Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen morgen helpen met verhuizing >.< :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Vanavond afscheidparty in de Skihut toch? :P
Ik ga morgen onverwachts een weekendje naar Frankrijk, maar vanavond dus eerst even op stap.
De wekker gaat al wel om 5 uur morgen vroeg. Wish me luck. xd


nope,ik ben er niet meer bij man, net al n ander feestje gehad en nog 1x goed slapen vannacht dus!
maar veel plezier komend weekend Vikkie! en de rest ook, zie jullie op Decibel wel weer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:24 
 

Intervention schreef:
Slapen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zondag gaat het gebeuren de roadtrip naar duitsland/kroatie en alles wat verder op het pad komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 02:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
D-Nemacyst schreef:
Gister Fight & Timetwister - Round Zero ( Ground Zero Frenchcore Anthem )

Gehoord op groot apperatuur. Mag dan wel een hoop overdistortion wezen maar jeeezus.
Geen woorden voor hoe hard die kick/bass zijn. :drool:


Ik vond er maar niks aan op Ground Zero. :P


Je moet er van houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mogguh. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo naar de apenheul ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:04 
 

Chukkels schreef:
drugszever

Maar het was wel een zeer geslaagd avondje! Eindelijk is Kamperui(t)dag eens leuk :D

:nono: :list:
off-topic/drugs-offtopic-t16216-3125.html
leer et nou es jongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:16 
 

Ugh, twijfel over iets, ik haat het

ik wil 2 sterren tattoo's op mijn elleboog laten zetten.... maar weet niet of ik het wel mooi zou vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ugh, twijfel over iets, ik haat het

ik wil 2 sterren tattoo's op mijn elleboog laten zetten.... maar weet niet of ik het wel mooi zou vinden

Niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ugh, twijfel over iets, ik haat het

ik wil 2 sterren tattoo's op mijn elleboog laten zetten.... maar weet niet of ik het wel mooi zou vinden

Sterretje. :lol:
Waarom zou je dat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:26 
 

Nando schreef:
robkuh1990 schreef:
Ugh, twijfel over iets, ik haat het

ik wil 2 sterren tattoo's op mijn elleboog laten zetten.... maar weet niet of ik het wel mooi zou vinden

Niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:27 
 

Waarom?

Omdat ik 2 tribals wil laten zetten... wil iets van decoratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:29 
 

Just don't
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:30 
 

Afbeelding
Tattoo's zijn echt gewoon het toppunt van pauperheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:37 
 

dan laat ik wel een backpiece zetten... iets met van rug naar been ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:39 
 

Ja, en dan ben je 80 en zijn al je tattoo's verlept:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:44 
 

Keigroot Q-Dance op je been, Of Thunderdome logo, mag je ook gratis naar binnen!!!! Of iets van Hardcore For Life op je rug, geweldig! Heb je later als je in het bejaardentehuis zit ook iets om over te praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een spelfout in een tekst doen! Kom je op dumpert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:53 
 

Thunderdome logo is algemeen bekend..

ik heb al 2 oorbellen, maar zou ook graag tattoo willen... luister, een schuurmachine is zo gepakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik gedwongen werd om een tattoo te nemen dan zou ik op mn onderarm nemen. Vind ik de mooiste plek.
Edit:
Ik weet het! Een QR code op je lichaam zetten, zodat mensen naar een site verwezen worden waar je elke dag een andere tattoo op kan laten zien. :P Zo zit je niet vast aan iets en krijg je minder snel spijt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heey boys ik ben weer levend terug gekomen!
Eerst ff een goeie pot afberen en dan zal ik is wat bij gaan lezen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:38 
 

Pommer schreef:
Heey boys ik ben weer levend terug gekomen!
Eerst ff een goeie pot afberen en dan zal ik is wat bij gaan lezen :thumbsup:

niks gemist, behalve dat rob een tattoo wilt van 2 sterretjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:39 
 

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Heey boys ik ben weer levend terug gekomen!
Eerst ff een goeie pot afberen en dan zal ik is wat bij gaan lezen :thumbsup:

niks gemist, behalve dat rob een tattoo wilt van 2 sterretjes xd

En dat ie een vinger in ze reet gehad heeft toen ie niet kon komen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:40 
 

Banaanslak schreef:
En dat ie een vinger in ze reet gehad heeft toen ie niet kon komen. xd

of juist meteen
Vorige  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic