dawasiknie schreef:
Nando schreef:
Vind sommige mensen van Unity maar een beetje apart. Op Q-Base zat ik met een dilemma omdat ik niet lekker ging en had die kerel het hele verhaal uitgelegd en vroeg hem of het slim was om bij te pakken of niet, hij had niet meer te zeggen dan: 'Doe wat goed voelt'.

Mja met dat soort dingen kan je ook geen goed antwoord geven. Want dat is idd maar een kwestie van wat goed voelt. Bij drugsgebruik is er naast het gene wat feitelijk bekend is ook een groot grijs gebied wat meer met je eigen gevoel en beleving te maken heeft en waar weinig over te zeggen valt door iemand anders.
Ik vind de mensen bij Unity heel prettig om een gesprek mee te houden. Ze zijn heel open-minded en weten heel goed waar ze over praten

Heb je wel gelijk in, maar hij had hoe dan ook best meer advies kunnen geven. Desnoods uit eigen ervaring of zo.. Ik kwam bij hem met een vraag en hij gaf er totaal geen duidelijk antwoord op, wat ik wel verwacht als ik bij Unity kom. Ook probeerde ik een beetje verder met hem te praten, maar hij blijf heel kortaf. Leek zelfs of ie me irritant vond of zo, terwijl ik er niet eens heel belabberd bij liep of zo.. Ben toen ook maar weg gegaan uiteindelijk.
DarkBeatz schreef:
Nando schreef:
Vind sommige mensen van Unity maar een beetje apart. Op Q-Base zat ik met een dilemma omdat ik niet lekker ging en had die kerel het hele verhaal uitgelegd en vroeg hem of het slim was om bij te pakken of niet, hij had niet meer te zeggen dan: 'Doe wat goed voelt'.

Wie zei zoiets?? Vind ik niet echt een advies wat een unity'er je hoort te geven..

Nu weet ik niet het heel verhaal, maar in gevallen van niet goed voelen lijkt me meestal het beste om niets bij te nemen, dat lijkt me zelden de oplossing. Het kan je als je vaag bent best een goed idee lijken bijvoorbeeld om een hele speaker te droppen, maar dat is toch ook geen advies wat een Unity'er hoort te geven aangezien het draads staat tegenover het dosis advies voor verantwoord gebruik wat we hanteren.
Tja, het was niet echt dat ik me niet goed voelde. Maar ik ging gewoon niet lekker meer.. Kwam omdat ik met te weinig had bij gepakt en het gevoel dus daalde, maar ik denk ook door een beetje te veel drugsgebruik in die tijd.. Ik vroeg hem in ieder geval of het slim was om wat bij te pakken of juist niet, wat ik het beste kon doen etc, maar hij wist er niet echt antwoord op te geven leek wel.

Misschien had ie wel geen zin meer om daar te staan en wou die gewoon feesten haha.