Alsof jij nooit wat over (je) drugsgebruik zegt.wrote:en dan op HT zitten :')
Kut nu voel ik me nog een beetje bang ook
afraid because you're a Badasswrote:Kut nu voel ik me nog een beetje bang ook
Gewoon blijven denken: elke minuut verder is een minuut dichter bij het eindewrote:Kut nu voel ik me nog een beetje bang ook
Komt allemaal wel goed en gaat vanzelf over binnen nu en een bepaald aantal minuten.
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
A
wrote:Kut nu voel ik me nog een beetje bang ook
G
niet terwijl ik aan et spacen benwrote:Alsof jij nooit wat over (je) drugsgebruik zegt.wrote:en dan op HT zitten :')
Waarom deze memes. Kom hier echt niet om stoer te zijn ofso. Voel me alleen beetje kut, is toch niet stoer?wrote:wrote:Kut nu voel ik me nog een beetje bang ook![]()
![]()
Gewoon bijpakken. En altijd achter je blijven kijken, je weet maar nooit\
A
Ga hier maar naartoe:
Drugs offtopic (page 513)
Terug van werk, spulletjes inpakken en richting paps. Rond 20:00 Chukkels & Ruubiie ophalen van Zaandam station en dan kunnen we een avondje knallen op Penoze

Ze zitten weer verspreid over het hele forum.wrote:Ga hier maar naartoe:
True dat! Nu ik erover nadenk, dat heb ik zelfs nog nooit gedaanwrote:niet terwijl ik aan et spacen benwrote:Alsof jij nooit wat over (je) drugsgebruik zegt.wrote:en dan op HT zitten :')
Ow ja shit je hebt gelijk. De echte liefhebbers willen dit niet hebben. Excuses!wrote:Ze zitten weer verspreid over het hele forum.wrote:Ga hier maar naartoe:
Schei toch uit, Almighty en ik zijn helemaal geen liefhebbers. Wát een kutmuziek komt er hier voorbij.
Was niet op jullie persoonlijk gericht hoor!wrote:Schei toch uit, Almighty en ik zijn helemaal geen liefhebbers. Wát een kutmuziek komt er hier voorbij.
Of toch welwrote:Was niet op jullie persoonlijk gericht hoor!wrote:Schei toch uit, Almighty en ik zijn helemaal geen liefhebbers. Wát een kutmuziek komt er hier voorbij.
Wat een sneue mensen op de hardtraxx fb pagina
Ik mag niet eens 'geen van beide' neerzetten bij die poll, en als ik er wat van zeg wordt dat ook weer weggehaald haha. Echt waar, waar je je druk om kan maken
Ik mag niet eens 'geen van beide' neerzetten bij die poll, en als ik er wat van zeg wordt dat ook weer weggehaald haha. Echt waar, waar je je druk om kan maken
Ik had nog gereageerd:
Niemand wil die onzin van jou uberhaupt lezen
Maar is ook weggehaald. Kut kneuzen. Kut facebook.
Niemand wil die onzin van jou uberhaupt lezen
Maar is ook weggehaald. Kut kneuzen. Kut facebook.
Ik ben beheerder mag was in de kroeg? heb niks weg gehaald
G
Ik heb geen behoefte aan gehaat op de facebook pagina 
dat doe je maar lekker ergens anders.

dat doe je maar lekker ergens anders.
de enigste die zich druk maakt ben jij?wrote:Echt waar, waar je je druk om kan maken