Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 12:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb m'n muziek zo hard staan, dat het buiten gewoon waait en regent tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb m'n muziek zo hard staan, dat het buiten gewoon waait en regent tegelijk.

Waaien en regenen tegelijk? :oh:
Damn dan staat je muziek echt hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb m'n muziek zo hard staan, dat het buiten gewoon waait en regent tegelijk.

Welk nummer heb je opstaan? Waaien kan ik begrijpen, maar is me nog nooit gelukt het te laten regenen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
wootum schreef:
Ik heb m'n muziek zo hard staan, dat het buiten gewoon waait en regent tegelijk.

Welk nummer heb je opstaan? Waaien kan ik begrijpen, maar is me nog nooit gelukt het te laten regenen :oh:

Heb nu The Hose - I Survived opstaan, en ja hoor, het regent EN waait hier nog steeds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ja, vanwege The Hose dat het regent ja :P
Zo maar eens richting school, geen zin in, maar moet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, nog 3 kwartier stage. Stage wordt echt met de dag saaier haha. 20 weken is echt te lang voor een opdracht. Hele klas zit beetje op facebook te niksen haha. En ik maar beetje hele dagen op HT mensen lastig vallen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor de Amsterdamse Subway liefhebbers; 30cm Sub voor 1 euro!
http://www.socialdeal.nl/deal/Bij-Subwa ... keuze/THXY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Pfff, nog een uur en een kwartier stage. Stage wordt echt met de dag saaier haha. 20 weken is echt te lang voor een opdracht. Hele klas zit beetje op facebook te niksen haha. En ik maar beetje hele dagen op HT mensen lastig vallen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:35 
 

Zo, mijn guppies hebben ook weer schoon water... altijd leuk vissenkom schoonmaken...
die vissen zijn nog best moeilijk te vangen met de hand

(nee, ik doe niet aan schepnetten, daar beschadigen ze meer van dan een kuiltje die je maakt met je hand)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:18 
 

guppies.....

neem piranha`s!
lokken met biefstukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:22 
 

Afbeelding

WTF>???


edit: http://choices.truste.com/ca?pid=yd01&a ... s=appnexus is de site waar het vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Afbeelding

WTF>???


edit: http://choices.truste.com/ca?pid=yd01&a ... s=appnexus is de site waar het vandaan komt.


mededelingen-updates/bug-reports-t14672-275.html#p953631
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:11 
 

bedankt!


en ddan nog iets :$

Stem even en favoritieseer en share enzovoort.....



niet van mij maar een maat van me!

als warm-up dj op 7th sunday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:15 
 

god damn it
Ons nieuwste lid is Hartcorejwt

where is that stupid emo if i need it?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:16 
 

Net voor €5 alle Company of Heroes games gekocht. Ik wouw'm net opnieuw downloaden omdat ik zag dat CoH2 was aangekondigd, dit is alleen nog maar makkelijker :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:00 
 

Athology dinges ofzo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat ook gespeeld, althans de SP.
Ging echt helemaal onderuit elke keer, snap er ook geen ene kut van. Uit frustratie verwijderd.
Binnenkort maar weer eens downloaden dan, aangezien iedereen hier zo lyrisch over dat spel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:03 
 

Je moet ook Skirmish doen om te oefenen, of om te winnen (like me). En dan Multi doen, aangezien ik geen pro ben doe ik alleen maar skirmish xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/hardwell-spaceman-headhunterz-remix-revr034-t25806-100.html#p953814

Edit's van Spaceman! :yay: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Company of heroes ook ooit gekocht in een opwelling. Vrienden van me spelen het spel veel en ik als newbie snapte er nooit zoveel van en ben er daarom ook maar mee gestopt. Misschien toch maar eens een tweede kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict

Goedenavond HT!

Wat een kut klimaat hebben we toch in Nederland :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb half nederland doorgereisd met de trein, maar weinig slecht weer gezien. Zal wel weer net de buien ontweken hebben, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier in Maastricht is het tering benauwd, zweten als een otter dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk veel zin in aankomend weekend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Wat een kut klimaat hebben we toch in Nederland :cool: !

Ja, ik voel de bui al hangen.
Vorige  1 ... 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic