Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago

Fifa 13

Een verbetering
31
37%
Ik zie het verschil niet...
22
26%
Was dit wel mijn €60 waard?
31
37%

Total votes: 84

Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
El Mare wrote:Welke?
Goh, gok eens in het fifa game topic. xd
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Qlown wrote:
Goh, gok eens in het fifa game topic. xd
Goh, hij bedoelt welke bugs :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Je doet je naam wel eer aan als Qlown :whistle:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Keeper met het hoofd door de paal. Scheidsrechter die zijn kaart terug in zijn lichaam stopt. Het zijn kleine slordigheidsfoutjes die waarschijnlijk ook moeilijk te verhelpen zijn...
Hardtraxx Veteran
Maar geen bugs die het spel zeg maar qua spelen bederven? Ben die nog niet tegengekomen.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
El Mare wrote:Maar geen bugs die het spel zeg maar qua spelen bederven? Ben die nog niet tegengekomen.
Keepers die de meeste bizarre safes maken. Schieten op goal van afstand is nog erg ingewikkeld en random, soms wel soms niet op goal. Verdedigen is ook vaak nog erg vaag, soms pak je wel de bal, soms mis je hem volledig wat nergens op slaat.

Dit zijn een beetje de bugs waar ik nog tegenaan loop. Dit wordt meestal minder na de eerste update op het volledige spel.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Paultheone wrote:
El Mare wrote:Maar geen bugs die het spel zeg maar qua spelen bederven? Ben die nog niet tegengekomen.
Keepers die de meeste bizarre safes maken. Schieten op goal van afstand is nog erg ingewikkeld en random, soms wel soms niet op goal. Verdedigen is ook vaak nog erg vaag, soms pak je wel de bal, soms mis je hem volledig wat nergens op slaat.

Dit zijn een beetje de bugs waar ik nog tegenaan loop. Dit wordt meestal minder na de eerste update op het volledige spel.
Lijken me niet echt bugs, maakt het wat realistischer. Maar de demo speelt heel anders dan de volledige versie fyi.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fuck realiteit, maakt het spel gewoon leuk om te spelen. Als ik realiteit wil pak ik wel een bal en ga ik naar buiten.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Beetje vaag om het direct een bug te noemen als je de bal niet altijd kan afpakken. Schieten ligt toch aan jezelf hoor, je moet zelf mikken.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Qlown wrote:Beetje vaag om het direct een bug te noemen als je de bal niet altijd kan afpakken. Schieten ligt toch aan jezelf hoor, je moet zelf mikken.
Dat het voor iedereen een stuk moeilijker is dan alle voorgaande FIFA's zal toch niet aan de persoon liggen.
Het lijkt echt net random, terwijl ik er bij een gemiddeld potje op het zelfde niveau op FIFA14 minsten 4-5 inknal met een minder goed team.
Hardtraxx Veteran
Hebben jullie ook wel eens deze foutmelding als jullie in fifa met 2 controllers spelen? In het begin is er niks aan de hand, maar na een keer of 3 a 4 spelen komt deze foutmelding in beeld.

ps4 foutmelding ce-34878-0 tijdens fifa15 demo
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Depay nu een gouden 5* skiller :love: oftewel fijner om mee te spelen en goedkoper.
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Wachten op de web app.. :slow:
Firetrap wrote:Depay nu een gouden 5* skiller :love: oftewel fijner om mee te spelen en goedkoper.
Kga m zeker gebruiken :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Duuuuuurt laaaangggg
Donateur
1627 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Toevallig de donderdag vrij (L)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik denk toch dat ik deze FIFA ga skippen en voor Destiny ga.

Ik wacht nog even tot de volle game uit is en dan download ik m ff voor de PC. Als er dan nog zo veel rare bugs in zitten als in de demo laat ik m links liggen.

Merk het ook bij andere mensen

- Verdedigers die retarded zijn en zelfs bij de slapste spelers niet een bal kunnen afpakken, ook al staan ze al 10 seconden tegen hem aan te duwen. Bijv, kan met een Pique niet eens de bal van Aguero afpakken.
- Het schieten dat niet werkt. Soms schiet je heel hard en gaat hij enorm traag, soms tik je een keer op de schiet knop en hij jast hem er meters overheen
- Scheidsrechter systeem is nog steeds retarded
- Computer is veel te sterk gescript en ook nog eens veel te overpowerd vanaf Professional, lijkt wel of alles een niveau is opgeschoven
- Sommige bewegingen zijn te vreemd. Duren te lang en zijn niet eens realistisch.
- Aannames duren te lang.
- Passes zijn onaccuraat, zelfs als je goed mikt en met een speler als Xabi Alonso of Xavi speelt.
- Keepers duiken soms weg voor de bal en maken de vreemdste acties
- Computer scoort te makkelijk.
- Het word te snel een puinhoop in de 16 door al die fouten en er vallen veel te vreemde doelpunten of doelpunten die moeten vallen, vallen niet.

Dit zijn toch wel een rij dingen. Een groot deel van dat had FIFA14 niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ik heb het spel nu al wel redelijk door. Het gaat nu wel steeds beter alleen irriteer ik me nog heel erg aan de penalty's die heel makkelijk gegeven worden. Ook gaat het scoren op professioneel nog wel lastig.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
Paultheone wrote:Ik heb het spel nu al wel redelijk door. Het gaat nu wel steeds beter alleen irriteer ik me nog heel erg aan de penalty's die heel makkelijk gegeven worden. Ook gaat het scoren op professioneel nog wel lastig.
penalty's worden in het echt ook te makkelijk gegeven dus dat is aardig realistisch
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Argh.. weer die fut webserver eruit...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Yaya Toure in een season ticket pack :surrender:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Godver :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Als beste speler Stekelenburg op de webapp -.-
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Vorm voor mij :P
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Beginnen aan spaans team, Soriano en Bacca in de spits. Aleix met 92 snelheid op de rechterflank en op de linkerflank Koké. Middenveld enigste goeie is Morales en centraal in de verdediging Dominiguez ofzoiets van Malaga.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Toch ook maar begonnen aan de demo, normaal niet erg te spreken over de demo maar bij Fifa 15 toch erg positief verrast. Volgens mij is scoren op dit spel wel moeilijker geworden, gelukkig maar want bij de vorige twee FIFA edities vielen gemiddeld 9 doelpunten per wedstrijd xd

Uiteindelijk maar afwachten tot donderdag, ben benieuwd :D