Naja ik weet nu dus niet of ik blij moet zijn, of niet blij moet zijn, aangezien je nu al in een revalidatieproces zit, want ik moet het wel gewoon gaan belasten enzo..
Dat is wel zo inderdaad, maar goed, voorlopig ben ik wel ff zoet mee.. Achja, shit happens..
E
Wil Wessel van Roozendaal uit Schijndel zich even melden?? Per PM. met spoed.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Wil Wessel van Roozendaal uit Schijndel zich even melden?? Per PM. met spoed.
:') je gaat toch niet iemand zn volle naam in zo'n bericht zetten :')
E
hij wilde op Wish helpen... ik moet nog even weten of hij 1 of 2 dagen komt helpen.
Doe het dan op facebook kerel en niet hier.wrote:hij wilde op Wish helpen... ik moet nog even weten of hij 1 of 2 dagen komt helpen.
E
nee, zn adres en postcode erin is verstandig.wrote::') je gaat toch niet iemand zn volle naam in zo'n bericht zetten :')
alleen naam is er toch niks bij?
mijn naam staat hier zoveel op het forum. ik ben op google te vinden met mijn gebruikersnaam en volle naam...
of ben jij er eentje van de overheid die de privacy-wet neukt?
Precies, en denk je dat dit handig is voor iedereen? Gr.wrote:nee, zn adres en postcode erin is verstandig.wrote::') je gaat toch niet iemand zn volle naam in zo'n bericht zetten :')
alleen naam is er toch niks bij?
mijn naam staat hier zoveel op het forum. ik ben op google te vinden met mijn gebruikersnaam en volle naam...
of ben jij er eentje van de overheid die de privacy-wet neukt?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Je kunt hem toch ook zelf pm'en?wrote:Wil Wessel van Roozendaal uit Schijndel zich even melden?? Per PM. met spoed.
Het is weer kleurplatentijd op Facebook! 
G
wrote:Wil Wessel van Schijndel uit Roozendaal zich even melden?? Per PM. met spoed.
wrote:wrote:Wil Wessel De Vries uit Appelscha zich even melden?? Per PM. met spoed.
wrote:wrote:wrote:Will Smith zich even melden bij de infobalie?? Per PM. met spoed.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:wrote:Wil Helmus van Nassau zich even melden?? Per PM. met spoed.
wrote:wrote:wrote:Wil de moeder van Aldis Goed-Koper zich even melden bij de kassa?? met spoed.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Iemand geinteresserd in een DDJ-T1? Een maat van me heeft er 1 te koop.
wrote:Iemand geinteresserd in een PPI-S3? Een maat van me heeft er 99 te koop.
C-c-c-c-c-c-c-c-c-c-combo breaker!
Gaat weer lekker hier
Gaat weer lekker hier
5 eurowrote:Iemand geinteresserd in een DDJ-T1? Een maat van me heeft er 1 te koop.
E
?