Haha kijk zo hoor ik het graag. Hoe is het qua kater/dip? Tenminste als je alleen pep hebt gebruikt?wrote:Ik kan zelfs slapen na een goede lijn pep en 10 minuten later een paar milligram Etizolam. Je slaapt als een roosje
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
What happens on Qountdown, stays on Qountdownwrote:Vertel!wrote:ik neem een pannetje en ik lig in een comamaar als ik na ga wat dit weekend genuttigd is, pfffffffffffffffff
Ik weet het in ieder geval wel, is niet voor de poes
pammetjewrote:ik neem een pannetje en ik lig in een comamaar als ik na ga wat dit weekend genuttigd is, pfffffffffffffffff
-
D
Maar ik wel.wrote:wil niemand weten
-
C
ugh, weet iemand bevoorrader omg. eindhoven? vriendin van me vraagt aan mij of ik kan regelen..
buhh, waarom kan ik geen nee zeggen
@sunrise jij weet het ook nie
alleen chris olijf en papa squirry
-
D
Ik weet het!
Wij gebruiken altijd verstandig. Gaat soms tekeer met belachelijke hoeveelheden, waarvoor ze je meteen bij de kliniek opnemen als verslavingszorg erachter komt, maar het altijd bewust en niet over het randjewrote:Nouja, misschien is het wel netjes dat jullie een keer verstandig worden![]()
Hoop dat het tijdelijk is![]()
Moet snel weer een keer spacings met HTers
Like a boss
Het is hier geen dealersplekwrote:ugh, weet iemand bevoorrader omg. eindhoven? vriendin van me vraagt aan mij of ik kan regelen..
Ik ben het alweer vergeten, kun je het me nog een keer vertellen?wrote:@sunrise jij weet het ook niealleen chris olijf en papa squirry
Jij hebt het mij uitgebreid aan het einde vh feest staan vertellen beste vriendwrote:@sunrise jij weet het ook niealleen chris olijf en papa squirry
Tegen mij vertelde je wat over speakers maar ik heb geen idee verder en het boeit me ook geen zak. Aan je hoofd te zien op het perron zag je er aardig wasted uit dus je zal het wel naar je zin hebben gehad.wrote:gok maarwrote:Ik weet het ook.
Had Robert een voorspellende gave?wrote:Jij hebt het mij uitgebreid aan het einde vh feest staan vertellen beste vriendwrote:@sunrise jij weet het ook niealleen chris olijf en papa squirry
![]()
hmm, waarom vragen jullie toch steeds om een belachelijke kutreactie van mij
, al ga ik hier mijn mond over dicht houden 
Hahaha, volgens mij is Qountdown een ernstig geslaagd feestje geweest? 
Okee goed, jij je zin, ik weet een deel. Wat er op de after naar binnen is geharkt heb ik geen idee vanwrote: Had Robert een voorspellende gave?
Heb wel zo mijn ideeen haha
op station was ik ook wasted, had toen ik de hmh uitliep nof een speaker gedropt.. gaat de reis wat sneller..
jah kloptwrote:op perron wou je er ook nog 1 doen
Robert, heb jij geen ouders ofzo?wrote:op station was ik ook wasted, had toen ik de hmh uitliep nof een speaker gedropt.. gaat de reis wat sneller..
Of geven die gewoon geen reet om wat je gebruikt?
Als ik net voor de treinreis nog ff een speaker zou droppen zou ik al kaakschaatsend in de gang staan, snap niet hoe je het voor mekaar krijgt
Er wordt wel heel interessant gedaan over die after