Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
DarkBeatz wrote:Wie heeft er een dipje vandaag? xd Ik voel me gewoon geweldig, ondanks dat ik toch aardig wat heb weg gewerkt naar mijn eigen doen! Lang leve anti-oxidanten en 5-htp :thumbsup:
Volgens mij heb ik er voor het eerst in m'n leven één, of ik voel me gewoon per toeval beroerd :P
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Zie pommer zijn reactie.

Echt totaal futloos op je werk zitten is niet heel chill, maar als ik aan zaterdag denk :loving:
G
DarkBeatz wrote:Wie heeft er een dipje vandaag? xd Ik voel me gewoon geweldig, ondanks dat ik toch aardig wat heb weg gewerkt naar mijn eigen doen! Lang leve anti-oxidanten en 5-htp :thumbsup:
ik voel me juist hardstikke goed :P
vanochtend het huis gestofzuigt, de keuken opgeruimt, net boodschappen gedaan en straks lekker fitnessen!
B
DarkBeatz wrote:
Kevin-Raw wrote:Ja precies, het overtreft NOOIT de energie van pep
Misschien als hij pep heeft van 3% zuiverheid :D
Neuh, had ook een keer pep van iemand van HT ( :whistle: ) die volgens hem 60% was en ook die pep vond ik niet de energie evenaren die ik van coke kreeg. Misschien heb ik ADHD ofzo?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Banaanslak wrote:
DarkBeatz wrote:
Kevin-Raw wrote:Ja precies, het overtreft NOOIT de energie van pep
Misschien als hij pep heeft van 3% zuiverheid :D
Neuh, had ook een keer pep van iemand van HT ( :whistle: ) die volgens hem 60% was en ook die pep vond ik niet de energie evenaren die ik van coke kreeg. Misschien ben ik Aan De Hard Drugs ofzo?
dat was het toch?
B
:lol:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Banaanslak wrote:Neuh, had ook een keer pep van iemand van HT ( :whistle: ) die volgens hem 60% was en ook die pep vond ik niet de energie evenaren die ik van coke kreeg. Misschien heb ik ADHD ofzo?
Ik hoor wel vaker mensen roepen dat ze 60% pep hebben, als ze het niet hebben laten testen op de testservice geloof ik er geen ene zak van...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Tot mijn allergrootste verbazing na een weekend waarin grenzen mijlenver zijn verlegd en extremen zijn opgezocht, had ik toch wel een ietsie-pietsie slechter humeur verwacht, maar niets is minder waar! :woot:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ik heb geen dip maar voel me niet fit
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
DarkBeatz wrote:Misschien als hij pep heeft van 3% zuiverheid :D
mrazura wrote:Zal wel niet hele goeie geweest zijn dan. Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een snoepje :P
Wat een bullshit, het merendeel van de mensen wat coke wel eens heeft geprobeerd vind er geen zak aan. Het overgrote andere deel die ik ken wat het gebruikt is gewoon verslaafd eraan (vooral aan cocaethyleen, want men krijgt enkel de drang om te gebruiken als men alcohol heeft gedronken). Ik ken echt maar echt ontzettend weinig mensen die cocaine op zichzelf een plezierige drug vinden... En ik ken best veel drugsgebruikers xd
Als je het gaat vergelijken met tripmiddelen xtc dan is het inderdaad minder interessant. Maar nogmaals dan heb je nog nooit goeie gehad ;)
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Moest me echt herpakken nadat ik 'n half Speakertje had genomen met O&N en er toen ie ging inslaan achterkwam dat m'n portemonnee gerold was... Was wel ff dippen...
T
Nergens last van zoals gewoonlijk :thumbsup:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Ik ook niet, fris en fruitig en vandaag weer 6 uur gewerkt :)
Heb meestal alleen de zondag flinke brakheid en op maandag nog een beetje.
Dinsdagdip 1x gehad, maar dat was toen ook vrij logisch :lol:
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Helemaal geen last gehad van een dip gelukkig. Komt denk k wel door 5-htp :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
suikerklontje wrote:
Helemaal geen last gehad van een dip gelukkig. Komt denk k wel door 5-htp :thumbup:
Geen 5-HTP gehad, geen vitaminen, geen fruit, geen groenten, slecht gegeten, slecht geslapen, wazigheid bij opstaan, maar verder nergens last van. Althans, niet mentaal. Beschouw dit toch als een klein wonder. :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
wel waar, jij hebt ook zeker wel een vitaminepil of 2 gedropt zaterdagmiddag/avond! en volgens mij ook nog wat mandarijnen in je hoofd gedouwd ook!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:wel waar, jij hebt ook zeker wel een vitaminepil of 2 gedropt zaterdagmiddag/avond! en volgens mij ook nog wat mandarijnen in je hoofd gedouwd ook!
Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
En Maikel had vitaminen en fruit op.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:
Ruubiie wrote:wel waar, jij hebt ook zeker wel een vitaminepil of 2 gedropt zaterdagmiddag/avond! en volgens mij ook nog wat mandarijnen in je hoofd gedouwd ook!
Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
En Maikel had vitaminen en fruit op.
:worship: :worship: zo leuk! hoe je jezelf aan het tegenspreken bent
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
HUH?? Voor wie waren de speakers dan waar je om vroeg maar ik niet genoeg van bij me had?? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Sunrise8 wrote:
Chukkels wrote: Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
HUH?? Voor wie waren de speakers dan waar je om vroeg maar ik niet genoeg van bij me had?? :P
Iemand was z'n pillen verloren tussen Schiphol en het Bijlmer Station. Heb binnen 10 minuten na binnenkomst nieuwe voor hem geregeld :D
Maar nog steeds geen pil aangeraakt. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
kijk eens op je msn Mr. Chukkels!
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: Maar nog steeds geen pil aangeraakt. :P
Ik ben trots op je :love: :thumbsup: . Ik weet alweer wie ze was verloren xd
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Chukkels wrote: Iemand was z'n pillen verloren tussen Schiphol en het Bijlmer Station. Heb binnen 10 minuten na binnenkomst nieuwe voor hem geregeld :D
was dat dezelfde waarvan zijn sealtje op rdam centraal ook al kapot was?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:kijk eens op je msn Mr. Chukkels!
Ik zit niet op msn :P
Ruubiie wrote:
Chukkels wrote: Iemand was z'n pillen verloren tussen Schiphol en het Bijlmer Station. Heb binnen 10 minuten na binnenkomst nieuwe voor hem geregeld :D
was dat dezelfde waarvan zijn sealtje op rdam centraal ook al kapot was?
Dat weet ik geeneens meer :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himself :cry: