Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

C
Chukkels wrote:
hardcoresjors wrote:Nouja, misschien is het wel netjes dat jullie een keer verstandig worden :P
Hoop dat het tijdelijk is :lol:
Moet snel weer een keer spacings met HTers :cool:
Wij gebruiken altijd verstandig. Gaat soms tekeer met belachelijke hoeveelheden, waarvoor ze je meteen bij de kliniek opnemen als verslavingszorg erachter komt, maar het altijd bewust en niet over het randje ^^

Like a boss :cool:
Chris Two wrote:ugh, weet iemand bevoorrader omg. eindhoven? vriendin van me vraagt aan mij of ik kan regelen..

buhh, waarom kan ik geen nee zeggen
Het is hier geen dealersplek :P Maar met een paar PM'etjes kom je een heel eind xd
roberttt wrote:@sunrise jij weet het ook nie xd alleen chris olijf en papa squirry
Ik ben het alweer vergeten, kun je het me nog een keer vertellen?
PM me amar dan... hahah
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
4 fa is t zelfde als 4fmp?

Heb iets gehosseld, maar weet niet of het te vertrouwen is :whistle:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hooli wrote:
roberttt wrote:
Hooli wrote:op perron wou je er ook nog 1 doen :cool:
jah klopt xd
Ik was totaal verbaasd toen jij tegen tim zei dat je roberttt was
whahah xd zag er nie uit
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:after zijn wereld records gehaald :)
En ik betwijfel of die ooit overtroffen zullen worden. Al denk ik dat bij elke after xd
Chris Two wrote:
Chukkels wrote:
hardcoresjors wrote:Nouja, misschien is het wel netjes dat jullie een keer verstandig worden :P
Hoop dat het tijdelijk is :lol:
Moet snel weer een keer spacings met HTers :cool:
Wij gebruiken altijd verstandig. Gaat soms tekeer met belachelijke hoeveelheden, waarvoor ze je meteen bij de kliniek opnemen als verslavingszorg erachter komt, maar het altijd bewust en niet over het randje ^^

Like a boss :cool:
Chris Two wrote:ugh, weet iemand bevoorrader omg. eindhoven? vriendin van me vraagt aan mij of ik kan regelen..

buhh, waarom kan ik geen nee zeggen
Het is hier geen dealersplek :P Maar met een paar PM'etjes kom je een heel eind xd
roberttt wrote:@sunrise jij weet het ook nie xd alleen chris olijf en papa squirry
Ik ben het alweer vergeten, kun je het me nog een keer vertellen?
PM me amar dan... hahah
Ik ga niemand PM'en met aanbiedingen. :P
Pommer wrote:Er wordt wel heel interessant gedaan over die after xd
Daar is ook alle reden voor. :yes:
hardcoresjors wrote:
roberttt wrote:op station was ik ook wasted, had toen ik de hmh uitliep nof een speaker gedropt.. gaat de reis wat sneller..
Robert, heb jij geen ouders ofzo? :$
Of geven die gewoon geen reet om wat je gebruikt?
Als ik net voor de treinreis nog ff een speaker zou droppen zou ik al kaakschaatsend in de gang staan, snap niet hoe je het voor mekaar krijgt xd
Als je naar een huis gaat waar geen ouders zijn en je nog lekker kunt nachillen, is er niet echt een hinderlijk obstakel :P
Ruubiie wrote:hmm, waarom vragen jullie toch steeds om een belachelijke kutreactie van mij :P xd , al ga ik hier mijn mond over dicht houden :x
Jij weet het ook niet, want je bent voor 12 uur in de middag al het huis uitgetrapt :P
Hooli wrote:4 fa is t zelfde als 4fmp?

Heb iets gehosseld, maar weet niet of het te vertrouwen is :whistle:
:yes:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
Top! kan je dit eventueel ook laten testen? :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
maar toen werd er al met buitenproportionele hoeveelheden gesmeten, dus ik gok dat dat wel zo doorgegaan is tot pak en beet zondagavond :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hooli wrote:Top! kan je dit eventueel ook laten testen? :P
Yup, maar dan krijg je alleen te horen OF het 4-FMP is. Maar je krijgt niet het zuiverheidspercentage te horen.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
Chukkels wrote:
Yup, maar dan krijg je alleen te horen OF het 4-FMP is. Maar je krijgt niet het zuiverheidspercentage te horen.
En hoe kom je daar achter?
Donateur
last seen Sep 2014
Ruubiie wrote:maar toen werd er al met buitenproportionele hoeveelheden gesmeten, dus ik gok dat dat wel zo doorgegaan is tot pak en beet zondagavond :P
toen jij er was ging het nog rustig...
C
Ik denk dat er lijnen zijn gepasseerd die ze liever niet hadden gepasseerd... :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hooli wrote:
Chukkels wrote:
En hoe kom je daar achter?
Door het naar het testcentrum te brengen. Moet je wel minimaal 100mg afstaan.
Vik wrote:
Chukkels wrote:
roberttt wrote:after zijn wereld records gehaald :)
En ik betwijfel of die ooit overtroffen zullen worden. Al denk ik dat bij elke after xd
Zou ernstig zijn. Dat afteren is niks voor mij. Ik was blij dat ik een verdieping hoger in bed kon ploffen. :loving:
En toch vond je het gezellig ^^
Chris Two wrote:Ik denk dat er lijnen zijn gepasseerd die ze liever niet hadden gepasseerd... :lol:
Nah, ik heb de tijd van m'n leven gehad. Las Vegas in Zwijndrecht, mooiste vuurwerk ooit gezien en dikke lol op de kermis terwijl je op een matras ligt :love:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.

Onverantwoord to the bone, maar leuk om meegemaakt te hebben.

Als je een groot probleem wilt, dan moet je ons voorbeeld volgen van afgelopen zondag.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.

Als je een groot probleem wilt, dan moet je ons voorbeeld volgen van afgelopen zondag.
Wel een professioneel geneeskundig persoon dan, niet eentje die niet weet wat MDMA is xd

Maar verder was het niet echt onverantwoord in mijn ogen. Extreem ja, maar we wisten wat de gevolgen konden zijn en zijn ook bewust de grens gaan opzoeken. Gewoon om het eens mee te maken.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.

Wel een professioneel geneeskundig persoon dan, niet eentje die niet weet wat MDMA is xd

Maar verder was het niet echt onverantwoord in mijn ogen. Extreem ja, maar we wisten wat de gevolgen konden zijn en zijn ook bewust de grens gaan opzoeken. Gewoon om het eens mee te maken.
gewoon om de gevolgen ook te kunnen meemaken, en dus min of meer zochten jullie een bevestiging van iets wat jullie altijd verteld is?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:
Chukkels wrote:

gewoon om de gevolgen ook te kunnen meemaken, en dus min of meer zochten jullie een bevestiging van iets wat jullie altijd verteld is?
De gevolgen die ons verteld zijn, zijn nog steeds niet uitgekomen. Het kan dus nóg extremer. Dus eigenlijk is het jammer dat we ons lesje nog niet hebben kunnen leren. xd
Donateur
last seen Sep 2014
Heb me lesje wel geleerd :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
dus de volgende after word nog gruwelijker?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Ruubiie wrote:dus de volgende after word nog gruwelijker?
Die moet ik dan gewoon meemaken. Sowieso dat daarmee iemand in een coma raakt of het ziekenhuis in gaat. Dat kan bijna niet anders dan :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Het moet wel iets speciaals zijn, maar de kans dat dit overtroffen wordt is niet erg groot. Maar dat kun je nooit met zekerheid zeggen :P
Sunrise8 wrote:
Die moet ik dan gewoon meemaken. Sowieso dat daarmee iemand in een coma raakt of het ziekenhuis in gaat. Dat kan bijna niet anders dan :P
Nah, in ziekenhuizen wordt je toch niet goed geholpen.
Donateur
last seen Sep 2014
lalala
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Gelukkig was ik, de dokter des huizes, aanwezig!

Iedereen heeft het overleefd, af en toe moest er wat bij gepakt worden om het hartritme en bloeddruk niet te ver te laten dalen.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht :D

Dat is voor mij het grootste pluspunt :D
Donateur
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht :D

Dat kunt gij wel zeggen! WHAAA SCHRIK BOE :lol:
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht :D

Idd! Die kan wel even een nieuwe spoedcursus bij Unity gaan volgen :')

edit: Nja, misschien weet Unity ook niet beter, er zijn zat mensen die te weinig over drugs weten! Zelfs in de medische wereld ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:

Idd! Die kan wel even een nieuwe spoedcursus bij Unity gaan volgen :')

edit: Nja, misschien weet Unity ook niet beter, er zijn zat mensen die te weinig over drugs weten! Zelfs in de medische wereld ;)
Of gewoon een keer meedoen en het zelf meemaken ^^