Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 12:20 

Bierkoning

DarkBeatz schreef:
Wie heeft er een dipje vandaag? xd Ik voel me gewoon geweldig, ondanks dat ik toch aardig wat heb weg gewerkt naar mijn eigen doen! Lang leve anti-oxidanten en 5-htp :thumbsup:

Volgens mij heb ik er voor het eerst in m'n leven één, of ik voel me gewoon per toeval beroerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 12:24 

Hardtraxx Addict

Zie pommer zijn reactie.

Echt totaal futloos op je werk zitten is niet heel chill, maar als ik aan zaterdag denk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 12:30 

DarkBeatz schreef:
Wie heeft er een dipje vandaag? xd Ik voel me gewoon geweldig, ondanks dat ik toch aardig wat heb weg gewerkt naar mijn eigen doen! Lang leve anti-oxidanten en 5-htp :thumbsup:

ik voel me juist hardstikke goed :P
vanochtend het huis gestofzuigt, de keuken opgeruimt, net boodschappen gedaan en straks lekker fitnessen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 14:01 

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ja precies, het overtreft NOOIT de energie van pep

Misschien als hij pep heeft van 3% zuiverheid :D

Neuh, had ook een keer pep van iemand van HT ( :whistle: ) die volgens hem 60% was en ook die pep vond ik niet de energie evenaren die ik van coke kreeg. Misschien heb ik ADHD ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ja precies, het overtreft NOOIT de energie van pep

Neuh, had ook een keer pep van iemand van HT ( :whistle: ) die volgens hem 60% was en ook die pep vond ik niet de energie evenaren die ik van coke kreeg. Misschien ben ik Aan De Hard Drugs ofzo?

dat was het toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 14:04 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 14:35 

Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
Neuh, had ook een keer pep van iemand van HT ( :whistle: ) die volgens hem 60% was en ook die pep vond ik niet de energie evenaren die ik van coke kreeg. Misschien heb ik ADHD ofzo?

Ik hoor wel vaker mensen roepen dat ze 60% pep hebben, als ze het niet hebben laten testen op de testservice geloof ik er geen ene zak van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Tot mijn allergrootste verbazing na een weekend waarin grenzen mijlenver zijn verlegd en extremen zijn opgezocht, had ik toch wel een ietsie-pietsie slechter humeur verwacht, maar niets is minder waar! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 15:20 

Donateur

ik heb geen dip maar voel me niet fit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

mrazura schreef:
Zal wel niet hele goeie geweest zijn dan. Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een snoepje :P

Wat een bullshit, het merendeel van de mensen wat coke wel eens heeft geprobeerd vind er geen zak aan. Het overgrote andere deel die ik ken wat het gebruikt is gewoon verslaafd eraan (vooral aan cocaethyleen, want men krijgt enkel de drang om te gebruiken als men alcohol heeft gedronken). Ik ken echt maar echt ontzettend weinig mensen die cocaine op zichzelf een plezierige drug vinden... En ik ken best veel drugsgebruikers xd

Als je het gaat vergelijken met tripmiddelen xtc dan is het inderdaad minder interessant. Maar nogmaals dan heb je nog nooit goeie gehad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:14 

Hardtraxx Addict

Moest me echt herpakken nadat ik 'n half Speakertje had genomen met O&N en er toen ie ging inslaan achterkwam dat m'n portemonnee gerold was... Was wel ff dippen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:31 

DarkBeatz schreef:

Nergens last van zoals gewoonlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:44 

Donateur

Ik ook niet, fris en fruitig en vandaag weer 6 uur gewerkt :)
Heb meestal alleen de zondag flinke brakheid en op maandag nog een beetje.
Dinsdagdip 1x gehad, maar dat was toen ook vrij logisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:47 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:

Helemaal geen last gehad van een dip gelukkig. Komt denk k wel door 5-htp :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
DarkBeatz schreef:

Helemaal geen last gehad van een dip gelukkig. Komt denk k wel door 5-htp :thumbup:

Geen 5-HTP gehad, geen vitaminen, geen fruit, geen groenten, slecht gegeten, slecht geslapen, wazigheid bij opstaan, maar verder nergens last van. Althans, niet mentaal. Beschouw dit toch als een klein wonder. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

wel waar, jij hebt ook zeker wel een vitaminepil of 2 gedropt zaterdagmiddag/avond! en volgens mij ook nog wat mandarijnen in je hoofd gedouwd ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
wel waar, jij hebt ook zeker wel een vitaminepil of 2 gedropt zaterdagmiddag/avond! en volgens mij ook nog wat mandarijnen in je hoofd gedouwd ook!

Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
En Maikel had vitaminen en fruit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Ik heb het hele weekend geen pil aangeraakt! Ik doe niet meer aan ecstasy. :yes:
En Maikel had vitaminen en fruit op.

:worship: :worship: zo leuk! hoe je jezelf aan het tegenspreken bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:56 

Donateur

Chukkels schreef:

HUH?? Voor wie waren de speakers dan waar je om vroeg maar ik niet genoeg van bij me had?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Chukkels schreef:

HUH?? Voor wie waren de speakers dan waar je om vroeg maar ik niet genoeg van bij me had?? :P

Iemand was z'n pillen verloren tussen Schiphol en het Bijlmer Station. Heb binnen 10 minuten na binnenkomst nieuwe voor hem geregeld :D
Maar nog steeds geen pil aangeraakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

kijk eens op je msn Mr. Chukkels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:03 

Donateur

Chukkels schreef:
Maar nog steeds geen pil aangeraakt. :P

Ik ben trots op je :love: :thumbsup: . Ik weet alweer wie ze was verloren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Iemand was z'n pillen verloren tussen Schiphol en het Bijlmer Station. Heb binnen 10 minuten na binnenkomst nieuwe voor hem geregeld :D

was dat dezelfde waarvan zijn sealtje op rdam centraal ook al kapot was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
kijk eens op je msn Mr. Chukkels!

Ik zit niet op msn :P

Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:

was dat dezelfde waarvan zijn sealtje op rdam centraal ook al kapot was?

Dat weet ik geeneens meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Daar gaat mijn droom om ooit nog samen te spacen met 'The Chukkels' himself :cry:
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic