zich even melden?? Per PM. met spoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Wil Wessel van Roozendaal uit Schijndel zich even melden?? Per PM. met spoed.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:') je gaat toch niet iemand zn volle naam in zo'n bericht zetten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:34 
 

hij wilde op Wish helpen... ik moet nog even weten of hij 1 of 2 dagen komt helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hij wilde op Wish helpen... ik moet nog even weten of hij 1 of 2 dagen komt helpen.


Doe het dan op facebook kerel en niet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:36 
 

mrazura schreef:
:') je gaat toch niet iemand zn volle naam in zo'n bericht zetten :')

nee, zn adres en postcode erin is verstandig.

alleen naam is er toch niks bij?

mijn naam staat hier zoveel op het forum. ik ben op google te vinden met mijn gebruikersnaam en volle naam...

of ben jij er eentje van de overheid die de privacy-wet neukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
mrazura schreef:
:') je gaat toch niet iemand zn volle naam in zo'n bericht zetten :')

nee, zn adres en postcode erin is verstandig.

alleen naam is er toch niks bij?

mijn naam staat hier zoveel op het forum. ik ben op google te vinden met mijn gebruikersnaam en volle naam...

of ben jij er eentje van de overheid die de privacy-wet neukt?


Precies, en denk je dat dit handig is voor iedereen? Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Wil Wessel van Roozendaal uit Schijndel zich even melden?? Per PM. met spoed.

Je kunt hem toch ook zelf pm'en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer kleurplatentijd op Facebook! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:45 
 

koek met ui schreef:
Wil Wessel van Schijndel uit Roozendaal zich even melden?? Per PM. met spoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
koek met ui schreef:
Wil Wessel De Vries uit Appelscha zich even melden?? Per PM. met spoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
KSwoosh schreef:
koek met ui schreef:
Will Smith zich even melden bij de infobalie?? Per PM. met spoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
koek met ui schreef:
Wil Helmus van Nassau zich even melden?? Per PM. met spoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
KSwoosh schreef:
koek met ui schreef:
Wil de moeder van Aldis Goed-Koper zich even melden bij de kassa?? met spoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict

Iemand geinteresserd in een DDJ-T1? Een maat van me heeft er 1 te koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Iemand geinteresserd in een PPI-S3? Een maat van me heeft er 99 te koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-c-c-c-c-c-c-c-c-c-combo breaker!

Gaat weer lekker hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Iemand geinteresserd in een DDJ-T1? Een maat van me heeft er 1 te koop.

5 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is echt heel ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het ff verwijderd... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:43 
 

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het staat ook gewoon op twitter, maar ziek is het wel. Voor de mensen die nu niet weten waar het over gaat: zo'n kerel staat zo'n wijf te neuken ergens buiten en er staan een paar stoere boyz omheen die filmen.
Vorige  1 ... 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic