Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar aanleiding van veel gepraat over Fifa open ik bij deze het Fifa Game topic!

Iedereen heeft vast wel eens Fifa aangeraakt, moge het Fifa 2001 zijn of Fifa 2011.
Zelf speel ik al Fifa vanaf de begin series, altijd al erg leuk gevonden!

Laten we er een beetje een topic van maken om elkaars voorkeuren te zien etc.!

Ik ben zelf bijvoorbeeld van het lange afstands schieten en ik hou ervan een sterke verdediging te hebben!
Daarnaast speel ik het liefste met Arsenal en is mijn favoriete Nederlandse club Ajax.
Ik ben benieuwd wie er hier allemaal Fifa spelen en op welke console. :)

Brand los mensjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanmiddag nog Fifa10 gespeeld op de xbox. Werd steeds ingemaakt...... :mad:

Heb zelf geen gameconsole dus speel het zelf niet heel erg veel. Als ik het speel is bij iemand thuis op de PS3.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Vanmiddag nog Fifa10 gespeeld op de xbox. Werd steeds ingemaakt...... :mad:

Heb zelf geen gameconsole dus speel het zelf niet heel erg veel. Als ik het speel is bij iemand thuis op de PS3.. :P

Ja, je werd wel dik geklaard door mij ja :innocent:
Die vermelding moest even :P

Je moet gewoon vaker bij komen chillen ^^
Dan speel je het vaak genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik speel Fifa altijd non stop de eerste maand, en daarna alleen nog maar tegen vrienden eigenlijk :P
Maar het is wel een epic spel altijd (ownt PES sowieso)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:12 
 

Ik mis de optie "Ik geef geen ruk om fifa of een of ander klote voetbal spel" ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ojah ik speel trouwens al-tijd met Barca, ik weet het het is lekker makkelijk, maar ze spelen zo fijn he :D
Alleen als ik carriere doe speel ik meestal niet met een echte topclub, maar gewoon subtoppers als Sampdoria, Udinese, Everton, Villareal etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xbox 360, en ben toch benieuwd naar het niveau van Olijfboompje. Jammer dat je 11 niet hebt, speelde vandaag 10 en is toch weer ff aanpassen. Morgen toevallig tijd voor wat online potjes?

Favo club wisselt wat, zit nu (in 11) op Man United. In 09 en 10 speelde ik continue met 4,5 sterrenteams als Valencia, Lyon en Tottenham, maar in 11 gaat dat gewoon niet meer, of je moet Man City daadwerkelijk als 4,5 sterrenteam gaan bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik begon met FIFA '97 op de PS1 en speel nu FIFA '11 op de PS3.

M'n favo team is PSV (natuurlijk), daar speel ik ook de carrière modus mee.

Als ik tegen een maat speel, kies ik vaak Real maar speel ik wel in een andere opstelling.
Internationaal speel ik het liefste met Nederland, maar als ik echt wil winnen met Duitsland.
De NLse verdediging is gewoon te slecht om te winnen van Spanje bijvoorbeeld, of om Messi af te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Pro Evo is beturrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik begon met FIFA '97 op de PS1 en speel nu FIFA '11 op de PS3.

M'n favo team is PSV (natuurlijk), daar speel ik ook de carrière modus mee.

Als ik tegen een maat speel, kies ik vaak Real maar speel ik wel in een andere opstelling.
Internationaal speel ik het liefste met Nederland, maar als ik echt wil winnen met Duitsland.
De NLse verdediging is gewoon te slecht om te winnen van Spanje bijvoorbeeld, of om Messi af te stoppen.

Alleen is de Argentijnse verdediging weer te slecht om Robben af te stoppen. Sowieso is Messi lang niet zo goed ingame als als andere vleugelaanvallers als C. Ronaldo en Robben. In tegenstelling tot in het echt uiteraard.

Sowieso vind ik Argentinië een...raar team om mee te spelen. slappe verdediging die je eigenlijk MOET ondersteunen met Cambiasso en Mascherano, en als CAM moet je wel een vleugelaanvaller positioneren, of je moet met Pastore of Banega willen spelen. Buiten Milito zijn ook veel van de aanvallers van hetzelfde type, de snelle, lichte aanvallers (Messi, Tevez, Aguero, Higuaín, Lavezzi en Di Maria). En de keeper is ook ruk...en toch, op de één of andere manier, mag ik er graag mee spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het maakt me niet zo heel veel uit, maar ik wil wel met een fysiek sterk team spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het maakt me niet zo heel veel uit, maar ik wil wel met een fysiek sterk team spelen.

