Pommer maakte geen grapjewrote:Grapjes mogen ook al niet meer
G
G
vooral rustig hier 
G
moet je wel actief zijn..wrote:Kom shoutten!
kga nu slapen
Ik maakte idd geen grapje, ik ga geen van beide, maar wel lelijk dat ik dat niet eens mag zeggenwrote:Pommer maakte geen grapjewrote:Grapjes mogen ook al niet meer
Maaeja laat ook maaaaaaaar
G
hoi
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
hallo
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
1,951 postssince 2012
wrote:hoi
Binnenkort lekker aan de keta onder het genot van hiphop 
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Goedemiddag!wrote:Goedemiddag!
A
Ramirez, wist je dat ik bij jou op school zit?
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Ik ben alleen op dinsdags op school! Doe BBL.wrote:Ramirez, wist je dat ik bij jou op school zit?
Ik hoef alleen nog dit halve school jaar.
C
Ondanks dat ik niet fit was toch op stap gegaan, hele avond water gehad en 1 cola en je nog beroerd voelen achteraf..
Wel een mooie actie van Delt-A gezien die hard op z'n plaat mikte toen hij over hekje viel
Wel een mooie actie van Delt-A gezien die hard op z'n plaat mikte toen hij over hekje viel
Relatie status veranderd in vrijgezel, na anderhalf jaar relatie.... Komt wel weer goed... Maar was het beste zo
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Beterschap!wrote:Relatie status veranderd in vrijgezel, na anderhalf jaar relatie.... Komt wel weer goed... Maar was het beste zo
Sterkte kerelwrote:Relatie status veranderd in vrijgezel, na anderhalf jaar relatie.... Komt wel weer goed... Maar was het beste zo
Sterkte Tim, is nooit leuk zoietswrote:Relatie status veranderd in vrijgezel, na anderhalf jaar relatie.... Komt wel weer goed... Maar was het beste zo
Ook hier vertoont zich weer enige tekenen van leven. Hoewel de gebroeders 'losgaan' nog liggen te pitten, zit ik alweer op hardtraxx om een beetje up to date te blijven
Gisteravond Penoze was zwaar de
wrote:Relatie status veranderd in vrijgezel, na anderhalf jaar relatie.... Komt wel weer goed... Maar was het beste zo
A
AO BOL4wrote:Ik ben alleen op dinsdags op school! Doe BBL.wrote:Ramirez, wist je dat ik bij jou op school zit?jij dan?
Ik hoef alleen nog dit halve school jaar.
Bedankt heren, nog iemand die volgende week naar zatox im de time out gaat
?
E
zaterdag?
fack das mn verjaardag maar goed. ik ga een andere keer wel. hoef zatox echt niet te zien.
fack das mn verjaardag maar goed. ik ga een andere keer wel. hoef zatox echt niet te zien.