Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het niveau is dus aardig gedaald als ik dit zo lees :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
drugszever

Maar het was wel een zeer geslaagd avondje! Eindelijk is Kamperui(t)dag eens leuk :D

:nono: :list:
off-topic/drugs-offtopic-t16216-3125.html
leer et nou es jongen

Rofl, hebben ze die post nou serieus verwijderd, nota bene uit het zever topic? xd Gaat lekker hier. Ging trouwens over alcohol (wat ook drugs is eigenlijk), dus waarom zou ik hier niks mogen zeggen erover? Anti-Katerpillen werkten overigens voor geen kut, volgens mij waren ze over datum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:59 
 

Pommer schreef:
Het niveau is dus aardig gedaald als ik dit zo lees :P

was hier ooit niveau dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:09 
 

Die sterretjes klopt.. die vinger niet...

weet niet waar jullie over dromen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Heey boys ik ben weer levend terug gekomen!
Eerst ff een goeie pot afberen en dan zal ik is wat bij gaan lezen :thumbsup:

niks gemist, behalve dat rob een tattoo wilt van 2 sterretjes xd

En ik was jarig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:40 
 

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Het niveau is dus aardig gedaald als ik dit zo lees :P

was hier ooit niveau dan?

Die vraag kan je natuurlijk wel zelf beantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op naar Sunny Beach 2011!
tot over 2/3 weken ofzo! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Waarom?

Omdat ik 2 tribals wil laten zetten... wil iets van decoratie


Echt origineel ik zou het doen als ik jou was :thumbup: :thumbsup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 17:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Heey boys ik ben weer levend terug gekomen!
Eerst ff een goeie pot afberen en dan zal ik is wat bij gaan lezen :thumbsup:

niks gemist, behalve dat rob een tattoo wilt van 2 sterretjes xd

En ik was jarig :whistle:


Check je topic :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 17:23 
 

You stupid cocksucker son of a bitch, we'll mutilate you
It's death rhyme at its finest
Don't make me get violent, 'cause I like that shit
You fucking pussies won't get (...) 'cause you're spineless
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een stukkie fietsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pff ik heb aardige spierpijn vandaag haha :lol: morgen laatste training vd week,
en kut eventtravel, mailen ze vandaag dat de opstapplaats te weinig boekingen heeft, en je dus of alleen de tickets kunt krijgen, of alles kunt annuleren en dat kostenloos..
dat wil ik helemaal niet :cry: ik wil een andere opstapplaats..
dus nu maar ff snel een mailtje gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:24 
 

QnalQut schreef:
pff ik heb aardige spierpijn vandaag haha :lol: morgen laatste training vd week,
en kut eventtravel, mailen ze vandaag dat de opstapplaats te weinig boekingen heeft, en je dus of alleen de tickets kunt krijgen, of alles kunt annuleren en dat kostenloos..
dat wil ik helemaal niet :cry: ik wil een andere opstapplaats..
dus nu maar ff snel een mailtje gedaan :thumbsup:

ja genieten is dat he xd altijd zo lekker last minute bij ET xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Voor welk feest??

Ik mailde laatst voor een opstapplaats en binnen 10 minuten hadden ze hem toegevoegd... hoop niet dat ze die nu ook last minute gaan cancelen :/ ga zondag weg en kom de 19e terug.. dus erg last minute om dan voor de 20e vervoer te fixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Voor welk feest??

Ik mailde laatst voor een opstapplaats en binnen 10 minuten hadden ze hem toegevoegd... hoop niet dat ze die nu ook last minute gaan cancelen :/ ga zondag weg en kom de 19e terug.. dus erg last minute om dan voor de 20e vervoer te fixen


qonti.. ik heb verder echt alles in kannen en kruiken geregeld, behalve dit, waarschijnlijk maandag ook pas mail terug, ik heb wel geluk dat ik vakantie heb :P anders had ik misschien niet eens kunnen reageren..
maar ik ga ervoor, we hebben nog een week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:49 
 

al een uur geen reactie.
kan toch niet.
denk dat ik komende week of de week erop naar schijndel ga om te checken of iedereen nog leeft na die bom! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik leef nog! ben alleen druk aan het whatsappen en msnen xd , heb tegenwoordig een flirt.. dusja die contacten moet ik onderhouden heh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:08 
 

QnalQut schreef:
ik leef nog! ben alleen druk aan het whatsappen en msnen xd , heb tegenwoordig een flirt.. dusja die contacten moet ik onderhouden heh :P

who is your flirt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
QnalQut schreef:
ik leef nog! ben alleen druk aan het whatsappen en msnen xd , heb tegenwoordig een flirt.. dusja die contacten moet ik onderhouden heh :P

who is your flirt?




Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:48 
 

QnalQut schreef:
biscuit schreef:
QnalQut schreef:
ik leef nog! ben alleen druk aan het whatsappen en msnen xd , heb tegenwoordig een flirt.. dusja die contacten moet ik onderhouden heh :P

who is your flirt?




[img]vadsig%20wijf[/img]

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
QnalQut schreef:
biscuit schreef:
who is your flirt?




[img]vadsig%20wijf[/img]

:sick:


Te oud voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

te dood denk ik.
necrofilie is zo 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 01:42 
 
Hardtraxx Veteran

hola supermercado
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 02:15 
 

Hoofdcoach schreef:
hola supermercado

heuy supermarkt, jonguh, bam!
Vorige  1 ... 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic