Zozo 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gisteren New Vegas uitgespeelt. Vond het beter dan Fallout 3
.
-
G
next gen starts here 
ja denk et ook met zulke lelijke graphics
Football Manager 2011 binnen. Wordt weer verslavingsziekte met hardstyle aan 
Dat is gewoon een complicatie van Battlefield 2 LOL.
-
G
dat bedoel je denkik?Kepro wrote:Dat is gewoon een compilatie van Battlefield 2 LOL.
haha dumb shit.... Als je nou is gewoon leest ipv domme opmerkingen plaatst. Next gen of free playing starts here.KSwoosh wrote:next gen starts here
-
G
ja lekker boeiendoostzaner wrote:haha dumb shit.... Als je nou is gewoon leest ipv domme opmerkingen plaatst. Next gen of free playing starts here.KSwoosh wrote:next gen starts here
moeten ze maar geen next gen neerzetten
ARGH!!sommige mensen moeten echt een keer een boek lezen over capture the flag. 
mooiste/beste gametype EVER!oostzaner wrote:ARGH!!sommige mensen moeten echt een keer een boek lezen over capture the flag.
ik heb daar echt een goeie tactiek voor, maar dan moet je de map wel helemaal kennen of een plattegrond hebben
Ben nu bezig met NV. Het begin begon ik een beetje stroef, maar ik zit er nu helemaal inSainen wrote:Gisteren New Vegas uitgespeelt. Vond het beter dan Fallout 3.
Bij Fallout 3 was ik meteen verkocht toen ik uit de kluis kwam. Nu vind ik het toch iets minder. Het is veel van hetzelfde, maar toch weer top
-
G
nou, eerder over teamwork, want tis zo frustrerend om online te spelen en dan van die mensen hebt die geen cover geven enzooostzaner wrote:ARGH!!sommige mensen moeten echt een keer een boek lezen over capture the flag.
ja die gaan allemaal zelf op zoek naar de vlag
desnoods schieten je teammates je zelf neer als je de vlag hebt 
-
G
bij UT kan dat lekker nietRavenwood wrote:ja die gaan allemaal zelf op zoek naar de vlagdesnoods schieten je teammates je zelf neer als je de vlag hebt
games met teamkill falen
na 3 potjes Halo Reach ben ik na 5 maanden weer terug op me niveau. 
-
A
lolz, iemand uit mijn Steamlijst speelt nu Black Ops
-
S
Heb Black Ops ook al
.
Fallout New Vegas is echt vet! Alleen raak ik een beetje verzopen in heel die side-quests.
Die nieuwe battlefield is gewoon een gratis remake van Battlefield 2
Fallout New Vegas is echt vet! Alleen raak ik een beetje verzopen in heel die side-quests.
Die nieuwe battlefield is gewoon een gratis remake van Battlefield 2
-
A
Hij valt dinsdag op de mat
Ik vind dat juist goed. Daar ontbrak het bij fallout 3 nogal aanstefaneke wrote:
fallout 3 ooit een keer geleend van iemand, vond hem wel vet alleen heb ik hem nooit uitgespeeld
misschien toch maar een keertje kopen en dan wel the game of the year edition
Fallout 3 ben je opzich zo doorheen. Ze hadden hier veel meer mee kunnen doen wat mij betreft. Ik had meer zoiets als oblivion verwacht, maar dit wat toch een stuk beperkter.Rickie wrote:fallout 3 ooit een keer geleend van iemand, vond hem wel vet alleen heb ik hem nooit uitgespeeld![]()
Met New Vegas hebben ze het toch wat beter gedaan. Wat meer side quests erin, en de locaties spelen nu veel meer een rol in het spel. Bij 3 had je veel meer locaties waar je helemaal niet heen hoefte voor je quest, en dat is bij New Vegas wel zo.
Net Medal of Honor uitgespeeld. Wat een korte singleplayer! 4 uurtjes! Was ik er doorheen...
Daar hadden ze zo veel meer me kunnen doen... Eind was ook zo abrupt.
Alhoewel, ''This isn't how it ends'' en dan dat filmpje met die arabische dudes... een sequel? Moet haast wel.
Alhoewel, ''This isn't how it ends'' en dan dat filmpje met die arabische dudes... een sequel? Moet haast wel.
ik snapte ook niks van dat laatste filmpjeThund3R wrote:Net Medal of Honor uitgespeeld. Wat een korte singleplayer! 4 uurtjes! Was ik er doorheen...
maar sowieso, de missies waren zo vet, en het was zo abrupt afgelopen. heeeeel jammer.