Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 22:39 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Welke?

Goh, gok eens in het fifa game topic. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 22:52 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
El Mare schreef:
Welke?

Goh, gok eens in het fifa game topic. xd

Goh, hij bedoelt welke bugs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 23:27 

Hardtraxx Veteran

Je doet je naam wel eer aan als Qlown :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 12:46 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Welke?

Keeper met het hoofd door de paal. Scheidsrechter die zijn kaart terug in zijn lichaam stopt. Het zijn kleine slordigheidsfoutjes die waarschijnlijk ook moeilijk te verhelpen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 13:25 

Hardtraxx Veteran

Maar geen bugs die het spel zeg maar qua spelen bederven? Ben die nog niet tegengekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 14:48 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Maar geen bugs die het spel zeg maar qua spelen bederven? Ben die nog niet tegengekomen.

Keepers die de meeste bizarre safes maken. Schieten op goal van afstand is nog erg ingewikkeld en random, soms wel soms niet op goal. Verdedigen is ook vaak nog erg vaag, soms pak je wel de bal, soms mis je hem volledig wat nergens op slaat.

Dit zijn een beetje de bugs waar ik nog tegenaan loop. Dit wordt meestal minder na de eerste update op het volledige spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 16:41 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
El Mare schreef:

Keepers die de meeste bizarre safes maken. Schieten op goal van afstand is nog erg ingewikkeld en random, soms wel soms niet op goal. Verdedigen is ook vaak nog erg vaag, soms pak je wel de bal, soms mis je hem volledig wat nergens op slaat.

Dit zijn een beetje de bugs waar ik nog tegenaan loop. Dit wordt meestal minder na de eerste update op het volledige spel.

Lijken me niet echt bugs, maakt het wat realistischer. Maar de demo speelt heel anders dan de volledige versie fyi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 21:44 

Kraak... Piep...

Fuck realiteit, maakt het spel gewoon leuk om te spelen. Als ik realiteit wil pak ik wel een bal en ga ik naar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 21:47 

Hardtraxx Veteran

Beetje vaag om het direct een bug te noemen als je de bal niet altijd kan afpakken. Schieten ligt toch aan jezelf hoor, je moet zelf mikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 22:14 

Kraak... Piep...

Qlown schreef:
Beetje vaag om het direct een bug te noemen als je de bal niet altijd kan afpakken. Schieten ligt toch aan jezelf hoor, je moet zelf mikken.

Dat het voor iedereen een stuk moeilijker is dan alle voorgaande FIFA's zal toch niet aan de persoon liggen.
Het lijkt echt net random, terwijl ik er bij een gemiddeld potje op het zelfde niveau op FIFA14 minsten 4-5 inknal met een minder goed team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:20 

Hardtraxx Veteran

Hebben jullie ook wel eens deze foutmelding als jullie in fifa met 2 controllers spelen? In het begin is er niks aan de hand, maar na een keer of 3 a 4 spelen komt deze foutmelding in beeld.

ps4 foutmelding ce-34878-0 tijdens fifa15 demo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Depay nu een gouden 5* skiller :love: oftewel fijner om mee te spelen en goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

Wachten op de web app.. :slow:

Firetrap schreef:
Depay nu een gouden 5* skiller :love: oftewel fijner om mee te spelen en goedkoper.

Kga m zeker gebruiken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Duuuuuurt laaaangggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 00:06 

Donateur

Toevallig de donderdag vrij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 10:11 

Kraak... Piep...

Ik denk toch dat ik deze FIFA ga skippen en voor Destiny ga.

Ik wacht nog even tot de volle game uit is en dan download ik m ff voor de PC. Als er dan nog zo veel rare bugs in zitten als in de demo laat ik m links liggen.

Merk het ook bij andere mensen

- Verdedigers die retarded zijn en zelfs bij de slapste spelers niet een bal kunnen afpakken, ook al staan ze al 10 seconden tegen hem aan te duwen. Bijv, kan met een Pique niet eens de bal van Aguero afpakken.
- Het schieten dat niet werkt. Soms schiet je heel hard en gaat hij enorm traag, soms tik je een keer op de schiet knop en hij jast hem er meters overheen
- Scheidsrechter systeem is nog steeds retarded
- Computer is veel te sterk gescript en ook nog eens veel te overpowerd vanaf Professional, lijkt wel of alles een niveau is opgeschoven
- Sommige bewegingen zijn te vreemd. Duren te lang en zijn niet eens realistisch.
- Aannames duren te lang.
- Passes zijn onaccuraat, zelfs als je goed mikt en met een speler als Xabi Alonso of Xavi speelt.
- Keepers duiken soms weg voor de bal en maken de vreemdste acties
- Computer scoort te makkelijk.
- Het word te snel een puinhoop in de 16 door al die fouten en er vallen veel te vreemde doelpunten of doelpunten die moeten vallen, vallen niet.

Dit zijn toch wel een rij dingen. Een groot deel van dat had FIFA14 niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het spel nu al wel redelijk door. Het gaat nu wel steeds beter alleen irriteer ik me nog heel erg aan de penalty's die heel makkelijk gegeven worden. Ook gaat het scoren op professioneel nog wel lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik heb het spel nu al wel redelijk door. Het gaat nu wel steeds beter alleen irriteer ik me nog heel erg aan de penalty's die heel makkelijk gegeven worden. Ook gaat het scoren op professioneel nog wel lastig.

penalty's worden in het echt ook te makkelijk gegeven dus dat is aardig realistisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 18:07 

Hardtraxx Elite

Argh.. weer die fut webserver eruit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:43 

Hardtraxx Veteran

Yaya Toure in een season ticket pack :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:35 

Hardtraxx Veteran

Godver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:06 

Kraak... Piep...

Als beste speler Stekelenburg op de webapp -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 22:23 

Hardtraxx Veteran

Vorm voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:50 

Hardtraxx Elite

Beginnen aan spaans team, Soriano en Bacca in de spits. Aleix met 92 snelheid op de rechterflank en op de linkerflank Koké. Middenveld enigste goeie is Morales en centraal in de verdediging Dominiguez ofzoiets van Malaga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:46 

Hardtraxxer

Toch ook maar begonnen aan de demo, normaal niet erg te spreken over de demo maar bij Fifa 15 toch erg positief verrast. Volgens mij is scoren op dit spel wel moeilijker geworden, gelukkig maar want bij de vorige twee FIFA edities vielen gemiddeld 9 doelpunten per wedstrijd xd

Uiteindelijk maar afwachten tot donderdag, ben benieuwd :D
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic