Ik bem pommere 
Nu al?roberttt wrote:Ik bem pommere
Nu al?roberttt wrote:Ik bem pommere
Als dat net zo spectaculair is als het drielanden punt in Vaals, dan was het niets waard haha.mikeee wrote:Weer terug van een weekje vakantie in Duitsland (Drie landen punt Polen, Duitsland, Tsjechië).
Haha, zat daar op een camping verder dat het, het drie landen punt is maakt het niet speciaal ofzo idd.Parvuz wrote:Als dat net zo spectaculair is als het drielanden punt in Vaals, dan was het niets waard haha.mikeee wrote:Weer terug van een weekje vakantie in Duitsland (Drie landen punt Polen, Duitsland, Tsjechië).
En dan dit:Scantraxx Recordz is proud to present a new Hardstyle mix series: Hardstyle Mix Masterz. A whole new series of high quality mixes with only the phattest Hardstyle tracks. To kick off with a huge bang one of the most popular Scantraxx artists is asked to mix the first edition: Headhunterz.
The Prophet, Luna and Wildstylez will present the following editions to you. Collect them all!
Ja kan je meteen die appeltaart komen brengenbiscuit wrote:al een uur geen reactie.
kan toch niet.
denk dat ik komende week of de week erop naar schijndel ga om te checken of iedereen nog leeft na die bom!
Vandaar dat er hier om de zoveel tijd eentje een huis in rijdt..Project 141 wrote:Ook in Polen geweest dit jaar.. Wist je dat ze daar bars bij de benzinepomps hebben? Ook gewoon naast de snelweg soms.. Uhhh, wtf?
Zat je vast aan kettingen ja?Banaanslak wrote:Zo, vanmorgen om 7 uur me ouders uitgezwaaid. Nu net me nest uit. Lang leve de vrijheid
Ja echt ongelovelooskatamaran wrote:Zat je vast aan kettingen ja?Banaanslak wrote:Zo, vanmorgen om 7 uur me ouders uitgezwaaid. Nu net me nest uit. Lang leve de vrijheid
Ravenwood wrote:te dood denk ik.
necrofilie is zo 2010
verveling slaat toe?QnalQut wrote:tralala pomtiedomtiedom
Fuck YeahPommer wrote:Vanavond eindelijk weer eens tanken met al me maten![]()

Doe mij maar ongelood, valt niet zo zwaar op de maagPommer wrote:Wel EURO95 dat is het lekkerst
Euro95 is ongelood mien joeng!QnalQut wrote:Doe mij maar ongelood, valt niet zo zwaar op de maagPommer wrote:Wel EURO95 dat is het lekkerst
doe mij maar Diesel!Hoofdcoach wrote:Euro95 is ongelood mien joeng!QnalQut wrote:Doe mij maar ongelood, valt niet zo zwaar op de maagPommer wrote:Wel EURO95 dat is het lekkerst