Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
kan iemand me helpe ik kan men vriende niet meer zien op men ps3 online acc stuur ff bericht als je me kan helpen
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Niet zoveel posten achter mekaar ! Als je toch iets wil zeggen, wijzig dan je vorig bericht 
iddKryptica wrote:Niet zoveel posten achter mekaar ! Als je toch iets wil zeggen, wijzig dan je vorig bericht
-
A
Ja iddHARDSTYLE_XD_tbse wrote:iddKryptica wrote:Niet zoveel posten achter mekaar ! Als je toch iets wil zeggen, wijzig dan je vorig bericht
Team Fortress 2
Dan moet je eens condemned criminal origins gaan spelen, alle spellen vallen qua engheid in het niet bij dat spelstefaneke wrote:Ik ben gewoon te bang om Fallout: New Vegas te spelen.
Die kut kelders enz.. ook. Had ik bij Singularity ook al, starte ik het spel weer eens op, klapte er zo'n deur open, instant ALT+F4
. Laat me echt veel te veel meeslepen
-
A
Haha die ken ik jaSainen wrote:Dan moet je eens condemned criminal origins gaan spelen, alle spellen vallen qua engheid in het niet bij dat spelstefaneke wrote:Ik ben gewoon te bang om Fallout: New Vegas te spelen.
Die kut kelders enz.. ook. Had ik bij Singularity ook al, starte ik het spel weer eens op, klapte er zo'n deur open, instant ALT+F4
. Laat me echt veel te veel meeslepen
!
dead space is ook zo'n leuke game, zitten ook wel wat schrikmomenten in
-
G
yeah!Hardstyle_Ambassador wrote:Nieuwe moh voor ps3
nieuwe masters of hardcore!!!!
:')KSwoosh wrote:yeah!Hardstyle_Ambassador wrote:Nieuwe moh voor ps3
nieuwe masters of hardcore!!!!
Vind fear vergeleken met condemned nog slappe hapAlmighty wrote:Haha die ken ik jaNet als F.E.A.R., kut schrikmomenten
einde Black ops staat op internet.
Zombie mode met bekende mensen van vroegah!
en Xbox Dashboard heeft een nieuwe look.
Zombie mode met bekende mensen van vroegah!
en Xbox Dashboard heeft een nieuwe look.
-
A
Met F.E.A.R. ben je heel actief aan het schieten enzo, imo komen dan de schrikmomenten harder aan omdat je ze écht niet verwacht.Sainen wrote:Vind fear vergeleken met condemned nog slappe hapAlmighty wrote:Haha die ken ik jaNet als F.E.A.R., kut schrikmomenten
.
Met Codemned verwachtte ik al wat dingen, schrok dan nog wel maar met FEAR meer
-
G
ja precies :pAlmighty wrote:Met F.E.A.R. ben je heel actief aan het schieten enzo, imo komen dan de schrikmomenten harder aan omdat je ze écht niet verwacht.Sainen wrote:Vind fear vergeleken met condemned nog slappe hapAlmighty wrote:Haha die ken ik jaNet als F.E.A.R., kut schrikmomenten
.
Met Codemned verwachtte ik al wat dingen, schrok dan nog wel maar met FEAR meer
ze denken daar heel goed na oevr spanningsopbouw
zou me niks verbazen als ze daar zelfs een heel speciale team voor hebben
-
G
net ff Singularity gespeeld, en het valt me wel op dat de grafische stijl heeeeeeel erg op die van BioShock lijkt 

Druk bezig nu met The Force unleashed II, op zich wel vermakelijke game. 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
9 November CoD Black Ops ! BAM
Kryptica wrote:9 November CoD Black Ops ! BAM
-
G
heeft iemand hier eigenlijk Singularity gespeeld?
-
M
Kan niet wachtenTrainfreak wrote:Kryptica wrote:9 November CoD Black Ops ! BAM![]()
-
G
een game die mij zwaar vet lijkt:
Bulletstorm
View on YouTube
en een nieuwe trailer van Dead Space 2
View on YouTube
heb egt zin in die game
Bulletstorm
View on YouTube
en een nieuwe trailer van Dead Space 2
View on YouTube