Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 13:02 

MisterR schreef:
Firetrap schreef:
Daarnaast worden er geregeld coinkopers geband, niet doen dus. En het is daarnaast gewoon gruwelijk triest.

gruwelijk triest? Als je tegen teams speelt met een waarde van 4 miljoen, heb je geen andere keuze.
Simpelweg omdat de 1 het doet, moet de ander het ook doen, anders is het gewoon een oneerlijke strijd vind ik.

Hoi Lance Armstrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

MisterR schreef:

gruwelijk triest? Als je tegen teams speelt met een waarde van 4 miljoen, heb je geen andere keuze.
Simpelweg omdat de 1 het doet, moet de ander het ook doen, anders is het gewoon een oneerlijke strijd vind ik.

dit is wel de domste opmerking die ik in heel 2014 ben tegengekomen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:01 

Hardtraxx Newbie

Dom? Ik vind het gewoon niet leuk spelen als je telkens tegen topspelers moet. Schiet je zelf 10x op doel, gaat er misschien 1 in als je geluk hebt... Zlatan, Ronaldo, Messi of een andere topspeler schiet 1 keer en huppa meteen doelpunt... Dat vind ik gewoon geen zak aan. Maar dat is mijn mening...

Wel jammer dat je hier meteen wordt afgebrand als je op een Forum je mening geeft....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:06 

Donateur

MisterR schreef:
Dom? Ik vind het gewoon niet leuk spelen als je telkens tegen topspelers moet. Schiet je zelf 10x op doel, gaat er misschien 1 in als je geluk hebt... Zlatan, Ronaldo, Messi of een andere topspeler schiet 1 keer en huppa meteen doelpunt... Dat vind ik gewoon geen zak aan. Maar dat is mijn mening...

Wel jammer dat je hier meteen wordt afgebrand als je op een Forum je mening geeft....

Spelen bijna geen mensen met die spelers maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:10 

Hardtraxxer

Wel lame dat mensen hier zeiken om coins kopen en het feit dat je met echt geld fifa points kan kopen om vervolgens spelers te kopen wel goedkeuren. Is in principe hetzelfde alleen doeltreffender. Ik heb het zelf nooit gedaan, omdat ik het nutteloos vind geld uit te geven aan een game waar je al 60 euro voor betaald. Snap echter best dat mensen coins kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:46 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Wel lame dat mensen hier zeiken om coins kopen en het feit dat je met echt geld fifa points kan kopen om vervolgens spelers te kopen wel goedkeuren. Is in principe hetzelfde alleen doeltreffender. Ik heb het zelf nooit gedaan, omdat ik het nutteloos vind geld uit te geven aan een game waar je al 60 euro voor betaald. Snap echter best dat mensen coins kopen.

Huh? Waar wordt dit gezegd dan?

Er zijn mensen die aangeven dit wel eens gedaan te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:53 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Project 141 schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

Huh? Waar wordt dit gezegd dan?

Er zijn mensen die aangeven dit wel eens gedaan te hebben :P

Mensen kopen spelers met die coins, niet met echt geld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:01 

Hardtraxxer

Maar je betaalt toch voor de fifa points met echt geld. En met die fifa points open je pakjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:05 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Maar je betaalt toch voor de fifa points met echt geld. En met die fifa points open je pakjes..

Die kun je ook gewoon verdienen met tournaments enzo, de normale manier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:09 

Hardtraxx Veteran

Je haalt nu Fifa Points en coins door elkaar. Ik heb in elk geval nog nooit Fifa Points aangeschaft ( want idd, ook dat is lame ) en heb dan ook het gevoel dat je een losse flodder afschiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:29 

Hardtraxx Crew

Heb nu eindelijk al m'n posities goed dubbel bezet. En voorin de driehoek Sturridge, Jovetic, Ozil dat draait als een tierelier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:56 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Je haalt nu Fifa Points en coins door elkaar. Ik heb in elk geval nog nooit Fifa Points aangeschaft ( want idd, ook dat is lame ) en heb dan ook het gevoel dat je een losse flodder afschiet.

Bedoelde het verder ook niet lullig. Ik doelde echter meer op het kopen van fifa points met echt geld om daarmee pakjes te openen en goede spelers te krijgen met een hoge waarde en die vervolgens weer te verkopen voor in-game coins. Zo koop je indirect toch coins met echt geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 03:40 

Kraak... Piep...

Met coins kun je direct de spelers kopen, met points kun je packs openen, waarbij veel bewijs is dat dat geen garantie is voor de goede spelers.

Wat wel een feit is dat de coinsellers er voor gezorgd hebben dan de goede spelers miljoenen kosten. Een ronaldo in FIFA 10/11 UT kostte 50,000 tot 100,000. Na de sellers is die 2,000,000 in fifa 14 en 15 geworden en dan begin je nog niet eens over de Informs, MOTM, TOTY e.d.

Coins kopen kun je niet rechtvaardigen, door het te doen omdat iemand anders het ook doet verneuk je de markt alleen maar meer. Jij kunt ze misschien kopen dan maar je zorgt voor een gros amderen dat zij ze niet kunnen kopen omdat de prijs weer stijgt.
Plus je lult over dat de topspelers scoregarantie zijn want zoals ik al zei, mensen met degelijke gold en zelfs silver squads winnen van mensen met topteams.

Als je coins koopt om topspelers te kunnen kopen zodat je een betere kans op winnen hebt bevestigt alleen maar meer dat je slecht in FIFA bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 19:06 

Donateur

wootum schreef:
Heb nu eindelijk al m'n posities goed dubbel bezet. En voorin de driehoek Sturridge, Jovetic, Ozil dat draait als een tierelier :)

ik heb jovetic CAM :love: .. Waarschiijnlijk beetje zelfde selectie als jou. Heb alleen remy/costa in de spits.. geen geld voor sturridge
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 21:23 

Iemand in voor een potje 15? Met ps4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 01:16 

Hardtraxx Veteran

Tharec schreef:
Iemand in voor een potje 15? Met ps4

Voeg me maar toe: Paul-Theone

Ik ben dan nog het meest kansloze van allemaal, maar ik koop coins om vervolgens pakjes mee te openen :) Dat doe ik omdat coins ten opzichte van fifa points goedkoper zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 04:30 

Hoe krijg ik dat ding online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 13:47 

Hardtraxx Veteran

Tharec schreef:

Ik voeg jou wel toe xd Wat is de PSN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand hier Fifa voor PC? Ik wil me controls veranderen. Het staat ingesteld op met JKLI passen en schieten etc en met wasd de richting. Ik ben van FIFA 2007 gewend dat je met pijltjestoetsen kan bewegen en met wasde kan schieten, (steek)passen, sprinten, voorzetten etc. Nu wil ik gewoon die controls veranderen naar me oude fifa zoals ik gewend ben. het is me na lang zoeken gelukt bepaalde knoppen aan te passen maar nog niet om de richting aan pijltjestoetsen te binden. Weet iemand hoe dit moet? Het gaat trouwens om fifa 13.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:00 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Tharec schreef:

Ik voeg jou wel toe xd Wat is de PSN?

Pas op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:51 

Hardtraxx Veteran

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 11:51 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme gewoon een FIFA topic... totaal niet gezien :$

Mijn ultimate Team

Costa Sturridge
Schurrle Di Maria Sanchez
Ramires
Clichy Veronghen Kompany Walker
Cech

Als iemand die op de PC speelt het aandurft om een keer een potje te spelen, doe maar een PM :mad:

en @ Leonidas, koop gewoon voor 30 euro een xbox controller, werkt als een trein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 00:22 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet zo'n FIFA speler eigenlijk :P vind het wel leuk om af en toen te doen. Ik ga er dan ook geen controller speciaal voor kopen. Hoor wel veel positieve verhalen daarover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 12:00 

Hardtraxx Veteran

Mijn team na de TOTY marketcrash over een aantal dagen:

41212

Benzema - Ibarbo

Jese - James - Matuidi - Cuadrado

Marcelo - Thiago Silva - David Luiz - Richards

Sirigu
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Ik ben niet zo'n FIFA speler eigenlijk :P vind het wel leuk om af en toen te doen. Ik ga er dan ook geen controller speciaal voor kopen. Hoor wel veel positieve verhalen daarover.

Aah oke! Ik wist niet dat er nog mensen met pijltjes toetsen speelden, lijkt me bijna niet te doen met al die mogelijkheden die je tegenwoordig hebt...
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic