Hallo mensjes! Na lange tijd geen drugs te hebben gedaan (uch uch) weer een berichtje van mij

.
Ik heb eerste kerstdag eigenlijk iets gedaan wat tegen m'n principe was. Had nog een half speakertje liggen van Loudness en heb 't gecombineerd met alcohol.
Bij familie: 4 of 5 flesjes bier en flink wat rollade en gebakken aardappelen

(16:00)
Voordat ik ging stappen: kwart speaker (50mg) (22:00)
Toen +/- 5 of 6 biertjes
Tijdens het stappen: kwart speaker (50mg) (1:30)
Toen +/- 3 biertjes
KUTCOMBI, doe ik nooit meer weer. Zolang 't stappen duurde was 't leuk: lekker socializen enzo en beetje lam chillen maar toen ik thuiskwam heb ik 2,5 uur wakker gelegen van fucking hartkloppingen. Dat ding bleef maar doorbonken. Nog angstaanjagender vond ik 't af en toe overslaan van m'n hart. Dat ie af en toe ff nog een keer tegen 't ritme in bonkt. Dag erna voelde ik m'n hart nog wel best hard kloppen (misschien ook omdat ik er op lette) en nog steeds af en toe dat ie oversloeg. 'T is nu wel weer stuk beter enzo maar 't af en toe voelt 't nog net alsof iets 't ritme verstoort.
Ga me niet vertellen dat ik onverstandig bezig was, dat was ik ook, maar 't was een uitprobeersel vanwege 't feit dat ik mensen ken die zeggen dat ze 't chill vinden en er geen last van hebben. Ook weten er hier genoeg dat ik inmiddels met mdma wel redelijk wat ervaring heb. Ik had er dus duidelijk (tot nu) last van, al is 't nu wel beter

Waarschijnlijk komt dit omdat de mdma pas na 3-4 dagen helemaal uit 't bloed is. Iemand anders hier ervaring mee?