Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 09:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bem pommere xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik bem pommere xd


Nu al? xd of nog steeds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer terug van een weekje vakantie in Duitsland (Drie landen punt Polen, Duitsland, Tsjechië).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Weer terug van een weekje vakantie in Duitsland (Drie landen punt Polen, Duitsland, Tsjechië).

Als dat net zo spectaculair is als het drielanden punt in Vaals, dan was het niets waard haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen jongens. Toch maar geen DV vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
mikeee schreef:
Weer terug van een weekje vakantie in Duitsland (Drie landen punt Polen, Duitsland, Tsjechië).

Als dat net zo spectaculair is als het drielanden punt in Vaals, dan was het niets waard haha.

Haha, zat daar op een camping verder dat het, het drie landen punt is maakt het niet speciaal ofzo idd.
Enigste wat je er merkt (Vooral met Hi) dat je mobiel veel om springt van Duitsland naar Tsjechië naar Polen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weetje wat ik me net bedenk, die Hardstyle Mix Masterz reeks van Scantraxx is ook wel best wel geflopt. :P Zijn maar 2 cd's van toch? Headhunterz en Luna. :lol:
Citaat:
Scantraxx Recordz is proud to present a new Hardstyle mix series: Hardstyle Mix Masterz. A whole new series of high quality mixes with only the phattest Hardstyle tracks. To kick off with a huge bang one of the most popular Scantraxx artists is asked to mix the first edition: Headhunterz.

En dan dit:
Citaat:
The Prophet, Luna and Wildstylez will present the following editions to you. Collect them all!
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:08 
 

biscuit schreef:
al een uur geen reactie.
kan toch niet.
denk dat ik komende week of de week erop naar schijndel ga om te checken of iedereen nog leeft na die bom! :P


Ja kan je meteen die appeltaart komen brengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ook in Polen geweest dit jaar.. Wist je dat ze daar bars bij de benzinepomps hebben? Ook gewoon naast de snelweg soms.. Uhhh, wtf? xd

Vandaar dat er hier om de zoveel tijd eentje een huis in rijdt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leek me wel grappig om hier te plaatsen ;)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:41 
 

Zo, vanmorgen om 7 uur me ouders uitgezwaaid. Nu net me nest uit. Lang leve de vrijheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Zo, vanmorgen om 7 uur me ouders uitgezwaaid. Nu net me nest uit. Lang leve de vrijheid :)

Zat je vast aan kettingen ja? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:44 
 

katamaran schreef:
Banaanslak schreef:
Zo, vanmorgen om 7 uur me ouders uitgezwaaid. Nu net me nest uit. Lang leve de vrijheid :)

Zat je vast aan kettingen ja? :oh:

Ja echt ongeloveloos :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 16:23 
 

Ravenwood schreef:
te dood denk ik.
necrofilie is zo 2010

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tralala pomtiedomtiedom :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
tralala pomtiedomtiedom :whistle:

verveling slaat toe? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond eindelijk weer eens tanken met al me maten :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:36 
 

Pommer schreef:
Vanavond eindelijk weer eens tanken met al me maten :yay: :beer:

Fuck Yeah
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel EURO95 dat is het lekkerst :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:10 
 

Eindelijk kan ik mijzelf weer onder de levende begeven....

bwugh... kater
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net terug van weekje vakanttie, moe...... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel EURO95 dat is het lekkerst :love:


Doe mij maar ongelood, valt niet zo zwaar op de maag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Pommer schreef:
Wel EURO95 dat is het lekkerst :love:


Doe mij maar ongelood, valt niet zo zwaar op de maag


Euro95 is ongelood mien joeng!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:24 
 

Hoofdcoach schreef:
QnalQut schreef:
Pommer schreef:
Wel EURO95 dat is het lekkerst :love:


Doe mij maar ongelood, valt niet zo zwaar op de maag


Euro95 is ongelood mien joeng!

doe mij maar Diesel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo.. Besloten dat Decibel 2011 mijn laatste feest wordt en dan het eerst komende jaar nergens meer na toe ga.... Op de 1 of andere manier ben ik wel klaar met Hardstyle en Hardcore feesten..
Vorige  1 ... 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic