Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaan op de fiets....naar psv. Gaan op de fiets naar P s v. Gaan op de :yay: :yay: :beer: fiets naar psv. Hoooooppppaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:58 
 

wootum schreef:
Gaan op de fiets....naar psv. Gaan op de fiets naar P s v. Gaan op de :yay: :yay: :beer: fiets naar psv. Hoooooppppaaaaa





:beer: :beer: :beer: BrAbAnT eN E!nDh0vUh de geksteeuhh! :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:12 
 

:aww: :aww: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
wootum schreef:
Gaan op de fiets....naar psv. Gaan op de fiets naar P s v. Gaan op de :yay: :yay: :beer: fiets naar psv. Hoooooppppaaaaa





:beer: :beer: :beer: BrAbAnT eN E!nDh0vUh de geksteeuhh! :beer: :beer: :beer:

Eindhoven :lol: :lol: :lol: HELLMOND!!! HELLMOND!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:33 
 

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vous snapez es nicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 voor Helmond met dubbel 'l' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:46 
 

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
+1 voor Helmond met dubbel 'l' :D

Jij bent mijn vriend :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Luister dit nummer en je snapt de dubbele "LL". Heldige plaat overigens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 01:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Squid schreef:


Luister dit nummer en je snapt de dubbele "LL". Heldige plaat overigens :P


Wat een geweldige mensen hebben we hier :loving: :worship: :yay: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vous snapez es nicht?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat voortaan mensen een contract tekenen als ze zeggen met mij mee te gaan naar Dangerouzmind of een ander feestje. Zodat ze niet zo makkelijk kunnen afhaken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Laat hun de kaartjes bestellen, en zeg dat je het kaartje pas aan hun terug betaald de dag voor het feest :P Zodat als zij beslissen niet te gaan ze 2 kaartjes kwijt moeten raken :P

Haha Dangerouzmind betaal ik aan de deur. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon als ze zeggen: ja ik ga wel mee. Dan trek ik een contract te voorschijn, moeten ze die tekenen en kunnen ze er niet onderuit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

150% als je daardoor niet meer kan gaan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik laat voortaan mensen een contract tekenen als ze zeggen met mij mee te gaan naar Dangerouzmind of een ander feestje. Zodat ze niet zo makkelijk kunnen afhaken. :/

Vraag me altijd af wat dat soort mensen bezielt.. zelf ook heel vaak het slachtoffer van geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Parvuz schreef:
Ik laat voortaan mensen een contract tekenen als ze zeggen met mij mee te gaan naar Dangerouzmind of een ander feestje. Zodat ze niet zo makkelijk kunnen afhaken. :/

Vraag me altijd af wat dat soort mensen bezielt.. zelf ook heel vaak het slachtoffer van geworden.

Had vorigjaar iemand die week van te voren kwam dat hij niet mee kon naar Decibel. Ik voor 20 euro maar kwijt kunnen raken voor de deur, en hij heeft nog steeds die resterende 50 euro niet betaald... Spreek hem ook bijna nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar, je schiet toch ook geen kaartjes voor, voor mensen die je bijna nooit spreekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik laat mensen eerst betalen voordat ik hun tickets haal :)
Geen geld binnen = geen ticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik laat mensen eerst betalen voordat ik hun tickets haal :)
Geen geld binnen = geen ticket

Ja doe ik nu ook, maar ging er iig van uit dat ik hem wel kon vertrouwen ging toen nog redelijk vaak met hem om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hmm heb voor Intents voor 3 man tickets gehaald, maar aangezien 1 voor mijn neef was en ander voor heel goede vriend kon ik het wel vertrouwen, geld ook al snel terug gehad. Vorig jaar wel meer gedoe, had er 2 gehaald voor mij een een vriend, vervolgens zegt hij 1 dag van te voren ofzo dat ie niet meer mee kon, en hij had er nog niet voor betaald. Gelukkig heb ik dat ticket nog wel met 10tje winst doorverkocht op marktplaats, anders had ik geld toch mooi op hem verhaald :P

Ik laat iedereen altijd ruim op tijd me terug betalen. En mocht hij op het allerlaatste moment afhaken komt hij alsnog aan het dokken, is toch logisch?
Vorige  1 ... 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic