Ik ben niet goed genoeg?wrote:Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himselfwrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy.![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Ik wil spacen met iedereen van HTwrote:Ik ben niet goed genoeg?wrote:Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himselfwrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy.![]()
Maar Chukkels was toch wel een bepaald doel waarmee ik een keer moest spacen
Ik heb nooit gezegd dat ik nooit meer zou spacen. 
-
G
geloof me, chukkie kan ook wel spacen zonder xwrote:Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himselfwrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy.![]()
Misschien nog wel zelfs beterwrote:geloof me, chukkie kan ook wel spacen zonder xwrote:Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himselfwrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy.![]()
Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend
Hoe zit het nou met de ervaringen pep en achteraf etizolam? Wil toch iets vaker opgepept zijn dit jaar ipv half vaag en slap aan de Mdma ofzo... Ik vind pep wel erg chill, maar dat achteraf niet slapen en vervolgens maandag totaal geen energie meer hebben haat ik als de ziekte.
Hoe zit het nou met de ervaringen pep en achteraf etizolam? Wil toch iets vaker opgepept zijn dit jaar ipv half vaag en slap aan de Mdma ofzo... Ik vind pep wel erg chill, maar dat achteraf niet slapen en vervolgens maandag totaal geen energie meer hebben haat ik als de ziekte.
Oké dan,wrote:Ik heb nooit gezegd dat ik nooit meer zou spacen.
Ga je masters?
Moet je 4-FMP gebruiken. Heeft bij mij de zelfde werking als pep (iets minder sterk, maar hoef je tenminste niet te snuiven en geen zwaar gevoel in je maag). Verder geen leeg gevoel in je maag, kan nog gewoon eten en volgende dag heerlijk fris. Maar dat moet je zelf wetenwrote:Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend![]()
-
D
Is 4-FMP nou legaal of niet? 
4-fmp kun je maar eenmalig gebruiken toch? bijpakken heeft weinig nut? en icm met een pil is dit toch een gouden combi?
Nee, het is volgens mij van de 'legaal' lijst afgehaald. Maar naar mijn weten kun je het nog wel 'onder de toonbank' bij de smartshop halen.wrote:Is 4-FMP nou legaal of niet?
correct me if i'm wrong
Bijpakken heeft zeker zin, als je gewoon een capsule erachteraan gooit. Alleen kans dat je plafonddienst hebt, is wel groot. Je hoeft er inderdaad maar een halfje achteraan te gooien en je gaat superchill (had ik althans meerdere keren). Maar verschilt per persoon denk ikwrote:4-fmp kun je maar eenmalig gebruiken toch? bijpakken heeft weinig nut? en icm met een pil is dit toch een gouden combi?
-
D
Is het niet meer te verkrijgen als ''cd cleaner''?wrote:Nee, het is volgens mij van de 'legaal' lijst afgehaald. Maar naar mijn weten kun je het nog wel 'onder de toonbank' bij de smartshop halen.wrote:Is 4-FMP nou legaal of niet?
correct me if i'm wrong
Als het goed is WEL, maar dat wil nog niet zeggen dat het legaal iswrote: Is het niet meer te verkrijgen als ''cd cleaner''?
ik ga oook nooit meer drugs gebruiken! op enkele uitzonderingen nagelaten.
maar heb dit weekend wel genoeg gehad voor de eerst komende maanden!
Wat moet ik hiervan geloven?wrote:ik ga oook nooit meer drugs gebruiken! op enkele uitzonderingen nagelaten.
Genoegwrote:Wat moet ik hiervan geloven?wrote:ik ga oook nooit meer drugs gebruiken! op enkele uitzonderingen nagelaten.
-
D
Maar cd cleaner (4-FMP) is dus gewoon overal te koop?wrote:Als het goed is WEL, maar dat wil nog niet zeggen dat het legaal iswrote: Is het niet meer te verkrijgen als ''cd cleaner''?
nou eind januari.. maak er maar juni van..
lichaam moet ff herstellen
Heb ik al een paar keer gebruikt. Hoef het voorlopig ff niet meerwrote:Moet je 4-FMP gebruiken. Heeft bij mij de zelfde werking als pep (iets minder sterk, maar hoef je tenminste niet te snuiven en geen zwaar gevoel in je maag). Verder geen leeg gevoel in je maag, kan nog gewoon eten en volgende dag heerlijk fris. Maar dat moet je zelf wetenwrote:Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend![]()
Ik kan zelfs slapen na een goede lijn pep en 10 minuten later een paar milligram Etizolam. Je slaapt als een roosjewrote:Heb ik al een paar keer gebruikt. Hoef het voorlopig ff niet meerwrote:Moet je 4-FMP gebruiken. Heeft bij mij de zelfde werking als pep (iets minder sterk, maar hoef je tenminste niet te snuiven en geen zwaar gevoel in je maag). Verder geen leeg gevoel in je maag, kan nog gewoon eten en volgende dag heerlijk fris. Maar dat moet je zelf wetenwrote:Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend![]()
Mephjubileum op XXlerator Rawwrote:nou eind januari.. maak er maar juni van..
ik neem een pannetje en ik lig in een coma
maar als ik na ga wat dit weekend genuttigd is, pfffffffffffffffff
-
D
Vertel!wrote:ik neem een pannetje en ik lig in een comamaar als ik na ga wat dit weekend genuttigd is, pfffffffffffffffff