is gewoon een vet nummer
. niet klagen moet je hem maar niet luisteren........
wrote:niet klagen moet je hem maar niet luisteren........
Source: soundcloud.com
wrote:niet klagen moet je hem maar niet luisteren........
wrote:wrote:niet klagen moet je hem maar niet luisteren........
ja back to the top headywrote:Haha, de Rooise Heady-lover.wrote:nog 1 nachtje slapen
Grapje Jimmy.
Ontopic: Vind de Lessons in Love remix beter, maar moet toegeven HHZ klimt wel weer wat omhoog, gelukkig.
jouw ava dan kut?wrote:wrote:Ik vind m wellhard
Wat heeft die meme te maken met hardstyle? :')
wrote:jouw ava dan kut?
stuiter niet van je stoelwrote:wrote:jouw ava dan kut?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het maar vriendelijk opnemen en vriendelijk antwoorden:
In het plaatje wat hij nu heeft, had hij eerst nog staan 'HARDSTYLE!', waardoor ik vroeg, wat heeft dit met Hardstyle te maken.
Btw:
Ik heb ook wat 'geëxperimenteerd', vind alleen, net zoals Gangsterdwerg zegt, dat die kicks kwaliteit verliezen als je het van 128 naar 150 versneld. Vanavond ga ik dit even aanpassen. Ook heb ik er een anti van gemaakt, omdat ik persoonlijk de climax niks vind
Zal wel 2 versies maken!
Jezus, ik snap m nu pas, ben wel erg traag van begripwrote:Ik vind m wellhard
Het is nu dat jij het zegtwrote:Jezus, ik snap m nu pas, ben wel erg traag van begripwrote:Ik vind m wellhard
Ik had een 'I see what u did there' plaatje gequote bij zijn bericht een paar dagen geleden, is ie zonder reden verwijderdwrote:Het is nu dat jij het zegtwrote:Jezus, ik snap m nu pas, ben wel erg traag van begripwrote:Ik vind m wellhard
wrote:Sorry E-Q-Lizer maar wat een K*T kwaliteit ...
( En nu niet gaan haten dat ik het beter moet doen, dat zeg ik niet )
Some men just want to watch the world burn.wrote:Kan jij het niet beter maken dan?
lekker hoor die anti
Die van jou vind ik wel lekkerder overlopen dan die van Patrickwrote:Had zelf ook ff een anti gemaakt best goed gelukt denk ik zo, najaa voor degene die willen.... link:
http://www26.zippyshare.com/v/12036576/file.html