DarkBeatz schreef:
Ritsurt schreef:
Pff nu anderhalf maand geleden dat het weer zo'n feest was met de MDMA, begint toch weer behoorlijk te kriebelen, helemaal als ik al die verhalen lees

.
Pfff ik was van plan om op A State of Trance 550 opnieuw aan de mdma te gaan (sinds Qountdown geleden), maar bij mij kriebelt het helemaal niet... Het spreekt me zelfs niet bepaald aan, misschien is 4fmp+2ci een betere keuze

Ben het ook van plan op ASOT om aan de MDMA te gaan. Lijkt me geweldig, maar kijk totaal nog niet uit naar het feest, dus ook niet het naar het nuttigen van stofjes. MoH hetzelfde, wil eigenlijk gaan peppen daar, maar misschien zo tegen het einde ook wel een paar snufjes (of bommetjes) mephedrone. Hoewel ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met het spul, moet ik het nog wel eenmalig halen, aangezien ik wat mensjes beloftes heb gedaan. Nou ja, klaar zijn met het spul is ook wel weer wat overdreven, het blijft een heldig goedje, maar ik wil het toch een beetje exclusiever houden met de verhalen die over en weer gaan over veelvoudig gebruik. Vandaar dat ik ook een beetje op zoek ben naar alternatieven, zoals 4-MEC.