Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
This makes me smile :D

Kutzooi. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Goeiemorgen!

K
Eeg brak van gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hooli schreef:
This makes me smile :D

Kutzooi. :thumbdown:

Ik snap niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hooli schreef:
This makes me smile :D

Kutzooi. :thumbdown:

Ik snap niet :x

te vroeg opgestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja :p eigenlijk wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ja :p eigenlijk wel xd

Ja ik ben dus om 8 uur opgestaan omdat ik dacht dat ik 9 uur rijles had. Niet dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Ja :p eigenlijk wel xd

Ja ik ben dus om 8 uur opgestaan omdat ik dacht dat ik 9 uur rijles had. Niet dus :(

ooh zo :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik snap t ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:00 
 

gutemörgun
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga weer met de boot weg :yay: lekker bruin fikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:41 
 

roberttt schreef:
Ik ga weer met de boot weg :yay: lekker bruin fikken

negers in de fik zetten :evil: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, ben dat thuis zitten en werken echt helemaal zat. Wil op vakantie!! Mja eerst nog wachten tot volgende week zondag. :/ Tot die tijd maar gaan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kerels

Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!

Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:

Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell

Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is :(

Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Kerels

Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!

Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:

Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell

Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is :(

Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?

Alvast bedankt!

http://hotfile.com/dl/22507124/8a72b32/Fear.FM_Farewell_-_Josh___Wesz_ft._Low-E.rar.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Kerels

Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!

Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:

Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell

Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is :(

Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?

Alvast bedankt!


Ik vertrek morgenavond ook naar sunnybeach met 12 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik had gister 2 uurs mix gemakt van early main en raw hardstyle blijft een van mijn laaste platen hangen >.< toch mag verder gemixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gister Fight & Timetwister - Round Zero ( Ground Zero Frenchcore Anthem )

Gehoord op groot apperatuur. Mag dan wel een hoop overdistortion wezen maar jeeezus.
Geen woorden voor hoe hard die kick/bass zijn. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet iemand hoe dit 1e nummer heet?
http://www30.zippyshare.com/v/2817156/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groeten uit Siofok. Heb Crash ook ontmoet hier. Gisteren All you can drink party gehd. Vandaag dus lichtelijk brak
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell


Die set is echt heldig :thumbsup:

Ben nu ook mn mp3-spelers vol aan het gooien met muziek, en ook mn persoonlijke top 100 net het laatste deel aan elkaar gemixt :) Ga morgen naar Blanes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zometeen maar weer trainen voor de verandering, heb een klein beetje spierpijn in mn kuiten, maar die loop ik er zeker weten wel weer uit :thumbup:
ik zie kansen voor zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Gister Fight & Timetwister - Round Zero ( Ground Zero Frenchcore Anthem )

Gehoord op groot apperatuur. Mag dan wel een hoop overdistortion wezen maar jeeezus.
Geen woorden voor hoe hard die kick/bass zijn. :drool:


Ik vond er maar niks aan op Ground Zero. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo weer thuis :) lijk wel een neger nu zo bruin trololololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk getraind weer, lekker afgepeigerd, voldaan gevoel alweer :D , gaat de goede kant op :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 23:30 
 

Morgen begint hier de kermis, 4 dagen zat :worship:
Vorige  1 ... 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic