Hmm heb voor Intents voor 3 man tickets gehaald, maar aangezien 1 voor mijn neef was en ander voor heel goede vriend kon ik het wel vertrouwen, geld ook al snel terug gehad. Vorig jaar wel meer gedoe, had er 2 gehaald voor mij een een vriend, vervolgens zegt hij 1 dag van te voren ofzo dat ie niet meer mee kon, en hij had er nog niet voor betaald. Gelukkig heb ik dat ticket nog wel met 10tje winst doorverkocht op marktplaats, anders had ik geld toch mooi op hem verhaald

Ik laat iedereen altijd ruim op tijd me terug betalen. En mocht hij op het allerlaatste moment afhaken komt hij alsnog aan het dokken, is toch logisch?