Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 18:46 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Met al die perks en rotzooi is het spel ook gewoon te makkelijk. Regenerating Health is trouwens ook zoiets.
En er is opeens een soort van hype ontstaan bij de coole jongentjes om opeens allemaal MW2 te gaan spelen.. Eerst was je een sukkel of een loser als je games speelde, maar als je nu commentaar hebt op MW2 ben je een sukkel omdat je geen verstand van games hebt.. Gamen was vroeger zoveel beter!

AMEN! :worship:

dit hadden precies mijn woorden kunnen zijn.
Cod1, CodUO, en cod2 waren gewoon echt topspellen, zo lang en actief gespeeld. Top clans, maps maken, Clanbase, teamspeak. goeie tijden...

alleen ben ik wel blij dat ik het niet meer doe haha. nu denk ik soms echt, lowlife mensen heledag over games praten enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 19:11 

Donateur

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

Met al die perks en rotzooi is het spel ook gewoon te makkelijk. Regenerating Health is trouwens ook zoiets.
En er is opeens een soort van hype ontstaan bij de coole jongentjes om opeens allemaal MW2 te gaan spelen.. Eerst was je een sukkel of een loser als je games speelde, maar als je nu commentaar hebt op MW2 ben je een sukkel omdat je geen verstand van games hebt.. Gamen was vroeger zoveel beter!

Cod1, CodUO, en cod2 waren gewoon echt topspellen, zo lang en actief gespeeld. Top clans, maps maken, Clanbase, teamspeak. goeie tijden...

alleen ben ik wel blij dat ik het niet meer doe haha. nu denk ik soms echt, lowlife mensen heledag over games praten enzo :P

Bij mij is het gamen er ook helemaal uit gegroeid. Af en toe komt er wel eens een game voorbij die echt goed is, maar over het algemeen vindt ik de industrie veel te commercieel worden. Ook wordt er eerst naar graphics gekeken, en daarna pas naar gameplay..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

Ik speel nog steeds actief CoD2 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 20:07 

Hardtraxx Elite

Teknizion schreef:

Hahaha treffend dit, over precies dit had ik het gister met een vriend van me :P .

De nieuwe CoDs trekken me totaal niet, en ik weiger ook om ze te spelen. Vroeger in CoD2 mocht je geen wall hack gebruiken en dergelijke, nu krijgen je wapens upgrades waardoor je gewoon "wall hack" hebt. En dat punten systeem is helemaal om van te janken. (Groot in beeld) HEADSHOT 100 Points! (ofzo) :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 20:15 

Donateur

Sainen schreef:
Teknizion schreef:

Hahaha treffend dit, over precies dit had ik het gister met een vriend van me :P .

De nieuwe CoDs trekken me totaal niet, en ik weiger ook om ze te spelen. Vroeger in CoD2 mocht je geen wall hack gebruiken en dergelijke, nu krijgen je wapens upgrades waardoor je gewoon "wall hack" hebt. En dat punten systeem is helemaal om van te janken. (Groot in beeld) HEADSHOT 100 Points! (ofzo) :') .

Haha ja.

Overigens vond ik de SP van World At War wel erg vet. Maar de MP is gewoon hetzelfde als de rest.

EDIT:
Ik citeer even iemand van www.facepunch.com forum, die het mooi heeft omschreven;

So, it’s old news now. Modern Warfare 2 is one of the highest selling games ever made. Personally, I congratulate Infinity Ward for their success. While COD has never really appealed to me that much PERSONALLY, it’s clear that it has become a global phenomenon, even surpassing the previous juggernauts, Half-Life and Halo, with thousands of players logging in every day to deliver the ends of their knives to the chests of players around the world. The COD franchise has always been a very successful franchise. But what do these statistics mean for the gaming industry? Well, as I’ll explain, it has had a huge impact on other games after it.

Let’s go back to 2005 and 2006. Back then the industry was full to the brim with World War 2 shooters. There were very few modern days ones. While WWII was great for a while, it was seriously starting to get old. Then, in 2007 came a Godsend. Infinity Ward ditched took the COD franchise, and moved it from WW2 to the modern day. Cod4 took players to new locales, and expanded the boundaries of what to see in a military game. It was an intense experience, which many people still play today. People assumed that Cod4 was exactly the jolt the industry needed. Maybe games would follow Cod4’s example, and come up with new ideas? Well, that is not exactly the case.

