Proefpotje Ultimate Team gespeeld. Ja schieten is moeilijker, maar soms lijkt het net iets te moeilijk, als je met een beetje kracht in drukken met Messi van 10 meter op een bijna open doel mist (meerdere keren) waarbij het in 14 gewoon een bijna zeker doelpunt is, dan is dit gewoon te moeilijk gemaakt.
En dan kun je als excuus gebruiken dat ik slecht ben (ben ik niet

) maar FIFA, van 10 tot 12, waren de beste FIFA's. Geen gescripte onzin, wel wat grafische bugs die vaak grappig waren maar niet spel bedervend, en gewoon fun in het spelen, je kan gewoon even met iemand een potje fifa doen interplaats van dat diegene eerst een jaar het spel moet spelen voor ze het een beetje kunnen.
Games waar je skills lang voor moet opbouwen om een beetje degelijk te worden zou FIFA niet bij moeten horen.
Verdedigen is wederom moeilijker gemaakt. En de AI van de computer is nog steeds retarded op makkelijk en almachtig en gescript vanaf professional. Wat dus waarschijnlijk gaat betekenen dat de rest wederom gescript is.
Als hij uit is ga ik proberen potjes online te doen maar als het weer zo gescript is laten we deze FIFA links liggen.
Ik hoop ook btw dat ze nog dingen gaan veranderen voor UT want in de Demo lijkt er echt geen fuck veranderd behalve de interface en de huurspelers.