Je en na 30mg MDMA voel je ook niks, net zoals je van 30cl bier ook niks voeltwrote:Er bestaat anders natuurlijk ook nog zoiets als met mate gebruiken.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Daarom, bijpakken en meer drinken.wrote:Je en na 30mg MDMA voel je ook niks, net zoals je van 30cl bier ook niks voeltwrote:Er bestaat anders natuurlijk ook nog zoiets als met mate gebruiken.
Yep je ging lekker vannachtwrote:Dan geloof je het niet joh, alsof mij dat wat interesseert. Het is gewoon feit dat ik me na alcoholgebruik kutter voel de dag erna dan zelfs drugsMISbruik. En de enige reden waarom ik nu weer een beetje aan het drinken ben na een periode van bijna een half jaar droogstaan is omdat het vakantie is en ik af en toe wel een keertje gek mag doen. Verder zou het mij totaal niet interesseren mocht alcohol van de aardbodem verdwijnen. Nee, alcohol is by far de makkelijkste drugs waar ik mee zou kunnen stoppen.wrote:wrote:lulverhaal
Nee, zondag nog 1 keertje pommeren op Sneekweek en dan ga ik weer vasten.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik ben verplicht per dag 2000mg te nemenwrote:Vet harde vitamine C-pillen van 1000mg jonguh!!!![]()
-
T
Ik heb het op film staanwrote:
Yep je ging lekker vannacht
Je lichaam neemt niet mwer dan 1000 op rest pis je uit...wrote:Ik ben verplicht per dag 2000mg te nemenwrote:Vet harde vitamine C-pillen van 1000mg jonguh!!!![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Per dag hè dus ochtend en avond 1000mg time releasedwrote:Je lichaam neemt niet mwer dan 1000 op rest pis je uit...wrote:Ik ben verplicht per dag 2000mg te nemenwrote:Vet harde vitamine C-pillen van 1000mg jonguh!!!![]()
Ik ga dit weekend nieuwe lading inslaan voor mij en wat vrienden, enigste wat het assortiment momenteel bevat zijn Rode Eekhoorns. Can somebody tell me something abou them?
Het woordje Eekhoorn maakt me we al lustig in ieder geval.
Zelfs al waren er anderen in het assortiment, dan was de keus alsnog makkelijk. Eekhoorntjes! Heldendingen, duren een tijdje voordat ze inslaan, maar dan slaan ze goed en hard in ook! En zit je 4 uur lang te genietenwrote:Ik ga dit weekend nieuwe lading inslaan voor mij en wat vrienden, enigste wat het assortiment momenteel bevat zijn Rode Eekhoorns. Can somebody tell me something abou them?![]()
Oke, als jij het zegt. Ik ga mijn bestelling nu plaatsen en als ze tegenvallen weet ik je te vinden om te declareren!wrote:Zelfs al waren er anderen in het assortiment, dan was de keus alsnog makkelijk. Eekhoorntjes! Heldendingen, duren een tijdje voordat ze inslaan, maar dan slaan ze goed en hard in ook! En zit je 4 uur lang te genietenwrote:Ik ga dit weekend nieuwe lading inslaan voor mij en wat vrienden, enigste wat het assortiment momenteel bevat zijn Rode Eekhoorns. Can somebody tell me something abou them?![]()
Last edited by Inner Creativity on 05 Aug 2011 21:04, edited 1 time in total.
Dan mag je ze wel aan mij geven hoorwrote:Oke, als jij het zegt. Ik ga mijn bestelling nu plaatsen en als ze tegenvallen weet ik je te vinden om te declareren!wrote:Zelfs al waren er anderen in het assortiment, dan was de keus alsnog makkelijk. Eekhoorntjes! Heldendingen, duren een tijdje voordat ze inslaan, maar dan slaan ze goed en hard in ook! En zit je 4 uur lang te genietenwrote:Ik ga dit weekend nieuwe lading inslaan voor mij en wat vrienden, enigste wat het assortiment momenteel bevat zijn Rode Eekhoorns. Can somebody tell me something abou them?![]()
even een bump geven dit topic, deze mag niet van de frontpage off-topic sectie verdwijnen!!
dus kom maar op..
droekz droekz droekz droekzzzzzzzzzzzz!!!!
dus kom maar op..
Beter dat jij daar vanaf blijft...wrote:even een bump geven dit topic, deze mag niet van de frontpage off-topic sectie verdwijnen!!
dus kom maar op..
-
C
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Morgen 12+1 dag volgas
Eerst vakantie lekker drinken
en daarna decibel als ik terug ben 
Eerst vakantie lekker drinken
Daarom drinken/gebruiken we ook altijd samen met zn allen!wrote:Er bestaat anders natuurlijk ook nog zoiets als met mate gebruiken.
Jij mag niet QnalQut :pwrote:even een bump geven dit topic, deze mag niet van de frontpage off-topic sectie verdwijnen!!
dus kom maar op..
Gisteren weer een topavond gehad op alleen 3 jointjes en 2 vodka redbull haha.
K blow bijna nooit meer, dus ik was behooooorlijk stoned haha.
K blow bijna nooit meer, dus ik was behooooorlijk stoned haha.
Ik heb moeten constateren dat er een aantal onverantwoordelijk drugsgebruik in de hand spelen. Doordeweeks gebruik van zeer verslavende middelen leidden mij tot het besluit dat er hier verslaafde Hardtraxxers aanwezig zijn. Wanneer zij spreken over pauzes, bedoelen zij dat zij over vijf minuten gaan bijpakken. Wanneer zij spreken over stoppen, bedoelen ze dat ze eerst drugs nuttigen, dan stoppen en dan weer drugs nuttigen. Daarnaast is er compleet ongegronde motivatie voor hun stoppen met het nuttigen van drugs. Zeekoeien, teveel gebruik, ouders die drugs vinden en dergelijke redenen. Het komt echter totaal niet uit zichzelf.
Het doel van deze post is om deze mensen hun ''verslaving'' in te laten zien, want op het moment gaat het veels te ver.
Het doel van deze post is om deze mensen hun ''verslaving'' in te laten zien, want op het moment gaat het veels te ver.
Heb hetzelfdeMorgen 12+1 dag volgas
Eerst vakantie lekker drinken en daarna decibel als ik terug ben
Hahahahawrote:Doordeweeks gebruik van zeer verslavende middelen leidden mij tot het besluit dat er hier verslaafde Hardtraxxers aanwezig zijn.
-
T
De alcohol gister avond.wrote:Hahahahawrote:Doordeweeks gebruik van zeer verslavende middelen leidden mij tot het besluit dat er hier verslaafde Hardtraxxers aanwezig zijn.![]()
![]()
Nu ben ik toch benieuwd welke drugs je deze openbaring gegeven heeft.