Dan hou je voornamelijk Inter, Chelsea en Manchester (beide) over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de PS3 zijn de misschien wel de fijnste teams die te bespelen zijn Valencia CF met Fifa '10, Juventus met Fifa '10, Corinthians met Fifa '11 en Porto met Fifa '11. Vooral Porto heeft een goed balans tussen fysieke en wendbare spelers. :) Maar heb Fifa heel vaak op de PS3 gespeeld bij een vriend, niet thuis, dus ben geen fervent PS3'er. Maar dit is wat ik er nog van weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Op de PS3 zijn de misschien wel de fijnste teams die te bespelen zijn Valencia CF met Fifa '10, Juventus met Fifa '10, Corinthians met Fifa '11 en Porto met Fifa '11. Vooral Porto heeft een goed balans tussen fysieke en wendbare spelers. :) Maar heb Fifa heel vaak op de PS3 gespeeld bij een vriend, niet thuis, dus ben geen fervent PS3'er. Maar dit is wat ik er nog van weet.

Corinthians? Misschien op lager niveau ja. Porto ben ik zeker met je eens, beste 4,5 sterrenteam na Manchester City, waarvan het belachelijk is dat die geen 5 sterren hebben. Of je nu 4-4-2, 4-2-3-1 of 4-3-3 ermee speelt, ze hebben gewoon geweldig materiaal ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vandaag nog hele middag fifa 10 op xbox 360 gedaan xd
alles verloren :P
tegen maat van mij die het dagelijks speelt was geen houden aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fifa is écht het leven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Xbox 360, en ben toch benieuwd naar het niveau van Olijfboompje. Jammer dat je 11 niet hebt, speelde vandaag 10 en is toch weer ff aanpassen. Morgen toevallig tijd voor wat online potjes?

Favo club wisselt wat, zit nu (in 11) op Man United. In 09 en 10 speelde ik continue met 4,5 sterrenteams als Valencia, Lyon en Tottenham, maar in 11 gaat dat gewoon niet meer, of je moet Man City daadwerkelijk als 4,5 sterrenteam gaan bekijken.

Moet je toch echt nog een tijdje wachten haha :P

Ik heb op het moment geen Gold en ook geen geld ervoor helaas!
Wanneer ik weer geld heb (deze maand), schaf ik Gold en zie ik je verschijnen :P
Je moet mij niet al te hoog inschatten hoor... :P
Het enige sterke punt wat ik van mijzelf weet is dat ik redelijk goed kan verdedigen :)

Ik speel eigenlijk ook alleen met 4 en 4.5 sterrenteams.
Verder speel ik graag Manager mode en dan met een één of lager sterren team, want dan vind ik het leuk om ze supergoed te maken :P
Op het moment bezig met Bradford City!
Ben wel een vijf sterren coach :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals iemand al zei gewoon de eerste maand (Paar maanden) fulltime spelen en daarna alleen nog maar tegen vrienden en online :D

Fifa 12 word zeker gekocht, benieuwd hoe al die nieuwe functies worden toegepast en hoe dat zal uitpakken
Oh ja, speel het op de PS3 en online altijd met Man utd of Real Madrid, soms keer met Inter of AC en als nederlands team Ajax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel Fifa 11 wel aardig vaak, meer offline dan online (xbox360). Puur omdat online behoorlijk krakkemikkig is in mijn ogen. Ben er wel erg goed in overigens, komt bijna niet voor dat ik online verlies. Lekkerst spelende ploeg was tot kortgeleden Brazilië, maar ze hebben besloten die op een debiele manier te nerven, dus nu speelt Chelsea toch wel erg lekker.

Fifa 12 zal op een gegeven moment ook wel worden aangeschaft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zit inmiddels met MUFC op seizoen 6, heb een budget van dik 100 miljoen, en heel veel talentjes van om en nabij de 19 jaar,
met daaromheen nog nani, rooney, sneijder, robben, david luiz, stekelenburg.. en dat soort mensen :) , talentjes koop ik op voor weinig geld, laat ze vervolgens eerst 2/3jaar naar een andere club, en beslis dan of ze kunnen blijven..

it's all about the money!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel zelf een scoutlijst samen met Excel. Wel leuk om ooit als je een nieuwe carriere doet weer achter bepaalde spelers aan te gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iemand toevallig tijd voor wat potjes later vandaag? Mag graag het HT niveau bekijken. Miss een toernooi als 12 uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik wil wel eens online ook al ben ik niet super goed ofzo :P
Voeg me maar toe voor de 360: JP Headshooter (Jah ik weet het, fucking gepeste naam xd Maar veranderen kost credits bij die aasgieren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik wil wel eens online ook al ben ik niet super goed ofzo :P
Voeg me maar toe voor de 360: JP Headshooter (Jah ik weet het, fucking gepeste naam xd Maar veranderen kost credits bij die aasgieren)

Will do. Uurtje of 3? Zal wel met iets mindere teams spelen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Fifa 12 uit is haal ik hem direct, net zoals met alle fifa's vanaf '96. Zal dan gelijk even een maandje xbox live gold erbij halen.
Zit nu nog ff beetje krap bij kas :P

voeg me maar toe BarryH16.. ennnn niet huilen als je verliest. :lol:
1, 2, 3, 4, 5 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic