Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slapen wordt hier moeilijk geloof ik. Tegenover mijn appartement is een besloten feest met de muziek veel te hard :(
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 01:34 
 

Dat word party crashen :D
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Slapen wordt hier moeilijk geloof ik. Tegenover mijn appartement is een besloten feest met de muziek veel te hard :(


Waar is dat feestje?!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 02:18 
 

Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 05:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

/spam aan
Ik een KRK RP10s Wit Subwoofer te koop heb staan inclusief Auralex Subdude en kabels.
Ik post het maar even hier, want in het verkooptopic kijkt volgens mij bijna nooit... :$
/spam uit
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, in het oranje gestoken en klaar om naar het lsd te gaan :P als oranje supporter xd ach wat maakt het uit!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:25 
 

Zo, 3 uurtjes Bedrijfskunde... jottum
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:27 
 

Lol, rijd er zo een busje tegen de bus aan. Maar goed dat beiden volop remden anders had ie er in gezeten :lol: . Nu is het alleen de lak.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen! :sleep:

Gister dagje vrij gehad (Terugkommiddag van school) en vandaag weer stage, wat leeeeukkk... -.-
Gelukkig is het frietdag, dus in de pauze lekker eten en klaverjassen :D
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wij wonen langs een basisschool. Altijd fijn als er een dweilorkest op het schoolplein staat als je uit wil slapen.........
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:43 
 
Hardtraxx Addict

Met die regen zo nu en dan is het dwijlen met de kraan open.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker weer dagje werk van 11 tot 22.00 :thumbsup:



:yawn:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:53 
 

Hier regent het bijna continue...
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Hier regent het bijna continue...

Hier regent het gewoon water
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:55 
 

regenwater
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
regenwater


Je moet water niet in hokjes gaan plaatsen.. Water is water, ik drink alleen het ene water wel en het andere niet ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dysphoria schreef:
regenwater


Je moet water niet in hokjes gaan plaatsen.. Water is water, ik drink alleen het ene water wel en het andere niet ^^

Jij zult je wel als een vis in het water voelen ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:15 
 

"Spitter-spatter-spater
lekker in het water
Ik hoef nog niet naar huis
ik kom een druppel later"


A.J. Kwak
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
"Spitter-spatter-spater
lekker in het water
Ik hoef nog niet naar huis
ik kom een druppel later"


A.J. Kwak

De combinatie tussen de woorden, spitter-spatter-spater, ik kom, een druppel en Kwak is eigenlijk best merkwaardig voor een kinderliedje.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jij zult je wel als een vis in het water voelen ^^


Nergens zwemt het water zo goed als het thuis bubbelt ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders wordt je even uitgemaakt voor clown. :(
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Anders wordt je even uitgemaakt voor clown. :(

Huh.... jij ook al :huh: Hoe kan dit... IT'S MAGIC!!!!!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Parvuz schreef:
Anders wordt je even uitgemaakt voor clown. :(

Huh.... jij ook al :huh: Hoe kan dit... IT'S MAGIC!!!!!

It's a kind of magic! magic magic magic! It's a kind of magic! :P
Vorige  1 ... 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic