Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 01:51 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
B
Denk dat m'n eerste clubje Southampton word :P

Ik begin met Burnley denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:39 

Hardtraxx Veteran

top 50 spelers van fifa 15,

http://www.easports.com/fifa/news/2014/ ... 0183938745

Ibra 4 star skill moves, gvd wat jammer en kut. Wel leuk dat Robben de op 2 na beste speler van de game is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

Spel geinstalleerd :D

25ste pas spelen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:52 

Hardtraxx Crew

Kon het niet laten, vandaag ook maar gepre-orderd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 16:00 

Hardtraxx Veteran

Demo uit op Xbox One & Xbox 360, PC later en PS3/PS4 volgens mij morgen.

Prima spel tot nu toe. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 16:28 

Kraak... Piep...

Even spelen vanavond, kijken of de irritaties uit 14 wat weggewerkt zijn.

Helaas zal ik dat voor de Ultimate Team frustraties niet kunnen zien.
Wil weten of die servers eindelijk eens gefixt zijn zodat ik niet, als ik een competitie win opeens eruit gekickt wordt en ik weer overnieuw mag beginnen met minder coins per match.
Of dat de transfermarket telkens crasht. En de packs niet meer zo duur zijn, of er betere kaarten in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Demo nu ook live op PC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 00:28 

Hardtraxx Veteran

Ik wil ff een tijd weten voor de playstation van vandaag, ik zag ergens 5pm voorbij komen maar weet niet welke tijdzone dat is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 09:59 

Hardtraxxer

Demo gister gespeeld. Het voelt wel een stuk sneller en vloeiender dan FIFA14, wat opzich positief is. Team management is ook een stuk overzichtelijker en sneller. Alleen zie ik verder weinig veranderingen qua animaties.

Er is ook veel ge-tweaked aan het schieten op doel naar mijn gevoel. Voorheen kon ik met Ibrahimovic altijd blind op het doel poeieren, maar nu schiet hij meters naast als je de schietknop te lang in drukt en moet je zorgvuldiger richten en positioneren. Ik weet trouwens nog niet of voor elke speler geldt want het was maar mijn eerste indruk :P Heb overigens ook de XB360 versie gespeeld dus visueel zag het er ook minder goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 12:48 

Kraak... Piep...

Japper28 schreef:
Demo gister gespeeld. Het voelt wel een stuk sneller en vloeiender dan FIFA14, wat opzich positief is. Team management is ook een stuk overzichtelijker en sneller. Alleen zie ik verder weinig veranderingen qua animaties.

Er is ook veel ge-tweaked aan het schieten op doel naar mijn gevoel. Voorheen kon ik met Ibrahimovic altijd blind op het doel poeieren, maar nu schiet hij meters naast als je de schietknop te lang in drukt en moet je zorgvuldiger richten en positioneren. Ik weet trouwens nog niet of voor elke speler geldt want het was maar mijn eerste indruk :P Heb overigens ook de XB360 versie gespeeld dus visueel zag het er ook minder goed uit.

Ja kijk dan is het logisch als je de 360 versie hebt, want daar zitten geen next gen engines in. Dus daarom zien de animaties er hetzelfde uit, want veel beter als dat worden ze niet voor de 360.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 12:58 

Donateur

morgen maar eens de demo even spelen op de One :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 16:34 

Kraak... Piep...

Proefpotje Ultimate Team gespeeld. Ja schieten is moeilijker, maar soms lijkt het net iets te moeilijk, als je met een beetje kracht in drukken met Messi van 10 meter op een bijna open doel mist (meerdere keren) waarbij het in 14 gewoon een bijna zeker doelpunt is, dan is dit gewoon te moeilijk gemaakt.

En dan kun je als excuus gebruiken dat ik slecht ben (ben ik niet :cool: ) maar FIFA, van 10 tot 12, waren de beste FIFA's. Geen gescripte onzin, wel wat grafische bugs die vaak grappig waren maar niet spel bedervend, en gewoon fun in het spelen, je kan gewoon even met iemand een potje fifa doen interplaats van dat diegene eerst een jaar het spel moet spelen voor ze het een beetje kunnen.
Games waar je skills lang voor moet opbouwen om een beetje degelijk te worden zou FIFA niet bij moeten horen.

Verdedigen is wederom moeilijker gemaakt. En de AI van de computer is nog steeds retarded op makkelijk en almachtig en gescript vanaf professional. Wat dus waarschijnlijk gaat betekenen dat de rest wederom gescript is.

Als hij uit is ga ik proberen potjes online te doen maar als het weer zo gescript is laten we deze FIFA links liggen.

Ik hoop ook btw dat ze nog dingen gaan veranderen voor UT want in de Demo lijkt er echt geen fuck veranderd behalve de interface en de huurspelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ook gespeeld op me PS4, die animaties zijn wel grappig. Heb nog geen manier gevonden om te scoren, dat is nog even uitzoeken xd. 22 schoten, 10 op goal, 0 goals xd Dat heb ik echt nog nooit gehad.

Verder ziet het er straks uit en lijken wat bugs eruit zoals de player switch bug die mijn grootste ergernis was van fifa 14. Crossing hou ik nog even mijn hart vast.

De keepers zullen nog wel veranderen ten opzichte van de echte game. Leuk dat ze 50 nieuwe manieren van reddingen hebben, maar de echte goede keepers hebben nu de bizarste safes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet wat er van moet vinden, scoren is me al 3 keer gelukt, maar wel als ik al met 4-0 achter stond :lol: Verder heb ik itt 2014 wel door hoe je zeg maar staande tackelt en ik vind dat een eigen speler te makkelijk door de defensie heen rent.

Wat was die player switch bug dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 22:41 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik weet niet wat er van moet vinden, scoren is me al 3 keer gelukt, maar wel als ik al met 4-0 achter stond :lol: Verder heb ik itt 2014 wel door hoe je zeg maar staande tackelt en ik vind dat een eigen speler te makkelijk door de defensie heen rent.

Dat je random van player veranderd waardoor je tegenstander zo door kan lopen op goal. Was vaak met lange ballen maar ook met gewone aanvallen. Zo heb ik ongeveer 90% van me tegen goals gekregen.

Over de demo, ik laat hem. Wat een kansloos tyfus spel. Zelfs op amateur is het compleet onmogelijk om de bal af te pakken. Offline doe ik toch sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 23:02 

Hardtraxx Veteran

Offline heb ik idd nog nooit lang gedaan, zo ontiegelijk saai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 23:24 

Hardtraxx Veteran

Net nog ff geprobeerd op beginner, maar daar lukte het wel om te scoren! 10-0!!! Blijft kut, dat offline
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 02:12 

Hardtraxx Veteran

Eventjes zitten spelen op pc. Die toevoegingen bij doeltrap, corners, inworpen etc is echt ontieglijk vet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 07:34 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Over de demo, ik laat hem. Wat een kansloos tyfus spel. Zelfs op amateur is het compleet onmogelijk om de bal af te pakken. Offline doe ik toch sowieso niet.

hoop dat ze in het volledige spel wel de mogelijk hebben zitten om van tactische verdediging te switchen naar oude verdediging.

heb echt een schijthekel aan tactisch verdedigen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 10:35 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:59 

Hardtraxx Crew

EVER he! Komt nooit meer een betere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 17:50 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
El Mare schreef:

Dat je random van player veranderd waardoor je tegenstander zo door kan lopen op goal. Was vaak met lange ballen maar ook met gewone aanvallen. Zo heb ik ongeveer 90% van me tegen goals gekregen.

Dan heb ik het gevoel dat die player switch bug er nog in zit, al is het natuurlijk een demo.

Ik kon het niveau niet verlagen/verhogen, wat heb ik fout gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 18:40 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Paultheone schreef:
El Mare schreef:

Dan heb ik het gevoel dat die player switch bug er nog in zit, al is het natuurlijk een demo.

Ik kon het niveau niet verlagen/verhogen, wat heb ik fout gedaan?

Naar je spelinstellingen gaan, en dan zie je speler verwisselen op automatisch staan. Dat moet je veranderen in hoge ballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:42 

Hardtraxx Elite

Al een kleine 3 uurtjes over 3 dagen gezien kunnen vermaken met de demo. Paar bugs ontdekt, hopelijk zijn die er in de echte game uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 21:01 

Hardtraxx Veteran

Welke?
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic