Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:52 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Weinig? Ik vind hem echt flink op de schop gegooid op bepaalde punten. Verdedigen vooral, man dat is echt oefenen tegen dribbelaars. Irriteer me er nu kapot aan maar zal wel beter worden in de loop van tijd. Wanneer je hard schiet lijkt de bal wel een strandbal te worden, is ook ietwat te overdone maar het maakt het scoren wel iets moeilijker hetgeen dan weer positief is. Penalties worden tot slot wel echt veeeeel te makkelijk gegeven, bijna elke wedstrijd één tegen. Combineren werkt wel echt heel erg lekker nu.

Zelfs het normale verdedigen als er geen dribbels aan te pas komen is al lastig genoeg, vaak zat dat ze gewoon niet eens ingrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 21:37 

Hardtraxx Elite

Al leuk spaans team bij elkaar.

Keeper Bravo
Verdediging Dani Alves - Pique - Sergio Ramos - Alba
Middenveld Khedira James Rodriguez Modric
Aanval Neymar Benzema Pedro
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Keeper Bravo

en hoeveel komen er daadwerkelijk uit spanje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:02 

Hardtraxx Veteran

4 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:08 

Hardtraxx Addict

Zijn er nieuwe teams/competities ?

Ga hem morgen of zondag even halen voor de PS3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:58 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Hard4Us schreef:

Keeper Bravo

en hoeveel komen er daadwerkelijk uit spanje xd

Bedoelde BBVA competitie team :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 21:19 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Weinig? Ik vind hem echt flink op de schop gegooid op bepaalde punten. Verdedigen vooral, man dat is echt oefenen tegen dribbelaars. Irriteer me er nu kapot aan maar zal wel beter worden in de loop van tijd. Wanneer je hard schiet lijkt de bal wel een strandbal te worden, is ook ietwat te overdone maar het maakt het scoren wel iets moeilijker hetgeen dan weer positief is. Penalties worden tot slot wel echt veeeeel te makkelijk gegeven, bijna elke wedstrijd één tegen. Combineren werkt wel echt heel erg lekker nu.

Na meer potjes te hebben gespeeld ben ik het wel met je eens.
Verdedigen is niet normaal moeilijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Mitzinator schreef:
Stefann4 schreef:
Geen profclubs in FIFA 15 :cry:

Wel op Xbox One, PS4 & PC.
Niet op 360 & 3

Zonde -.-

Idd, geen profclubs dit jaar. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 11:38 

Hardtraxx Veteran

Onmogelijk om een leuk team te bouwen met FUT zonder er echt geld aan uit te geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 20:24 

Hardtraxx Crew

Gewoon het ene seizoen alles winnen, en het seizoen er op alles verliezen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Hoe pakken jullie het munten sparen bij FUT aan? FIFA 15 is m'n eerste FIFA en heb nu na een dagje spelen een aardig Spaans beginners team (denk ik) maar de prijzen van bijvoorbeeld Ramos of Diego Costa heb ik over een jaar nog niet bij elkaar gespaard met m'n huidige tempo. Geluk met gold packs of veel handelen met transfers ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

Carrière is nog steeds meh. Begonnen met Blackburn Rovers terug de PL in te schoppen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:34 

Hardtraxx Crew

Dakpan schreef:
Hoe pakken jullie het munten sparen bij FUT aan? FIFA 15 is m'n eerste FIFA en heb nu na een dagje spelen een aardig Spaans beginners team (denk ik) maar de prijzen van bijvoorbeeld Ramos of Diego Costa heb ik over een jaar nog niet bij elkaar gespaard met m'n huidige tempo. Geluk met gold packs of veel handelen met transfers ofzo?

Hoe ik het altijd doe is eerst een mooi basisteam vormen (wat je nu dus ook al hebt gedaan). En dan sparen voor die 7500 gold packs. Puur omdat ik anders altijd in de knoei kom met contracten. En dan dus hopen dat er een speler met veel waarde inzit die in je team past of voor veel kunt verkopen. Is bij mij ook nog maar een paar keer voorkomen dat er een speler van boven 30000 inzit. Maar vaak kun je de spelers die in je pack zitten weer voor een paar duizend verkopen, paar wedstrijdjes spelen en je hebt zo weer een gold pack bij elkaar. Doe dan ook niks met spelers verhandelen.

Zou idd ook wel van anderen willen horen hoe zij het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 15:34 

Hardtraxx Veteran

Pakjes kopen is de beste manier om je coins erdoorheen te jassen zonder een team te hebben dat in de buurt van de waarde van de uitgegeven coins komt, is gebleken uit redelijk uitvoerig onderzoek ( Google maar ).

Wat betreft coins behalen/behouden:

- In de EA-catologus staan coinbonussen, waaronder een bonus van 1000 coins per wedstrijd die een x aantal wedstrijden aanhoud. Deze helpen uiteraard enorm. Echter als je pas net met je huidige Origin account Fifa speelt dan zul je maar weinig of geen van die coinbonussen unlocked hebben omdat je level laag is. Ik ben lvl 74 en kan dus behoorlijk van die bonussen kopen met mijn EA credits, waar ik nu gretig gebruik van maak.

- (Online) Seizoenen spelen, toernooien en single matches vermijden. Toernooien leveren zelfs bij lijfsbehoud alleen al leuke coinbonussen op aan het einde van het seizoen.

- Zilveren glimmende contracten kopen ( ook voor gouden spelers). Zijn voor 350 en soms 300 p.s. op te halen en zijn daarmee de meest voordelige keuze

Daarnaast worden de waardes van spelers zoals ze nu zijn nog een stukje lager omdat steeds meer mensen Fifa kopen, spelen en daarbij pakjes kopen. Veel van de inhoud van deze pakjes gaat de transfermarkt op wat betekent dat het aanbod verhoogt wordt -> prijs gaat omlaag. Hét beste moment om spelers te kopen is tegen de jaarwisseling aan, wanneer de Uefa het jaarlijkse sterrenteam kiest. Traditiegetrouw lanceert EA dan het Team of the Week in Ultimate Team met gigantische upgrades van die 11 spelers. Elk jaar zijn er duizenden spelers die die kaarten in hun pakjes willen vinden en al hun geld dus uitgeven aan die pakjes. Je kan je wel voorstellen dat het aanbod op de transfermarkt van alle overbodige spelers uit de pakjes astronomisch toeneemt waardoor de prijzen voor sterspelers ( als Ramos en Costa ) drastisch zakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 10:45 

Hardtraxx Veteran

Haha dat gekloot met die contracten is herkenbaar, gaan echt veel munten van me naartoe. Maar zal die tip van Firetrap eens proberen, thx! Weet iemand welke dag je je wekelijkse gold pack krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 17:16 

Hardtraxx Veteran

Maandagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:52 

Hardtraxx Elite

Ik heb nu ongeveer 300k, wat ik doe is opzoek gaan naar een bepaalde speler, bijvoorbeeld eentje met goeie stats die niet al te duur is, Aubemyang van Dortmund bijv. Die koop je 5 keer voor een bepaald bedrag. Dan zet je er 1 op en in de laatste 5 minuten ga je op de andere Aubemyangs bieden zodat er veel mensen op jou kaart gaan bieden en verkoop je hem dus voor flinke winst. Het is een beetje lastig uit te leggen maar dit lijkt mij de snelste manier buiten het fifa points kopen. Heb nu 2x fifa points gekocht van 89cent en had toevallig Benzema en Lahm in een pakje. Die beide meteen verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:11 

Hardtraxx Newbie

Mod edit: Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:42 

Kraak... Piep...

Oh die sites die de hele transfermarkt verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:42 

Hardtraxx Veteran

Tering duur haha, ik heb ze veel goedkoper :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:10 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast worden er geregeld coinkopers geband, niet doen dus. En het is daarnaast gewoon gruwelijk triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:38 

Hardtraxx Newbie

Firetrap schreef:
Daarnaast worden er geregeld coinkopers geband, niet doen dus. En het is daarnaast gewoon gruwelijk triest.

gruwelijk triest? Als je tegen teams speelt met een waarde van 4 miljoen, heb je geen andere keuze.
Simpelweg omdat de 1 het doet, moet de ander het ook doen, anders is het gewoon een oneerlijke strijd vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:39 

Hardtraxx Newbie

Paultheone schreef:
Tering duur haha, ik heb ze veel goedkoper :lol:

Waar dan? Dacht echt dat dit 1 van de goedkoopste was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 23:04 

Hardtraxx Veteran

MisterR schreef:
Firetrap schreef:

gruwelijk triest? Als je tegen teams speelt met een waarde van 4 miljoen, heb je geen andere keuze.
Simpelweg omdat de 1 het doet, moet de ander het ook doen, anders is het gewoon een oneerlijke strijd vind ik.

Je hebt zoiets als "trading" hè, waarmee je heeeel veel coins kunt vergaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 02:11 

Kraak... Piep...

MisterR schreef:
Firetrap schreef:

Dat is echt sneu, dan geef je gewoon toe dat je slecht bent in FIFA.
Of je wordt gewoon goed in FIFA. Ik heb vaak zat met een middelmatig Italiaans team gewonnen van een Bundesliga team met Robben, Ribery, Neuer, Reus e.d.

Ik ken profs die van een Real Madrid winnen met een silver teampje.

Coinsales en kopers zijn, wat firetrap al zegt, enorm triest en ze verneuken de transfermarket. Als ze er niet waren dan was de market ook niet zo duur. Kijk maar naar FIFA 11 & 12.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic