PM me amar dan... hahahwrote:Wij gebruiken altijd verstandig. Gaat soms tekeer met belachelijke hoeveelheden, waarvoor ze je meteen bij de kliniek opnemen als verslavingszorg erachter komt, maar het altijd bewust en niet over het randjewrote:Nouja, misschien is het wel netjes dat jullie een keer verstandig worden![]()
Hoop dat het tijdelijk is![]()
Moet snel weer een keer spacings met HTers
Like a boss![]()
Het is hier geen dealersplekwrote:ugh, weet iemand bevoorrader omg. eindhoven? vriendin van me vraagt aan mij of ik kan regelen..
buhh, waarom kan ik geen nee zeggenMaar met een paar PM'etjes kom je een heel eind
Ik ben het alweer vergeten, kun je het me nog een keer vertellen?wrote:@sunrise jij weet het ook niealleen chris olijf en papa squirry
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
4 fa is t zelfde als 4fmp?
Heb iets gehosseld, maar weet niet of het te vertrouwen is
whahahwrote:Ik was totaal verbaasd toen jij tegen tim zei dat je roberttt waswrote:jah kloptwrote:op perron wou je er ook nog 1 doen
En ik betwijfel of die ooit overtroffen zullen worden. Al denk ik dat bij elke afterwrote:after zijn wereld records gehaald
Ik ga niemand PM'en met aanbiedingen.wrote:PM me amar dan... hahahwrote:Wij gebruiken altijd verstandig. Gaat soms tekeer met belachelijke hoeveelheden, waarvoor ze je meteen bij de kliniek opnemen als verslavingszorg erachter komt, maar het altijd bewust en niet over het randjewrote:Nouja, misschien is het wel netjes dat jullie een keer verstandig worden![]()
Hoop dat het tijdelijk is![]()
Moet snel weer een keer spacings met HTers
Like a boss![]()
Het is hier geen dealersplekwrote:ugh, weet iemand bevoorrader omg. eindhoven? vriendin van me vraagt aan mij of ik kan regelen..
buhh, waarom kan ik geen nee zeggenMaar met een paar PM'etjes kom je een heel eind
Ik ben het alweer vergeten, kun je het me nog een keer vertellen?wrote:@sunrise jij weet het ook niealleen chris olijf en papa squirry
Daar is ook alle reden voor.wrote:Er wordt wel heel interessant gedaan over die after
Als je naar een huis gaat waar geen ouders zijn en je nog lekker kunt nachillen, is er niet echt een hinderlijk obstakelwrote:Robert, heb jij geen ouders ofzo?wrote:op station was ik ook wasted, had toen ik de hmh uitliep nof een speaker gedropt.. gaat de reis wat sneller..![]()
Of geven die gewoon geen reet om wat je gebruikt?
Als ik net voor de treinreis nog ff een speaker zou droppen zou ik al kaakschaatsend in de gang staan, snap niet hoe je het voor mekaar krijgt
Jij weet het ook niet, want je bent voor 12 uur in de middag al het huis uitgetraptwrote:hmm, waarom vragen jullie toch steeds om een belachelijke kutreactie van mij![]()
, al ga ik hier mijn mond over dicht houden
wrote:4 fa is t zelfde als 4fmp?
Top! kan je dit eventueel ook laten testen? 
maar toen werd er al met buitenproportionele hoeveelheden gesmeten, dus ik gok dat dat wel zo doorgegaan is tot pak en beet zondagavond 
Yup, maar dan krijg je alleen te horen OF het 4-FMP is. Maar je krijgt niet het zuiverheidspercentage te horen.wrote:Top! kan je dit eventueel ook laten testen?
En hoe kom je daar achter?wrote:Yup, maar dan krijg je alleen te horen OF het 4-FMP is. Maar je krijgt niet het zuiverheidspercentage te horen.wrote:Top! kan je dit eventueel ook laten testen?
toen jij er was ging het nog rustig...wrote:maar toen werd er al met buitenproportionele hoeveelheden gesmeten, dus ik gok dat dat wel zo doorgegaan is tot pak en beet zondagavond
-
C
Ik denk dat er lijnen zijn gepasseerd die ze liever niet hadden gepasseerd... 
Door het naar het testcentrum te brengen. Moet je wel minimaal 100mg afstaan.wrote:En hoe kom je daar achter?wrote:Yup, maar dan krijg je alleen te horen OF het 4-FMP is. Maar je krijgt niet het zuiverheidspercentage te horen.wrote:Top! kan je dit eventueel ook laten testen?
En toch vond je het gezelligwrote:Zou ernstig zijn. Dat afteren is niks voor mij. Ik was blij dat ik een verdieping hoger in bed kon ploffen.wrote:En ik betwijfel of die ooit overtroffen zullen worden. Al denk ik dat bij elke afterwrote:after zijn wereld records gehaald
Nah, ik heb de tijd van m'n leven gehad. Las Vegas in Zwijndrecht, mooiste vuurwerk ooit gezien en dikke lol op de kermis terwijl je op een matras ligtwrote:Ik denk dat er lijnen zijn gepasseerd die ze liever niet hadden gepasseerd...
Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.
Onverantwoord to the bone, maar leuk om meegemaakt te hebben.
Als je een groot probleem wilt, dan moet je ons voorbeeld volgen van afgelopen zondag.
Als je een groot probleem wilt, dan moet je ons voorbeeld volgen van afgelopen zondag.
Wel een professioneel geneeskundig persoon dan, niet eentje die niet weet wat MDMA iswrote:Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.
Maar verder was het niet echt onverantwoord in mijn ogen. Extreem ja, maar we wisten wat de gevolgen konden zijn en zijn ook bewust de grens gaan opzoeken. Gewoon om het eens mee te maken.
gewoon om de gevolgen ook te kunnen meemaken, en dus min of meer zochten jullie een bevestiging van iets wat jullie altijd verteld is?wrote:Wel een professioneel geneeskundig persoon dan, niet eentje die niet weet wat MDMA iswrote:Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.
Maar verder was het niet echt onverantwoord in mijn ogen. Extreem ja, maar we wisten wat de gevolgen konden zijn en zijn ook bewust de grens gaan opzoeken. Gewoon om het eens mee te maken.
De gevolgen die ons verteld zijn, zijn nog steeds niet uitgekomen. Het kan dus nóg extremer. Dus eigenlijk is het jammer dat we ons lesje nog niet hebben kunnen leren.wrote:gewoon om de gevolgen ook te kunnen meemaken, en dus min of meer zochten jullie een bevestiging van iets wat jullie altijd verteld is?wrote:Wel een professioneel geneeskundig persoon dan, niet eentje die niet weet wat MDMA iswrote:Laten we het erop houden dat het dit keer extreem ver ging waarbij er hoeveelheden per persoon erdoorheen gegaan zijn waar zelfs de geneeskunde van zou schrikken.
dus de volgende after word nog gruwelijker?
Die moet ik dan gewoon meemaken. Sowieso dat daarmee iemand in een coma raakt of het ziekenhuis in gaat. Dat kan bijna niet anders danwrote:dus de volgende after word nog gruwelijker?
Het moet wel iets speciaals zijn, maar de kans dat dit overtroffen wordt is niet erg groot. Maar dat kun je nooit met zekerheid zeggenwrote:dus de volgende after word nog gruwelijker?
Nah, in ziekenhuizen wordt je toch niet goed geholpen.wrote:Die moet ik dan gewoon meemaken. Sowieso dat daarmee iemand in een coma raakt of het ziekenhuis in gaat. Dat kan bijna niet anders danwrote:dus de volgende after word nog gruwelijker?
Gelukkig was ik, de dokter des huizes, aanwezig!
Iedereen heeft het overleefd, af en toe moest er wat bij gepakt worden om het hartritme en bloeddruk niet te ver te laten dalen.
Iedereen heeft het overleefd, af en toe moest er wat bij gepakt worden om het hartritme en bloeddruk niet te ver te laten dalen.
Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht 
Dat is voor mij het grootste pluspunt
Dat kunt gij wel zeggen! WHAAA SCHRIK BOEwrote:Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht
Idd! Die kan wel even een nieuwe spoedcursus bij Unity gaan volgen :')wrote:Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht
edit: Nja, misschien weet Unity ook niet beter, er zijn zat mensen die te weinig over drugs weten! Zelfs in de medische wereld
Of gewoon een keer meedoen en het zelf meemakenwrote:Idd! Die kan wel even een nieuwe spoedcursus bij Unity gaan volgen :')wrote:Johns theorie met betrekking tot psyschische klachten is wel ontkracht
edit: Nja, misschien weet Unity ook niet beter, er zijn zat mensen die te weinig over drugs weten! Zelfs in de medische wereld