Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
De Keta riep me gewoon... Je weet wel.. Vanne : Eeij.. Jeff3rd!

Zat ook even terug in gedachten in mijn epische after met H4L (L)

Oke, oke, het zij je vergeven, junk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:56 

Hardtraxx Elite

Dankuwel Opperjunk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Dankuwel Opperjunk (L)

Nou, nou, ik ben al meer dan een maand clean hoor, jongeman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:
Dankuwel Opperjunk (L)

Dat komt denk ik meer door de financiën dan door je sterke wil, als ik je vorige posts zo terug lees jongeman! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:
Dankuwel Opperjunk (L)

Dat komt denk ik meer door de financiën dan door je sterke wil, als ik je vorige posts zo terug lees jongeman! :lol:

Denk niet dat jij iets weet over mijn privé leven, jij. Je weet helemaal niks en dit is de laatste keer dat ik een boekje open doe over mijn privé leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:08 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:
Dankuwel Opperjunk (L)

Ik ben trots op je :loving:

Olijfboompje schreef:
Denk niet dat jij iets weet over mijn privé leven, jij. Je weet helemaal niks en dit is de laatste keer dat ik een boekje open doe over mijn privé leven.

Kusje voor het lieve takje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:
Dankuwel Opperjunk (L)

Ik ben trots op je :loving:

Olijfboompje schreef:

Kusje voor het lieve takje (L)

Ik weet dat je trots bent, o zwangere vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:28 

Hardtraxx Elite

Zwangere vrouw? :oh: Wat weet jij meer als mij?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Bijpaktijd o machtige Tak! Ik voel geen liefde meer.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 23:37 

Hardtraxx Elite

Neen Ruubert... We gaan niet bijpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:57 

Donateur

Jawel. Puntje Ket op maandagochtend 6 uur. Gewoon omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 11:12 

Hardtraxx Elite

xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:21 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Wanneer zie ik jou trouwens weer eens op een feestje? :P

Ook alweer veel te lang geleden!

Wanneer jij weer eens naar een feestje gaat vermoed ik! (L) En volgende keer even afspreken als we toevallig in dezelfde stad bezopen aan het carnavallen zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:31 

Hardtraxx Addict

Pff nu anderhalf maand geleden dat het weer zo'n feest was met de MDMA, begint toch weer behoorlijk te kriebelen, helemaal als ik al die verhalen lees :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:42 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Pff nu anderhalf maand geleden dat het weer zo'n feest was met de MDMA, begint toch weer behoorlijk te kriebelen, helemaal als ik al die verhalen lees :$ .

Pfff ik was van plan om op A State of Trance 550 opnieuw aan de mdma te gaan (sinds Qountdown geleden), maar bij mij kriebelt het helemaal niet... Het spreekt me zelfs niet bepaald aan, misschien is 4fmp+2ci een betere keuze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:50 

Hardtraxx Addict

Ik heb nog niks anders dan MDMA op gehad, geen 4-FMP, Pep oid dus ik vermaak me voorlopig wel met de MDMA, heeeerlijk :P. Sowieso daar eerst wat meer ''ervaring'' mee opdoen voordat ik me ga nuttigen aan een ander goedje.

Helaas nog maandje wachten :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Uppers blijf ik voorlopig en misschien wel voor altijd vanaf, vind het helemaal niks meer. Wil wel graag nog een keer keta proberen, mits de kater te doen is (als die er al is). En ook nog een keertje truffels/2c. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:00 

Donateur

Nando schreef:
Wil wel graag nog een keer keta proberen, mits de kater te doen is (als die er al is). En ook nog een keertje truffels/2c. :)

Moet je zeker doen, is echt lachen :P
Ik kan er niet objectief over oordelen, omdat ik wat andere spulletjes in me lichaam had tijdens Keta gebruik. Maar naar mijn idee valt de kater reuze mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:02 

Donateur

Morgen toch maar even die pep naar het testcentrum brengen :) Vorige week niet gedaan omdat ik er totaal geen zin in had, maar nu wil ik het toch wel erg graag weten (en de rest ook denk ik :P ) Heb nog 700 mg ofzo over.

Geen idee over de kater van Keta. Volgens mij zit de kater m vooral in het feit dat je ff braindead als een malle bent, want door dat spul ben je echt totaal kwijt wat er gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:07 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Uppers blijf ik voorlopig en misschien wel voor altijd vanaf, vind het helemaal niks meer. Wil wel graag nog een keer keta proberen, mits de kater te doen is (als die er al is). En ook nog een keertje truffels/2c. :)

Kater is er niet, same goes for truffels/2c's... Maar geen van allen zijn in principe drugs die ik als party drugs beschouw, alhoewel XQ: Noisecontrollers op 2C-B HELDIG was :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:08 

Donateur

dawasiknie schreef:
Geen idee over de kater van Keta. Volgens mij zit de kater m vooral in het feit dat je ff braindead als een malle bent, want door dat spul ben je echt totaal kwijt wat er gebeurt.

Letterlijk Van De Kaart af ben je dan inderdaad. Voor mijn gevoel richt dit ook meer schade aan je hersenen aan dan andere drugs, omdat het je brains echt compleet fucked :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ritsurt schreef:

Pfff ik was van plan om op A State of Trance 550 opnieuw aan de mdma te gaan (sinds Qountdown geleden), maar bij mij kriebelt het helemaal niet... Het spreekt me zelfs niet bepaald aan, misschien is 4fmp+2ci een betere keuze :love:

Ben het ook van plan op ASOT om aan de MDMA te gaan. Lijkt me geweldig, maar kijk totaal nog niet uit naar het feest, dus ook niet het naar het nuttigen van stofjes. MoH hetzelfde, wil eigenlijk gaan peppen daar, maar misschien zo tegen het einde ook wel een paar snufjes (of bommetjes) mephedrone. Hoewel ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met het spul, moet ik het nog wel eenmalig halen, aangezien ik wat mensjes beloftes heb gedaan. Nou ja, klaar zijn met het spul is ook wel weer wat overdreven, het blijft een heldig goedje, maar ik wil het toch een beetje exclusiever houden met de verhalen die over en weer gaan over veelvoudig gebruik. Vandaar dat ik ook een beetje op zoek ben naar alternatieven, zoals 4-MEC. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Kater is er niet, same goes for truffels/2c's... Maar geen van allen zijn in principe drugs die ik als party drugs beschouw, alhoewel XQ: Noisecontrollers op 2C-B HELDIG was :love:

Truffels en 2c-b heb ik wel al geprobeerd, voelde ik me naderhand alleen een beetje apart van.. Heb het ook niet op een feest gedaan, maar lijkt me nog wel een keer vet om een 2c'tje op een feest te droppen. :) Misschien op een Euphoria of zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Truffels en 2c-b heb ik wel al geprobeerd, voelde ik me naderhand alleen een beetje apart van.. Heb het ook niet op een feest gedaan, maar lijkt me nog wel een keer vet om een 2c'tje op een feest te droppen. :) Misschien op een Euphoria of zo..

En dan vervolgens 300mg MDMA erachteraan snuiveng :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:04 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ben het ook van plan op ASOT om aan de MDMA te gaan. Lijkt me geweldig, maar kijk totaal nog niet uit naar het feest, dus ook niet het naar het nuttigen van stofjes. MoH hetzelfde, wil eigenlijk gaan peppen daar, maar misschien zo tegen het einde ook wel een paar snufjes (of bommetjes) mephedrone. Hoewel ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met het spul, moet ik het nog wel eenmalig halen, aangezien ik wat mensjes beloftes heb gedaan. Nou ja, klaar zijn met het spul is ook wel weer wat overdreven, het blijft een heldig goedje, maar ik wil het toch een beetje exclusiever houden met de verhalen die over en weer gaan over veelvoudig gebruik. Vandaar dat ik ook een beetje op zoek ben naar alternatieven, zoals 4-MEC. :)

Heeft ons kleine praatje van gister ook je ogen een beetje geopend? :$
Vorige  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic