Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 00:08 

Donateur

Sunrise8 schreef:
Dysphoria schreef:
Groepsknuffel!

Ooow dit was een schreeuw om aandacht?? Nou bij deze krijg jij er ook eentje dan *trekt roberttt er ook bij* :D :love:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 00:10 

Jeuj! :clap:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 00:26 

Donateur

Nando schreef:
Vind sommige mensen van Unity maar een beetje apart. Op Q-Base zat ik met een dilemma omdat ik niet lekker ging en had die kerel het hele verhaal uitgelegd en vroeg hem of het slim was om bij te pakken of niet, hij had niet meer te zeggen dan: 'Doe wat goed voelt'. :P

Mja met dat soort dingen kan je ook geen goed antwoord geven. Want dat is idd maar een kwestie van wat goed voelt. Bij drugsgebruik is er naast het gene wat feitelijk bekend is ook een groot grijs gebied wat meer met je eigen gevoel en beleving te maken heeft en waar weinig over te zeggen valt door iemand anders.

Ik vind de mensen bij Unity heel prettig om een gesprek mee te houden. Ze zijn heel open-minded en weten heel goed waar ze over praten :)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 08:47 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Vind sommige mensen van Unity maar een beetje apart. Op Q-Base zat ik met een dilemma omdat ik niet lekker ging en had die kerel het hele verhaal uitgelegd en vroeg hem of het slim was om bij te pakken of niet, hij had niet meer te zeggen dan: 'Doe wat goed voelt'. :P

Wie zei zoiets?? Vind ik niet echt een advies wat een unity'er je hoort te geven.. :x Nu weet ik niet het heel verhaal, maar in gevallen van niet goed voelen lijkt me meestal het beste om niets bij te nemen, dat lijkt me zelden de oplossing. Het kan je als je vaag bent best een goed idee lijken bijvoorbeeld om een hele speaker te droppen, maar dat is toch ook geen advies wat een Unity'er hoort te geven aangezien het draads staat tegenover het dosis advies voor verantwoord gebruik wat we hanteren.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 11:30 

Hardtraxx Elite

Ik moet zeggen dat ik me op de laatste after vrij veilig voelde met al die personen... Moehahah!

Alleen die maat van me... Jezus wat was hij de weg kwijt xd
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 11:31 

Hardtraxx Addict

Bijpakken = altijd goed :P
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nando schreef:

Mja met dat soort dingen kan je ook geen goed antwoord geven. Want dat is idd maar een kwestie van wat goed voelt. Bij drugsgebruik is er naast het gene wat feitelijk bekend is ook een groot grijs gebied wat meer met je eigen gevoel en beleving te maken heeft en waar weinig over te zeggen valt door iemand anders.

Ik vind de mensen bij Unity heel prettig om een gesprek mee te houden. Ze zijn heel open-minded en weten heel goed waar ze over praten :)

Heb je wel gelijk in, maar hij had hoe dan ook best meer advies kunnen geven. Desnoods uit eigen ervaring of zo.. Ik kwam bij hem met een vraag en hij gaf er totaal geen duidelijk antwoord op, wat ik wel verwacht als ik bij Unity kom. Ook probeerde ik een beetje verder met hem te praten, maar hij blijf heel kortaf. Leek zelfs of ie me irritant vond of zo, terwijl ik er niet eens heel belabberd bij liep of zo.. Ben toen ook maar weg gegaan uiteindelijk.

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Wie zei zoiets?? Vind ik niet echt een advies wat een unity'er je hoort te geven.. :x Nu weet ik niet het heel verhaal, maar in gevallen van niet goed voelen lijkt me meestal het beste om niets bij te nemen, dat lijkt me zelden de oplossing. Het kan je als je vaag bent best een goed idee lijken bijvoorbeeld om een hele speaker te droppen, maar dat is toch ook geen advies wat een Unity'er hoort te geven aangezien het draads staat tegenover het dosis advies voor verantwoord gebruik wat we hanteren.

Tja, het was niet echt dat ik me niet goed voelde. Maar ik ging gewoon niet lekker meer.. Kwam omdat ik met te weinig had bij gepakt en het gevoel dus daalde, maar ik denk ook door een beetje te veel drugsgebruik in die tijd.. Ik vroeg hem in ieder geval of het slim was om wat bij te pakken of juist niet, wat ik het beste kon doen etc, maar hij wist er niet echt antwoord op te geven leek wel. :P Misschien had ie wel geen zin meer om daar te staan en wou die gewoon feesten haha.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 11:54 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Tja, het was niet echt dat ik me niet goed voelde. Maar ik ging gewoon niet lekker meer.. Kwam omdat ik met te weinig had bij gepakt en het gevoel dus daalde, maar ik denk ook door een beetje te veel drugsgebruik in die tijd.. Ik vroeg hem in ieder geval of het slim was om wat bij te pakken of juist niet, wat ik het beste kon doen etc, maar hij wist er niet echt antwoord op te geven leek wel. :P Misschien had ie wel geen zin meer om daar te staan en wou die gewoon feesten haha.

Niet iedereen binnen Unity bevat dezelfde kennis uiteraard, en het is niet de bedoeling dat mensen met tegenzin achter de stand staan. Maar het kan zijn dat je gelijk hebt, het kan altijd zijn dat je mensen in zo een project krijgt wat niet geven om de voorlichting maar het zien als gratis feesten. Dit is iets wat we niet willen maar het is soms moeilijk in te schatten wanneer iemand de juiste verhalen verteld.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 12:01 

Hardtraxx Elite

Gelukkig weet ik dat ik bij sommige mensen altijd terecht kan voor goed advies :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Niet iedereen binnen Unity bevat dezelfde kennis uiteraard, en het is niet de bedoeling dat mensen met tegenzin achter de stand staan. Maar het kan zijn dat je gelijk hebt, het kan altijd zijn dat je mensen in zo een project krijgt wat niet geven om de voorlichting maar het zien als gratis feesten. Dit is iets wat we niet willen maar het is soms moeilijk in te schatten wanneer iemand de juiste verhalen verteld.

Begrijpelijk, is natuurlijk niet de bedoeling. Moet ook wel zeggen dat het er niet op leek dat ie er plezier in had in ieder geval, maar goed ik was er natuurlijk ook niet helemaal meer bij. Weet het allemaal niet precies meer, maar heb best een negatief beeld van die gozer zeg maar. :P Ach, 9/10 keer zijn de mensen van Unity echt super chill en die willen je dan ook vaak wél goed advies geven. :)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Zelfs ik geef niet zulke vercrackte adviezen achter de stand xd
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Het enige wat ie zei toen ik mijn hele verhaal van 2 minuten uitlegde was: 'Ja doe wat goed voelt. Als het niet goed voelt, moet je het niet doen'. xd
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 14:01 

Donateur

Nando schreef:
Het enige wat ie zei toen ik mijn hele verhaal van 2 minuten uitlegde was: 'Ja doe wat goed voelt. Als het niet goed voelt, moet je het niet doen'. xd

Opzich wel een mooi antwoord, want als je vdk bent ga je daar heel diep over redeneren haha xd
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 14:03 

Donateur

Mensjes van unity zijn helden :love: Heb altijd leuke gesprekken met ze :D
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

Haha, dit had ik ook bij Jntents. Was een kale vent met een baardje volgens mij. Voorderezt wel alleen maar goede ervaringen, heb er zelfs een vriend aan over gehouden die ik geregeld nog spreek :)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 14:36 

Donateur

Conclusie:

Afbeelding

Maar veels te leuk om ermee te stoppen :lol:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 14:49 

Donateur

Niet in alle gevallen :)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 15:02 

Donateur

Welke niet dan, leg uit. Ken geen enkele drugs die NIET schadelijk/slecht voor je is >.<
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Welke niet dan, leg uit. Ken geen enkele drugs die NIET schadelijk/slecht voor je is >.<

Ligt eraan waar je de grens trekt bij wat drugs is... als jij helemaal in de hemel bent als je een banaan eet is het gezonde drugs
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 15:08 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Sunrise8 schreef:

Ligt eraan waar je de grens trekt bij wat drugs is... als jij helemaal in de hemel bent als je een banaan eet is het gezonde drugs

xd Nee ik bedoel echt 'spulletjes' die ook daadwerkelijk bestempeld zijn als drugs. Van Alcohol tot wiet, van 4-fmp tot heroine. Dat soort bedoel ik, niet waar je zelf helemaal vdk van word, maar wat ECHT drugs zijn :P
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Drank hoeft niet schadelijk te zijn.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

lachgas maakt toch ook niet uit?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 16:45 

Bierkoning

Heroine ook niet volgens mij.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 16:52 

Donateur

Pommer schreef:
Heroine ook niet volgens mij.

als je het bij 1 keer kan houden :lol:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

drugs zijn toch goed voor je? stimuleren de geest toch?
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic