En jij wou zeggen dat dat ook een verschrikkelijke plaat is?
Pff davey is blij dat ik vanavond niet naar Penoze ga :'( Mijn wereld stort in

G
goedemiddag mensen!
heerlijke zaterdag weer
lekker gefitnesst en nu lekker.... ... ... ... niksen?
heerlijke zaterdag weer
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Battlefield 3 tijd?wrote:goedemiddag mensen!
heerlijke zaterdag weer
G
heb ik niet... UT3 of Blur tijd?wrote:Battlefield 3 tijd?wrote:goedemiddag mensen!
heerlijke zaterdag weer
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Heb ik niet. 
G
wrote:Heb ik niet.
Ik hoorde dat mensen vinden dat er teveel gepraat wordt over drugs hier.
Wellicht kan ik hier weer een aandeel in hebben om deze ergernis verder aan te wakkeren.
Wellicht kan ik hier weer een aandeel in hebben om deze ergernis verder aan te wakkeren.
Nieuw setje staat online bij de hardcore sectie. 
Hardcore is toch maar kutmuziek joh.wrote:Nieuw setje staat online bij de hardcore sectie.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
5,491 postssince 2010
Ze moeten niet zo huilenwrote:Ik hoorde dat mensen vinden dat er teveel gepraat wordt over drugs hier.
Iets met een TL-buis?wrote:Ik hoorde dat mensen vinden dat er teveel gepraat wordt over drugs hier.
G
Haters gaan haten, kippengaas met gaten!wrote:Ze moeten niet zo huilenwrote:Ik hoorde dat mensen vinden dat er teveel gepraat wordt over drugs hier.
Tuurlijk is ie blij. Weer een drugsgebruiker minder die niks om de muziek geeft.wrote:Pff davey is blij dat ik vanavond niet naar Penoze ga :'( Mijn wereld stort in![]()
![]()
![]()
die is hardwrote:Tuurlijk is ie blij. Weer een drugsgebruiker minder die niks om de muziek geeft.wrote:Pff davey is blij dat ik vanavond niet naar Penoze ga :'( Mijn wereld stort in![]()
![]()
![]()
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Voorkant trein enzo..
Tja, zijn niet mijn woorden.wrote:die is hardwrote:Tuurlijk is ie blij. Weer een drugsgebruiker minder die niks om de muziek geeft.wrote:Pff davey is blij dat ik vanavond niet naar Penoze ga :'( Mijn wereld stort in![]()
![]()
![]()
hoedat?wrote:Wow voel me echt heel raar & klote nu.
Hij gaat bad.wrote:hoedat?wrote:Wow voel me echt heel raar & klote nu.
C
Nouja, the pitcher kwam er zelf al mee dat het niet een super goede plaat is....wrote:En jij wou zeggen dat dat ook een verschrikkelijke plaat is?
Hij draaide gisteren wel wat nieuw NC album spul EN z'n oude dingen van pollen nog alleen jammer dat op zo'n avond MMA en Lose My Mind en Epic Bootleg 2x voorbij komen..
Wel mooi dat hij dan weer G4H draait
Dit gaat wel wat te ver, hij gaat HE-LE-MAAL badwrote:Hij gaat bad.wrote:hoedat?wrote:Wow voel me echt heel raar & klote nu.
Net een klein beethe geblowed en kan me ogen met moeite ppenhouden. Helemaal zwaar. Voel me ook erg kut.
Nog nooit gehad besf raar
G
en dan op HT zitten :')
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
wrote:Net een klein beethe geblowed en kan me ogen met moeite ppenhouden. Helemaal zwaar. Voel me ook erg kut.