Look around you now. The number of modern day military shooters is astounding. Medal of Honour, Battlefield: Bad Company 1 and 2, Blacklight: Tango Down, Modern Warfare 2, the list goes on. Games have been copying off of the COD franchise, to try and steal some popularity. The result is that, in the past few years, games have resorted to copy-pasting the same over and over again. Developers have once again, similar to the WW2 era, started spewing out repetitive monotonous crap in an attempt to sell more games. Look at the FEAR series. FEAR 1 was an excellent game; I say this having played it on my friend’s Xbox. Look at the trailers for FEAR 3. Iron sights, co-op, regenerating health (I could be wrong on this.) Remind you of a certain military franchise? Too many games are copying off of Call of Duty. While COD is a good series… we REALLY need new and innovative ideas. Seriously developers. Stop copying other games, and start making your own ideas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 21:29 

MW2 was leuk voor 2 maanden. Als ik nu op m'n steam kijk zie ik dat ik het spel voor het laatst heb opgestart ergens in maart :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 21:30 

Hardtraxx Addict

Ik was Prestige 10 op MW2 PC :P , vond het wel een vet spel hoor, heb COD2 en 4 ook helemaal kapot gespeeld. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:

Ik speel nog steeds actief CoD2 :loving:

Ik ook :D, xfire?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 00:35 

Artiest

speelde vaak CoD2 vele clans afgereisd, maar tegenwoordig gewoon geen behoefte en tijd meer aan, al maanden van mn pc af. Al zit ik er wel eens over na te denken weer te spelen, briljant spel.

Fifa11 @ irriterend

fockin verdediging is zo knetters goed, je komt er niet normaal langs zonder als een mongol met je rechter analoge stick heen en weer te bewegen terwijl de pc alle vette kunstjes doet, 1 kans krijgt, voor je keeper komt, jij met een klein duwtje de bal af pakt. De Scheids geeft een penalty en je verliest met 1-0 omdat hun verdediging bestaat uit übermenschen en in de goal een of andere boeddha staat te keepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 02:52 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
speelde vaak CoD2 vele clans afgereisd, maar tegenwoordig gewoon geen behoefte en tijd meer aan, al maanden van mn pc af. Al zit ik er wel eens over na te denken weer te spelen, briljant spel.

Fifa11 @ irriterend

fockin verdediging is zo knetters goed, je komt er niet normaal langs zonder als een mongol met je rechter analoge stick heen en weer te bewegen terwijl de pc alle vette kunstjes doet, 1 kans krijgt, voor je keeper komt, jij met een klein duwtje de bal af pakt. De Scheids geeft een penalty en je verliest met 1-0 omdat hun verdediging bestaat uit übermenschen en in de goal een of andere boeddha staat te keepen

:')

Fifa 11 is zo ontzettend simpel :P win alles met 6-0, en nee, staat niet op makkelijk :p

gewoon runnen als een gek en dan dieptepass, goal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:31 

Hardtraxxer

Hoppaaa, 9 november Black Opsss! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

Haha, ik had het 1.5 jaar niet meer gedaan :P, maarja, het blijft gewoon goed. Ik speel het nu echt meer voor de "lol".
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:03 

Hardtraxxer

Iemand die combat arms speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:23 

Hardtraxx Addict

ThaMaster schreef:
Iemand die combat arms speelt?

Heb het gespeeld tot een jaar terug ofzo, ik stond toen 3e van Nederland en mijn clan was 10e in de rankings :P , maar toen al die zooi kwam waar je voor moest betalen ben ik er langzaam meegestopt, was gewoon echt niet meer leuk. en de graphics zijn ook niet om naar huis te schrijven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Ik was Prestige 10 op MW2 PC :P , vond het wel een vet spel hoor, heb COD2 en 4 ook helemaal kapot gespeeld. :worship:

ik ook, na een week ofzo al want ik had geen zin in dat achterlijke gerank...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:44 

ook vette game:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:03 

Hardtraxxer

Flip27 schreef:

heb daar echt zin in (L)
mw2 heb ik voor ps3 die begint te vervelen ;) Alleen beetje Qs is wel lache !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:04 

Hardtraxx Veteran

janhafc schreef:
Flip27 schreef:

heb daar echt zin in (L)

jij, mw2, vervelen? 24/7 codden toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:19 

Artiest

janhafc schreef:
Flip27 schreef:

heb daar echt zin in (L)

Toen ik 8e Prestige was verveelde het zooo erg, maar ik heb doorgezet en tot 10e prestige door gevochten, daarna van de xbox afgekickt, en binnenkort ga ik weer non-stop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 14:13 

Ik ben gewoon te bang om Fallout: New Vegas te spelen :lol:.

Die kut kelders enz.. ook :(. Had ik bij Singularity ook al, starte ik het spel weer eens op, klapte er zo'n deur open, instant ALT+F4 xd. Laat me echt veel te veel meeslepen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:00 

Hardtraxx Newbie

ps3
- COD 6 MW2
- GTA 4
- GRID
- MOTOSTORM
- COD 4 MW1
- BAYONETTA
- MOD NATION RACERS
- NFS SHIFT
- NFS PRO STREET
- CARS
- RATATOUILE
- SMACK DOWN VS RAW 2008
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:01 

Hardtraxx Newbie

game 4 life me goeje hardstyle of hardcore op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:21 

Hardtraxx Newbie

http://www.youtube.com/watch?v=JmCbO2pYYfU

chek hem geve !! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:27 

Hardtraxxer

Gewoon lekker FIFA 11 :D Als iemand keer potje wil spelen op ps3, voeg me ff toe: Icecold-NL. Zeg er ff bij dat je van hardtraxx bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:32 

Hardtraxx Newbie

http://www.youtube.com/watch?v=bj3rIUxhxhQ
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic