Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:56 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Toch ook maar begonnen aan de demo, normaal niet erg te spreken over de demo maar bij Fifa 15 toch erg positief verrast. Volgens mij is scoren op dit spel wel moeilijker geworden, gelukkig maar want bij de vorige twee FIFA edities vielen gemiddeld 9 doelpunten per wedstrijd xd

Uiteindelijk maar afwachten tot donderdag, ben benieuwd :D

Ik vind in Fifa 14 de keepers al overpowered dus ben benieuwd hoe met dat met Fifa 15 dan gaat bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:02 

Kraak... Piep...

De keepers waren vaak overpowerd tenzij je kopte met iemand van 80+ HEA of vanaf een hoek er in schiet.
Nu kun je niks meer uithalen lijkt, en daarbij is het schieten ook lastiger. En verdedigen is ook retarded geworden. Ik ram de b knop voortdurend in als ik iemand wil verdedigen en beuk tegen ze aan maar ze gaan er gewoon langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:04 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De keepers waren vaak overpowerd tenzij je kopte met iemand van 80+ HEA of vanaf een hoek er in schiet.
Nu kun je niks meer uithalen lijkt, en daarbij is het schieten ook lastiger. En verdedigen is ook retarded geworden. Ik ram de b knop voortdurend in als ik iemand wil verdedigen en beuk tegen ze aan maar ze gaan er gewoon langs.

Dat probleem had ik op het begin ook met Fifa 14, sommige gasten hadden een draaicirkel van een vrachtwagen en renden als een gek langs een aanvaller, zonder de sprintknop in te houden, wanneer ze verdedigden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:48 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Probeer eens beter te timen en minder snel de B-knop in te drukken maar eerst tegen de man aanlopen, ik pak juist de meeste ballen af waarbij ik de B-knop niet eens gebruik.
Ook de knop inhouden wil wel eens werken, maar verder vereist het gewoon een goede timing.

En over de keepers, ballen van 40 meter kunnen er net zo goed invliegen als ballen die van 2 meter alsnog gekeerd worden door een geweldige reflex. Dit maakt het voor mij een stuk realistischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:14 

Kraak... Piep...

Dat is zeker realistisch maar ik heb toch liever het fun element in FIFA dan realisme..

Want dat was het probleem ook in FIFA, als je realisme er in wil dan gaan bij de kleinste onrealistische foutjes mensen zich irriteren, waaronder ik zelf. Zoals onmogelijke reddingen, acties, lullige goals door bugs e.d.

Een goeie is bijvoorbeeld een vrije trap nemen, met de camera naar rechts gaan voor iemand daar in de verte, hard drukken op a of x en vervolgens schiet hij ze alsnog recht vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:18 

Hardtraxx Veteran

Bruma en Nani alvast gekocht voor op de flanken, geen idee nog hoe ik de rest in ga vullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 15:59 

Kraak... Piep...

Huidige starter squadje.

Koste me amper wat.
http://www.futhead.com/15/squads/1473140/

vanaf daar opbouwen naar deze.
http://www.futhead.com/15/squads/1473734/

en uiteindelijk deze
http://www.futhead.com/15/squads/1474274/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:03 

Hardtraxx Veteran

Hoe werkt dat TOTW/IF systeem eigenlijk bij FUT? Verdwijnen die elke week of hoe zit dat? Don't shoot me pls, nooit ultimate team gespeeld. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:18 

Kraak... Piep...

Nee die blijven op de transfermarkt rondzwerven. Maar je kan ze na hun verloop niet meer in packs krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 00:04 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat FIFA vandaag binnenkomt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 00:17 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Hopen dat FIFA vandaag binnenkomt. ^^

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

Heb m al sinds 10:00. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Heb m al sinds 5-9-2014. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Cuadrado is echt broken. :lol: :lol:

Heb m met Man Utd in career mode. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:10 

Hardtraxx Crew

Heb hem ook binnen, laat het gescheld maar weer beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:14 

wootum schreef:

Sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:15 

Hardtraxx Crew

BeHa schreef:
wootum schreef:

Sukkel

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:58 

Hardtraxxer

Geen profclubs in FIFA 15 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:59 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:

Wel op Xbox One, PS4 & PC.
Niet op 360 & 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:01 

Bierkoning

Hoe vinden jullie hem vooralsnog? Ik weet dat de demo geen goed vergelijkingsmateriaal is, maar die vond ik nou niet bepaald fijn spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:11 

Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Stefann4 schreef:

Wel op Xbox One, PS4 & PC.
Niet op 360 & 3

Zonde -.-

Pommer schreef:
Hoe vinden jullie hem vooralsnog? Ik weet dat de demo geen goed vergelijkingsmateriaal is, maar die vond ik nou niet bepaald fijn spelen.

Op dit moment nog prima, heb ook nog niks verloren, misschien kan dat daaraan liggen xd
Qua gamestyle vind ik dat het spel weinig veranderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 10:36 

Hardtraxx Veteran

Weinig? Ik vind hem echt flink op de schop gegooid op bepaalde punten. Verdedigen vooral, man dat is echt oefenen tegen dribbelaars. Irriteer me er nu kapot aan maar zal wel beter worden in de loop van tijd. Wanneer je hard schiet lijkt de bal wel een strandbal te worden, is ook ietwat te overdone maar het maakt het scoren wel iets moeilijker hetgeen dan weer positief is. Penalties worden tot slot wel echt veeeeel te makkelijk gegeven, bijna elke wedstrijd één tegen. Combineren werkt wel echt heel erg lekker nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:54 

Hardtraxx Veteran

Verdedigen, man man man man ik kijk alweer uit naar de eerste update want dit kan echt niet. Het is wel al beter dan de finesse bug van fifa 14 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:56 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Verdedigen, man man man man ik kijk alweer uit naar de eerste update want dit kan echt niet. Het is wel al beter dan de finesse bug van fifa 14 xd

k zet m gewoon lekker op oude verdediging....k kan echt niet overweg met dat tactisch verdedigen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Die eerste update is al sinds gisteren uit. gr.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic