dus dat betekend dat je alles naar de tering kan schieten.stefaneke wrote:Singleplayer van MOH draait op de Unreal 3 Engine
Multiplayer van MOH draait op de Frostbite Engine
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oh, haha. Dan is het nog niet eens zo heel slecht.
Vind geen enkele game op de U3E er grafisch hoogstaand uitzien. Denk aan Gears of War, Mirrors Edge, TCRS: Vegas / Vegas 2...
Vind geen enkele game op de U3E er grafisch hoogstaand uitzien. Denk aan Gears of War, Mirrors Edge, TCRS: Vegas / Vegas 2...
-
G
Thund3R wrote:Vind geen enkele game op de U3E er grafisch hoogstaand uitzien
jij faalt
speel nu de laatste tijd weer is met paar maten Trackmania & Warrock :')
Haha War Rock heb ik ook vroeger gespeeld, ik was geloof ik iets van level 33Hardstyle_Ambassador wrote:speel nu de laatste tijd weer is met paar maten Trackmania & Warrock :')
Ja dat ik nu dus met Gunz.Hidden Source wrote:Haha War Rock heb ik ook vroeger gespeeld, ik was geloof ik iets van level 33Hardstyle_Ambassador wrote:speel nu de laatste tijd weer is met paar maten Trackmania & Warrock :')Maar toen was ik gestopt omdat de graphics zo oerlelijk waren, er steeds meer premium zooi kwam, en het vol zat met laggers en hackers.
Eerst zoooon facking chill spel en nu ALLEEN maar hackers.
Zooo triest.
-
A
Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld, wel leuk.. Maar speelt niet zo lekker imo. Nu bijna Bioshock 2 binnen, daar weer eens aan beginnen. Hopen dat ie het wel doet, want had een versie die het niet deed bij instal
Klopt ja.Hardstyle_Ambassador wrote:Ja dat ik nu dus met Gunz.Hidden Source wrote:Haha War Rock heb ik ook vroeger gespeeld, ik was geloof ik iets van level 33Hardstyle_Ambassador wrote:speel nu de laatste tijd weer is met paar maten Trackmania & Warrock :')Maar toen was ik gestopt omdat de graphics zo oerlelijk waren, er steeds meer premium zooi kwam, en het vol zat met laggers en hackers.
Eerst zoooon facking chill spel en nu ALLEEN maar hackers.
Zooo triest.
-
A
En jahoor, een -5001 : 0x80070002 errorAlmighty wrote:Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld, wel leuk.. Maar speelt niet zo lekker imo. Nu bijna Bioshock 2 binnen, daar weer eens aan beginnen. Hopen dat ie het wel doet, want had een versie die het niet deed bij instal
-
S
Gewoon downloaden die hapAlmighty wrote:En jahoor, een -5001 : 0x80070002 errorAlmighty wrote:Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld, wel leuk.. Maar speelt niet zo lekker imo. Nu bijna Bioshock 2 binnen, daar weer eens aan beginnen. Hopen dat ie het wel doet, want had een versie die het niet deed bij instal
-
A
Als ik de instal opstart dan geeft ie die 
Maar heb nu een werkende versie
Maar heb nu een werkende versie
-
A
En Bioshock 2 uitgespeeld
Na Oblivion 1 van de beste spellen, (SinglePlayer) Evah. imo
Ben sinds kort weer begonnen met Trackmania United! Blijft een geweldig spel 
Heb het hele nachten gespeeldTeknizion wrote:Ben sinds kort weer begonnen met Trackmania United! Blijft een geweldig spel
Ik nu dus ook weerMol wrote:Heb het hele nachten gespeeldTeknizion wrote:Ben sinds kort weer begonnen met Trackmania United! Blijft een geweldig spel
modern warfare 2 uitgespeeld
nu kan hij weer de kast in
oja en toenet ff nieuwe xbox live kaartje gekocht, multiplayer van bioshock 2 ff uittesten
oja en toenet ff nieuwe xbox live kaartje gekocht, multiplayer van bioshock 2 ff uittesten
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Iemand die weet of Football Manager 2011 vet wordt? Heb ze allemaal vanaf 2007.
die gratis te downloaden is ? dan heb ik hem ook gespeeld op het internetTeknizion wrote:Ben sinds kort weer begonnen met Trackmania United! Blijft een geweldig spel
Dat is Trackmania Nations. United moet je geloof ik voor betalen.NoiseHunterZ wrote:die gratis te downloaden is ? dan heb ik hem ook gespeeld op het internetTeknizion wrote:Ben sinds kort weer begonnen met Trackmania United! Blijft een geweldig spel
United moet je kopen ja. Kost denk ik nog zo rond de €30, maar dan heb je ook wat! 
http://blog.us.playstation.com/2010/10/ ... more-39014
EINDELIJK!!! een call of duty die je splitscreen online kan spelen
EINDELIJK!!! een call of duty die je splitscreen online kan spelen
Call Of Duty mag van mij langzaam aan sterven. Ik wacht nog steeds op iemand die mij een goede reden kan geven WAT er zo vet aan is.
Ja zo idioot dat ze het helemaal uitmelken, het wordt niet bepaald beter.Teknizion wrote:Call Of Duty mag van mij langzaam aan sterven. Ik wacht nog steeds op iemand die mij een goede reden kan geven WAT er zo vet aan is.
Met al die perks en rotzooi is het spel ook gewoon te makkelijk. Regenerating Health is trouwens ook zoiets.Rik wrote:Ja zo idioot dat ze het helemaal uitmelken, het wordt niet bepaald beter.Teknizion wrote:Call Of Duty mag van mij langzaam aan sterven. Ik wacht nog steeds op iemand die mij een goede reden kan geven WAT er zo vet aan is.
En er is opeens een soort van hype ontstaan bij de coole jongentjes om opeens allemaal MW2 te gaan spelen.. Eerst was je een sukkel of een loser als je games speelde, maar als je nu commentaar hebt op MW2 ben je een sukkel omdat je geen verstand van games hebt.. Gamen was vroeger zoveel beter!