Kutzooi.Hooli wrote: This makes me smile
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
KJeff3rd wrote:Goeiemorgen!
Eeg brak van gister
Ik snap nietTiMOTHYb wrote:Kutzooi.Hooli wrote: This makes me smile
te vroeg opgestaan?roberttt wrote:Ik snap nietTiMOTHYb wrote:Kutzooi.Hooli wrote: This makes me smile
Ja ik ben dus om 8 uur opgestaan omdat ik dacht dat ik 9 uur rijles had. Niet dusroberttt wrote:Ja :p eigenlijk wel
ooh zoTiMOTHYb wrote:Ja ik ben dus om 8 uur opgestaan omdat ik dacht dat ik 9 uur rijles had. Niet dusroberttt wrote:Ja :p eigenlijk wel

-
G
gutemörgun
Ik ga weer met de boot weg
lekker bruin fikken
-
G
negers in de fik zettenroberttt wrote:Ik ga weer met de boot weglekker bruin fikken
Pfff, ben dat thuis zitten en werken echt helemaal zat. Wil op vakantie!! Mja eerst nog wachten tot volgende week zondag.
Tot die tijd maar gaan werken.
Kerels
Beuntie is back in the Hardtraxx Lounge Room voor even, hehe!
Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:
Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell
Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is
Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?
Alvast bedankt!
Vraagje.
Ik ga vanavond (met 26 man) naar Sunnybeach maar ik wil nog ff een oude knaller op mn tel zetten:
Maar ik krijg em niet meer gedownload en heb em op mn harde schijf staan die naar de hoeren is
Heeft iemand die set nog en wil diegene mij ff contacten zodat ik hem kan krijgen?
Alvast bedankt!
http://hotfile.com/dl/22507124/8a72b32/ ... E.rar.htmlBeuntie wrote:Kerels
Vraagje.
Alvast bedankt!
Ik vertrek morgenavond ook naar sunnybeach met 12Beuntie wrote:Kerels
Vraagje.
Alvast bedankt!
ik had gister 2 uurs mix gemakt van early main en raw hardstyle blijft een van mijn laaste platen hangen
toch mag verder gemixt
Gister Fight & Timetwister - Round Zero ( Ground Zero Frenchcore Anthem )
Gehoord op groot apperatuur. Mag dan wel een hoop overdistortion wezen maar jeeezus.
Geen woorden voor hoe hard die kick/bass zijn.
Gehoord op groot apperatuur. Mag dan wel een hoop overdistortion wezen maar jeeezus.
weet iemand hoe dit 1e nummer heet?
http://www30.zippyshare.com/v/2817156/file.html
http://www30.zippyshare.com/v/2817156/file.html
Groeten uit Siofok. Heb Crash ook ontmoet hier. Gisteren All you can drink party gehd. Vandaag dus lichtelijk brak
Die set is echt heldigBeuntie wrote: Josh & Wesz vs Low-E @ Fear FM Farwell
Ben nu ook mn mp3-spelers vol aan het gooien met muziek, en ook mn persoonlijke top 100 net het laatste deel aan elkaar gemixt
zometeen maar weer trainen voor de verandering, heb een klein beetje spierpijn in mn kuiten, maar die loop ik er zeker weten wel weer uit
ik zie kansen voor zaterdag
ik zie kansen voor zaterdag
Ik vond er maar niks aan op Ground Zero.D-Nemacyst wrote:Gister Fight & Timetwister - Round Zero ( Ground Zero Frenchcore Anthem )
Zo weer thuis
lijk wel een neger nu zo bruin trololololol
heerlijk getraind weer, lekker afgepeigerd, voldaan gevoel alweer
, gaat de goede kant op 
-
A
Morgen begint hier de kermis, 4 dagen zat