Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

T
hardcoresjors wrote:
Chukkels wrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himself :cry:
Ik ben niet goed genoeg? :cry:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
wesskeej wrote:
hardcoresjors wrote:
Chukkels wrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himself :cry:
Ik ben niet goed genoeg? :cry:
Ik wil spacen met iedereen van HT :cool:
Maar Chukkels was toch wel een bepaald doel waarmee ik een keer moest spacen :whistle:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik heb nooit gezegd dat ik nooit meer zou spacen. :innocent:
G
hardcoresjors wrote:
geloof me, chukkie kan ook wel spacen zonder x xd
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
KSwoosh wrote:
hardcoresjors wrote:
geloof me, chukkie kan ook wel spacen zonder x xd
Misschien nog wel zelfs beter :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend ^^

Hoe zit het nou met de ervaringen pep en achteraf etizolam? Wil toch iets vaker opgepept zijn dit jaar ipv half vaag en slap aan de Mdma ofzo... Ik vind pep wel erg chill, maar dat achteraf niet slapen en vervolgens maandag totaal geen energie meer hebben haat ik als de ziekte.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Chukkels wrote:Ik heb nooit gezegd dat ik nooit meer zou spacen. :innocent:
Oké dan,
Ga je masters? :lol:
Donateur
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend ^^
Hoe zit het nou met de ervaringen pep en achteraf etizolam? Wil toch iets vaker opgepept zijn dit jaar ipv half vaag en slap aan de Mdma ofzo... Ik vind pep wel erg chill, maar dat achteraf niet slapen en vervolgens maandag totaal geen energie meer hebben haat ik als de ziekte.
Moet je 4-FMP gebruiken. Heeft bij mij de zelfde werking als pep (iets minder sterk, maar hoef je tenminste niet te snuiven en geen zwaar gevoel in je maag). Verder geen leeg gevoel in je maag, kan nog gewoon eten en volgende dag heerlijk fris. Maar dat moet je zelf weten :P
D
Is 4-FMP nou legaal of niet? :D
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
4-fmp kun je maar eenmalig gebruiken toch? bijpakken heeft weinig nut? en icm met een pil is dit toch een gouden combi?
Donateur
last seen Oct 2014
Dysphoria wrote:Is 4-FMP nou legaal of niet? :D
Nee, het is volgens mij van de 'legaal' lijst afgehaald. Maar naar mijn weten kun je het nog wel 'onder de toonbank' bij de smartshop halen.
correct me if i'm wrong ;)

Ruubiie wrote:4-fmp kun je maar eenmalig gebruiken toch? bijpakken heeft weinig nut? en icm met een pil is dit toch een gouden combi?
Bijpakken heeft zeker zin, als je gewoon een capsule erachteraan gooit. Alleen kans dat je plafonddienst hebt, is wel groot. Je hoeft er inderdaad maar een halfje achteraan te gooien en je gaat superchill (had ik althans meerdere keren). Maar verschilt per persoon denk ik :)
D
Sunrise8 wrote:
Dysphoria wrote:Is 4-FMP nou legaal of niet? :D
Nee, het is volgens mij van de 'legaal' lijst afgehaald. Maar naar mijn weten kun je het nog wel 'onder de toonbank' bij de smartshop halen.
correct me if i'm wrong ;)
Is het niet meer te verkrijgen als ''cd cleaner''?
Donateur
last seen Oct 2014
Dysphoria wrote: Is het niet meer te verkrijgen als ''cd cleaner''?
Als het goed is WEL, maar dat wil nog niet zeggen dat het legaal is :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ik ga oook nooit meer drugs gebruiken! op enkele uitzonderingen nagelaten.

maar heb dit weekend wel genoeg gehad voor de eerst komende maanden!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
roberttt wrote:ik ga oook nooit meer drugs gebruiken! op enkele uitzonderingen nagelaten.

Wat moet ik hiervan geloven? :$
Donateur
last seen Sep 2014
alles :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
hardcoresjors wrote:
roberttt wrote:ik ga oook nooit meer drugs gebruiken! op enkele uitzonderingen nagelaten.

Wat moet ik hiervan geloven? :$
Genoeg ;) Ik heb precies hetzelfde. Geen grootschalig gebruik tot aan eind januari :P
D
Sunrise8 wrote:
Dysphoria wrote: Is het niet meer te verkrijgen als ''cd cleaner''?
Als het goed is WEL, maar dat wil nog niet zeggen dat het legaal is :P
Maar cd cleaner (4-FMP) is dus gewoon overal te koop? :D
Donateur
last seen Sep 2014
nou eind januari.. maak er maar juni van..

lichaam moet ff herstellen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sunrise8 wrote:
dawasiknie wrote:Ik heb ook geen dip. Maar ik heb dan ook niks gebruikt dit weekend ^^
Moet je 4-FMP gebruiken. Heeft bij mij de zelfde werking als pep (iets minder sterk, maar hoef je tenminste niet te snuiven en geen zwaar gevoel in je maag). Verder geen leeg gevoel in je maag, kan nog gewoon eten en volgende dag heerlijk fris. Maar dat moet je zelf weten :P
Heb ik al een paar keer gebruikt. Hoef het voorlopig ff niet meer :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Sunrise8 wrote:
Heb ik al een paar keer gebruikt. Hoef het voorlopig ff niet meer :)
Ik kan zelfs slapen na een goede lijn pep en 10 minuten later een paar milligram Etizolam. Je slaapt als een roosje :loving:

roberttt wrote:nou eind januari.. maak er maar juni van..

lichaam moet ff herstellen
Mephjubileum op XXlerator Raw :cry:
Donateur
last seen Sep 2014
ik neem een pannetje en ik lig in een coma xd maar als ik na ga wat dit weekend genuttigd is, pfffffffffffffffff
D
roberttt wrote:ik neem een pannetje en ik lig in een coma xd maar als ik na ga wat dit weekend genuttigd is, pfffffffffffffffff
Vertel!
Donateur
last seen Sep 2014
wil niemand weten :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Nouja, misschien is het wel netjes dat jullie een keer verstandig worden :P
Hoop dat het tijdelijk is :lol:
Moet snel weer een keer spacings met HTers :cool: