Slapen wordt hier moeilijk geloof ik. Tegenover mijn appartement is een besloten feest met de muziek veel te hard 
D
Dat word party crashen 
Waar is dat feestje?!wrote:Slapen wordt hier moeilijk geloof ik. Tegenover mijn appartement is een besloten feest met de muziek veel te hard
/spam aan
Ik een KRK RP10s Wit Subwoofer te koop heb staan inclusief Auralex Subdude en kabels.
Ik post het maar even hier, want in het verkooptopic kijkt volgens mij bijna nooit...
/spam uit
Ik een KRK RP10s Wit Subwoofer te koop heb staan inclusief Auralex Subdude en kabels.
Ik post het maar even hier, want in het verkooptopic kijkt volgens mij bijna nooit...
/spam uit
zo, in het oranje gestoken en klaar om naar het lsd te gaan
als oranje supporter
ach wat maakt het uit!
C
Zo, 3 uurtjes Bedrijfskunde... jottum
K
Lol, rijd er zo een busje tegen de bus aan. Maar goed dat beiden volop remden anders had ie er in gezeten
. Nu is het alleen de lak.
Goedemorgen!
Gister dagje vrij gehad (Terugkommiddag van school) en vandaag weer stage, wat leeeeukkk...
Gelukkig is het frietdag, dus in de pauze lekker eten en klaverjassen
Gister dagje vrij gehad (Terugkommiddag van school) en vandaag weer stage, wat leeeeukkk...
Gelukkig is het frietdag, dus in de pauze lekker eten en klaverjassen
Wij wonen langs een basisschool. Altijd fijn als er een dweilorkest op het schoolplein staat als je uit wil slapen.........
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Met die regen zo nu en dan is het dwijlen met de kraan open.
Lekker weer dagje werk van 11 tot 22.00

D
Hier regent het bijna continue...
Hier regent het gewoon waterwrote:Hier regent het bijna continue...
D
regenwater
Je moet water niet in hokjes gaan plaatsen.. Water is water, ik drink alleen het ene water wel en het andere nietwrote:regenwater
Jij zult je wel als een vis in het water voelenwrote:Je moet water niet in hokjes gaan plaatsen.. Water is water, ik drink alleen het ene water wel en het andere nietwrote:regenwater
C
"Spitter-spatter-spater
lekker in het water
Ik hoef nog niet naar huis
ik kom een druppel later"
A.J. Kwak
lekker in het water
A.J. Kwak
De combinatie tussen de woorden, spitter-spatter-spater, ik kom, een druppel en Kwak is eigenlijk best merkwaardig voor een kinderliedje.wrote:"Spitter-spatter-spater
lekker in het water
A.J. Kwak
Nergens zwemt het water zo goed als het thuis bubbeltwrote:Jij zult je wel als een vis in het water voelen
Anders wordt je even uitgemaakt voor clown. 
Huh.... jij ook alwrote:Anders wordt je even uitgemaakt voor clown.