Download?Ravenwood wrote:ik snapte ook niks van dat laatste filmpjeThund3R wrote:Net Medal of Honor uitgespeeld. Wat een korte singleplayer! 4 uurtjes! Was ik er doorheen...
Daar hadden ze zo veel meer me kunnen doen... Eind was ook zo abrupt.
Alhoewel, ''This isn't how it ends'' en dan dat filmpje met die arabische dudes... een sequel? Moet haast wel.![]()
maar sowieso, de missies waren zo vet, en het was zo abrupt afgelopen. heeeeel jammer.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
die heb ik na zoveel jaar nog eens gespeeld vandaag
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En is het wat?
-
A
Hij zou vandaag binnenkomen met de post, post geweest en geen Black Ops
*aaaaaAAAAAaa pissig pissig pissig pissig*
View on YouTubeAlmighty wrote:Hij zou vandaag binnenkomen met de post, post geweest en geen Black Ops
Alles is goed, alleen multiplayer lagt nog verschrikkelijk :p, maar daar word aan gewerkt, maar zombie mode is wel lag vrij!Ramirez wrote:En is het wat?
-
A
Flikker dan maar op met Black Ops, kutspeloostzaner wrote:View on YouTubeAlmighty wrote:Hij zou vandaag binnenkomen met de post, post geweest en geen Black Ops
ik heb zin om weer een spel te spelen die ik lang gaa doen sugesties
black ops?
black ops?
op welk platform speel je?
en als ik jou was zou ik geen black ops doen. als je MW2 hebt gespeeld ken je dit ook.
en als ik jou was zou ik geen black ops doen. als je MW2 hebt gespeeld ken je dit ook.
er waren vandaag nog maar 3 black ops in de winkel
en morgen gaan een paar maten van mij ze halen dus is dan waarschijnlijk uitverkocht
dan maar gaan halen als ze terug binnen zijn

en morgen gaan een paar maten van mij ze halen dus is dan waarschijnlijk uitverkocht
dan maar gaan halen als ze terug binnen zijn
Jezus, snap de hele hype om zo'n game niet. Het is wel leuk, maar als de winkels naar 1 dag al bijna uitverkocht zijn.
It has became an addict...
en weetje wat het mooiste is. Modern Warfare 2 wordt weer leuk om te spelen, omdat al die wannabe's naar Black Ops verhuizen.katamaran wrote:Jezus, snap de hele hype om zo'n game niet. Het is wel leuk, maar als de winkels naar 1 dag al bijna uitverkocht zijn.It became an addict...
black ops word nu mijn 1ste CODoostzaner wrote:en weetje wat het mooiste is. Modern Warfare 2 wordt weer leuk om te spelen, omdat al die wannabe's naar Black Ops verhuizen.katamaran wrote:Jezus, snap de hele hype om zo'n game niet. Het is wel leuk, maar als de winkels naar 1 dag al bijna uitverkocht zijn.It became an addict...
maar ik vin het stom om nu MW 2 te kopen wat maar 5 euro minder kost dan black ops
-
S
Kopen!?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:black ops word nu mijn 1ste CODoostzaner wrote:en weetje wat het mooiste is. Modern Warfare 2 wordt weer leuk om te spelen, omdat al die wannabe's naar Black Ops verhuizen.katamaran wrote:Jezus, snap de hele hype om zo'n game niet. Het is wel leuk, maar als de winkels naar 1 dag al bijna uitverkocht zijn.It became an addict...
![]()
maar ik vin het stom om nu MW 2 te kopen wat maar 5 euro minder kost dan black ops
Black op gekocht via steam. Het spel al van te voren gedownload. En nu moest die nog alles gaan decrypten via steam. Server wie in nederland staan, springt er de hele tijd uit. Nu aangepast dat ik via steam china chengdu wil connecten en gelukkig loopt het decryptieproces wel weer. (thank you tweakers _O_ )
-
S
Steam is zoiezo FUBAR.
IK HEB LEKKER COD BLACK OPS HIER LIGGEN
Vanmiddag na m'n werk even bij de lokale Dixons opgepikt voor €49.99!
Kan niet wachten om zometeen ff singleplayer te doen.
En natuurlijk ga ik met m'n gaming community (www.focusgaming.net - we spelen SOF II DH Demo, CSS, TF2, CODMW, COD MW2 enz.) ook hier een servertje huren voor onze clan!
En natuurlijk ga ik met m'n gaming community (www.focusgaming.net - we spelen SOF II DH Demo, CSS, TF2, CODMW, COD MW2 enz.) ook hier een servertje huren voor onze clan!
zo goedkoop?Thund3R wrote:IK HEB LEKKER COD BLACK OPS HIER LIGGEN![]()
![]()
En natuurlijk ga ik met m'n gaming community (http://www.focusgaming.net - we spelen SOF II DH Demo, CSS, TF2, CODMW, COD MW2 enz.) ook hier een servertje huren voor onze clan!
In internetshops kan je hem tot 42.50 krijgen.
Alleen idd hij was bij de Dixons goedkoper als bij de Bart Smit (€54.99) en de intertoys (Zelfs de adviesprijs van €59.99)
Alleen idd hij was bij de Dixons goedkoper als bij de Bart Smit (€54.99) en de intertoys (Zelfs de adviesprijs van €59.99)
waar ik hem wil gaan halen is hij 65euro ong denk ikThund3R wrote:In internetshops kan je hem tot 42.50 krijgen.
bij sommige mediamarkten was hij 30 euro dusss
-
G
voor de laagste prijzen:
http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=BLACK+OPS
http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=BLACK+OPS